• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Z750s modifoituna?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KawaRider
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KawaRider

New member
Itse ajelen kyseisellä pyörällä ensimmäistä kesää, ja talven tullessa olisi tarkoitus piristää hiukan ilmettä. Kertokaahan mitä olette tehneet pyöriinne! Nyt puhutaan S mallista, koska nakumallistahan on jauhettu yllin kyllin!! Olis siisti nähdä vaikka joku kuva aiheesta! Laittakaa nyt aluksi, mistä olette hankkineet vilkut ja kilpitelineen...hintoja kans esille...

Hauskoja ajopäiviä kaikille Z miehille ja naisille!... Ja pikkusen muillekkin
062802jumpie_prv.gif

hmmmz... Ota nyt aluks vaikka se varttikate ja kauhukahvat pois.
biggrin.gif
vitsi vitsi vitsi. Kandeehan noita nakupalstoja ainaki selata, sillä melko paljon samaa osaa saa s malliin kiinni ku nakuun.

Hyvät kesän jatkot sinnekki!

Jep..

Heti pyörän oston jälkeen se järkyttävä kilpiteline vilkkuhässäkkä veks ja tilalle rosterinen "omatekoinen" johon minivilkut kii. On muuten onnistunut paketti
buttrock.gif
. Pyörän koko olemus muuttu kuin taikaiskusta
biggrin.gif
.. Mä tykkään, mut kai mä sen verra friikki oonki
baaa.gif

Sama juttu etuvilkuille -> orkkikset saivat antaa tilaa niille pienemmille. Ekka huollon jälkee Acran slipari paikallees + paremmin hengittävä suodatin. Sit hommasin viel PCIII:n ja soppa oli valmis.

Ei oo mikää raketti, mut ei sil kuuhun mennäkkää.
sport05.gif

P.S. Ja mustana tietty!!!

Hyvän pyörän oot valinnut. Itse hankin pyörän keväällä. Kesän aikana on tullut laitettua kilpiteline, putki, belly pan, huggeri ja laukkuteline. nyt pyörä näyttää tältä. Talven aikana pitäisi väsätä uusi versio kilpitelineestä, ja vaihtaa etu- ja takavilkut pienempiin...

Hyvän pyörän oot valinnut. Itse hankin pyörän keväällä. Kesän aikana on tullut laitettua kilpiteline, putki, belly pan, huggeri ja laukkuteline. nyt pyörä näyttää tältä. Talven aikana pitäisi väsätä uusi versio kilpitelineestä, ja vaihtaa etu- ja takavilkut pienempiin...
Kun avasin tuon kuvan, niin katsoin eka että siinähän on Sutkan Bandit...
biggrin.gif
Hyvä vai huono juttu, se onkin sitten jo makuasia...

Edit: Bandit. no onhan siinä vähän eroa, mutta kun Zetan mieltää nakupyöräksi niin toi siitä ekana tuli mieleen.

Heh heh, vai bandiitti. Onhan se kieltämättä vähän eri tyylinen kuin naku zeta. Bandiitillakin on tullut ajettu yli kymppitonni, niin voin vakuuttaa, että ei se juuri mistään kohdasta sitä muistuta. S malli on vaan maantiellä 100 kertaa parempi kuin naku, vielä kun emännän pitää aina päästä kyytiin...

Heh.. Tuo kommentti tarkoitti vain ulkonäköä pikavilkaisulla.
Zetahan on kyllä huomattavasti Bandittia modernimpi ja yksi parhaista yleiskäyttöpyöristä... Ajattelin jo ostaa 1200 naku Banditin, mutta Zeta tuli just sopivasti markkinoille -04 talvella...
Itse tykkään enemmän nakuista, mutta eipä tuo kate varmasti pyörää huononna.

Aika nätti z750s löytyy tästä linkistä kuva
Toivottavasti sain linkin toimimaan (ekaa kertaa yritän).

sanoi:
Aika nätti z750s löytyy tästä linkistä kuva

Khyyl, viksun näköinen vekotin! Kyllä tommosella jo matkaa taittaa ihan eri tavalla ku nakuzetalla, ja hienokin se on vielä! Omalla kohdalla alkaa semmonen 150 km/h mittarissa olla ehdoton kipuraja mitä nakulla kehtaa vähänkään pitempää ajaan, ja kovaan vastatuuleen raja tulee vastaan jo nopeammin..

Minulla tulee s-mallillakin jo samoissa nopeuksissa. Houkuttelisi pistää laite vaihtoon kun kerran tulee moottoritieajoakin niin paljon. Tuppaa tuo mökkimatka olemaan motarivoittoista, ja aina on kiirus niin ei malta pikkuteitä ajella. Tuota tonnineljäsatasta olen himoinnut vaikka ei se ole kauneudella pilattu (makuasia tietty), mutta tulee harrastus kalliiksi kun pitäisi koko ajan kalustoa vaihtaa.
nixweiss.gif

Tuppaa tuo mökkimatka olemaan motarivoittoista, ja aina on kiirus niin ei malta pikkuteitä ajella. Tuota tonnineljäsatasta olen  himoinnut vaikka ei se ole kauneudella pilattu (makuasia tietty), mutta tulee harrastus kalliiksi kun pitäisi koko ajan kalustoa vaihtaa.
nixweiss.gif

.....
laita Givin 7cm korkeampi plexi niin ei tarvi kalustoa vaihtaa, hinta 80e. sen takana on ihan sama mikä vauhti on, tuulta ei tunne eikä kuule, korviin kantautuu ainoastaa moottorin ulvonta. olen ajanut  paljon suomen moottoriteillä (en paljasta kuinka kovaa:-) mutta sen sanon että kate toimii kovillakin nopeuksilla. tietenkään käsiä se ei suojaa, ja käsivarret täytyy pitää laittomissa nopeuksissa kiinni vartalossa ettei ala hihat lepattamaan. mutta kun siis menee tiukkaan pakettiin ikkunan taakse niin voi vääntää kahvan pohjaan. sitten vaan pitää tarkkailla mittaria koska tatsi vauhtiin katoaa aivan täysin... ja lue muuten zzr1400 testit niin huomaat ettei sen katteesta paljon iloa ole. näkeehän sen päältäkin että se on hemmetin matala. meinaan jos mukavuutta haluaa. Deauville, goldwing, FJR1300, PanEuropean on sitten niille jotka haluaa jäljitellä autoa, eikö?

.....
laita Givin 7cm korkeampi plexi niin ei tarvi kalustoa vaihtaa, hinta 80e. sen takana on ihan sama mikä vauhti on, tuulta ei tunne eikä kuule, korviin kantautuu ainoastaa moottorin ulvonta. olen ajanut paljon suomen moottoriteillä (en paljasta kuinka kovaa:-) mutta sen sanon että kate toimii kovillakin nopeuksilla. tietenkään käsiä se ei suojaa, ja käsivarret täytyy pitää laittomissa nopeuksissa kiinni vartalossa ettei ala hihat lepattamaan. mutta kun siis menee tiukkaan pakettiin ikkunan taakse niin voi vääntää kahvan pohjaan. sitten vaan pitää tarkkailla mittaria koska tatsi vauhtiin katoaa aivan täysin... ja lue muuten zzr1400 testit niin huomaat ettei sen katteesta paljon iloa ole. näkeehän sen päältäkin että se on hemmetin matala. meinaan jos mukavuutta haluaa. Deauville, goldwing, FJR1300, PanEuropean on sitten niille jotka haluaa jäljitellä autoa, eikö?
[/quote]
Oikeassahan olet sen katteen kanssa, mutta tonnineljäsatasen
kanssa ei varmaan tartte ajaa 6000 kierrosta kellossa koko ajan. Muuten tuo zetori on kiva varsinkin kun ei tarvitse ajaa koneteitä jatkuvasti. Siitä on hurjasti aikaa kun aikaisemmin omistin mp:n, ja silloin aikoinaan ei ollut samalla tavalla tarjolla lisäheepeleitä kuin nykyään.

Back