G
Guest
Guest
Heips! Ostin tuossa pari päivää sitten täältä Saksan maalta 94-mallisen 1100:n Zephyrin. Siihen pitää heti kättelyssä tehdä 30 000 km huolto.
Mitkä ovat venttiilien, nokkaketjun, öljyjen ja ilmanputsarin lisäksi tärkeitä juttuja? Kannattaako esim tulppia vaihtaa jos toimii? Pitääkö kaasarit synkronoida?
Kysyin Kawasaki-liikkeestä huollon hintaa ja sanoivat, että maksaa jotain +/- 400€
Ei kiitos! ....se siitä Saksan "edullisuudesta"... vaikka maksaahan se Suomessakin.
Ajattelin siis tehdä kaikki mitä pystyn itse. Ainut ongelma vaan on kun ei ole välineitä eikä paikkaa. Muista hommista kai itse ja simppeleillä välineillä selviää, mutta venttiilit, nokkaketju ja kaasarit lienee vaivalloisemmat??
Eli jos siis jollain on käyttö/huoltokokemusta ko. pyörästä, niin vinkit olisi tervetulleita!
Mitkä ovat venttiilien, nokkaketjun, öljyjen ja ilmanputsarin lisäksi tärkeitä juttuja? Kannattaako esim tulppia vaihtaa jos toimii? Pitääkö kaasarit synkronoida?
Kysyin Kawasaki-liikkeestä huollon hintaa ja sanoivat, että maksaa jotain +/- 400€
Ajattelin siis tehdä kaikki mitä pystyn itse. Ainut ongelma vaan on kun ei ole välineitä eikä paikkaa. Muista hommista kai itse ja simppeleillä välineillä selviää, mutta venttiilit, nokkaketju ja kaasarit lienee vaivalloisemmat??
Eli jos siis jollain on käyttö/huoltokokemusta ko. pyörästä, niin vinkit olisi tervetulleita!