• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zephyr

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.J.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mut eksytettiin keinolla jos toisellakin Kawojen maailmaan ja hrrr...ei ole sydän tykyttänyt aikoihin pelkän moponkuvan takia aikoihin kuin tuon Maikkelin zephyrin kohdalla. Auts! Niin paljon kun meikä on takkia jo käännellytkin, niin nyt alkoi kyllä tulla sellainen olo, jotta zephyristä olisi paras alkaa rakentaa
062802moto_prv.gif
Kattellaan! Lueskelen tästä lähin näitä juttuja suurimmalla mahdollisella mielenkiinnolla
cool.gif
 
Hyvä valinta neiti Pinky. Rakas siitä varmaan tulee, vaikka olisikin Kawasaki.
smile.gif
 
inlove.gif
Rakasaki MrPinky
inlove.gif


Mie luulen, että tässä käy hyvin. Ja eikös kaikkea osaa ja sälää ja rakennustarviketta tuohon mopetiin löydy ihan suteellisen helpolla Suomenmaasta, vai miten on? jotakin 90-luvun alkupuolen mopetia tässä katsellaan samalla kun haetaan töitä, eli etsitään projektille rahoittajaa
lookaround.gif
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (MissPinky @ Helmi. 06 2003,21:08)</td></tr><tr><td id="QUOTE">jotakin 90-luvun alkupuolen mopetia tässä katsellaan samalla kun haetaan töitä,[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Käynti ja ongelmien selvitys paikallisessa Osuuspankissa saattaa muuttaa haaveet todellisuudeksi. Jos asut Hesassa, haluatko numeron ?
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Mää tarkista. Sattumalta on tuo lehti ja voin lähettää kopion artikkelista, mikäli taatalta ei löydy [/QUOTE]<span id='postcolor'>

Joo tollasta lehteä ei taida löytyä mut jos saat vaikka sähköpostilla sen tulemaan niin olisin erittäin kiitollinen, kai mä nyt oon laittanu sen asetuksen kans sit silleen että mulle pystyy lähettämään s-postia

PS. Meikäläiseltä tulee aika hitaasti noita vastauksia kun suurin osa ajasta kuluu noissa kurkkusalaateissa...
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (J.J. @ Helmi. 16 2003,18:57)</td></tr><tr><td id="QUOTE">lehteä ei taida löytyä mut jos saat vaikka sähköpostilla sen tulemaan niin olisin erittäin kiitollinen,[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ei just satu olemaan skanneria käytössä mutta pidetään mielessä.
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Vakawa @ Helmi. 17 2003,09:43)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Ei just satu olemaan skanneria käytössä mutta pidetään mielessä.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ei hätiä mitiä ei tässä jäniksen selässä olla, ainakaan meikäläisen pyörän oston kanssa vaikkaa alkaakin polttelemaan kun aurinko paistaa...
tounge.gif
 
cool.gif
 
tollasen zephyrin huolisin, siis vaikka sen alkuperäisen ja arvokkaan ainoan sumekon maahantuoman zephyrin sieltä askolasta,, heh, zoukki,, asko lasta, etsi asko askolasta,,

tai antti lasta, kaipaili antti anttilasta,,
tai karja lasta, piika etsi karjalasta....

ookkooo.. kaunis ja kestävä peli tuo zephyr,, ikuisuuspeli, uskoisin,
ite tykkäisin valuvanteisesta ehdottomasti, parempi ajaa kovissa nopeuksissa ja huolettomampi siltä osin...

yläkertahan oli muistaakseni jim goosen kertomana, suoraan muokattu ja otettu z1200 voyager-kawasta, joka on nestejäähdytteinen, eipä juuri suomessa montaa taida olla sellaisia,,, zephyr ilmajäähdytteisenä on sikälikin huoltoystävällisempi ja jäähdytys on ilmasta, koska se tulee ilimasta..

ilmiö..
 
Niinpä, tänne Askolaan näyttää kerääntyvän nämä harvinaisuudet. Eli se ainoa Sumekon tuoma Zephyr 1100 ja sitten tämä meikäläisen GT, jollaista Sumeko ei ole tuonut edes sitä yhtäkään. Taitaa tuo Zephyr ollut melko vähän ajossa viime vuosina, koskapa en ole sitä nähnyt kuin kerran niiden 4.5 vuoden aikana, jona olen täällä asustellut. No, GT on sitten huomattavasti ahkerammassa käytössä...
 
Pieni oikaisu tuohon Kawabatan 1200 Voyagerin ja 1100 Zephyrin koneitten samanlaisuuteen. Alakerrat noissa ovat nimenomaan samanlaiset, Voyagerissa tietty keppivetoisena, Zephyrissä ketjuvetoinen. Yläkerrat ovat aivan erinlaiset noissa peleissä, Voyagerissä vesijäähdytetty 4 tulppainen, Zephyrissä ilmajäähdytteinen 8 tulppainen.
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (kawabata @ Helmi. 20 2003,18:19)</td></tr><tr><td id="QUOTE">ite tykkäisin valuvanteisesta ehdottomasti, parempi ajaa kovissa nopeuksissa ja huolettomampi siltä osin...[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Valupyöräinen olis myös mulla mieleen mut onko kellään tarkkaa tietoa noista vuosimalleista missä kohtaa valupyörät vaihtui pinnavanteisiin ja toiseks mistä vuodesta tota pyörää on yleensä tehty, -91:ä olen tainnu jossain nähä mut onko vanhempiakin? Ja sit onko tossa ajettavuudessa yleensäkin suuri ero samanlaisten tai lähes samanlaisten valu- tai pinnapyörästen ajokkien välillä? Ittellä kun ei ole paljoa kokemusta kuin pinnapyöräsestä.
 
juuh, kiitos tarkennuksesta jim goose, tiesin, että tiedät,
muistin taas väärinpäin yläkerran ja alakerran,,
8 tulppainen zephyr, ilmakone, 4 tulppainen voyager, vesikone
alakerta toisiovetoon saakka samanlainen, zephyrissä ketju,
voyagerissa keppi,, olisikohan hankala vaihtaa keppi zephyriinkin??

mielenkiinnosta mietin kaikkea...
 
Kyllä sen kulmavaihteen kai saisi vielä Zephyrin koneeseen kiinni, mutta sitten taitaa tulla melko suuri ongelma: runko takahaarukan laakeroinnin paikkeilla on tyystin erilainen samoin itse takahaarukka ja sen laakerointi, joten eipä kannata edes haaveilla keppivetoisesta 1100-Zephyristä.
 
niin, haaveilla voi. ilman haaveita en istuisi tässä.

jos hitsauttaisi rungon sellaiseksi ja ja..

vaikeaksi menisi, toki...

taitaa jäähä tekemättä ainakin mulla...
 
Aijjai kun eilen tuli telkkarista Ketjureaktio-leffa. Ja siinä äijä päästeli menemään sieltätäältä lumisella tiellä jollain -77 tonnisella Kawalla.
On se nätti, sellainen alkuperäinenkin olisi kiva omistaa vaikka Zephyrhän näyttää lähes samalta.
inlove.gif
 
Tosta 750 Zephyristä taitaa olla ainakin väritykseltään joku -73 ysisatasen zetan kopio sellanen oranssi-ruskea missä taitaa sivukatteessa jopa lukea 900cc vaikka todellisuudessa seiskapuokki onkin
exclamation.gif
 
smile.gif
 
nohnoh,, ei siinä sentään alunperin ole lukenut moista..
joku tietysti on voinut maalata tai oisko porautanut myllyn
isommaksi yms..

hieno peli,, ja ketjureaktio on näitä kawaleffoja, joissa
vanha zeta on päässyt möreä-ääniseen sivuosaan..

sääli kun stuntit ajoivat sen monttuun lopussa..

ihan zephyrinnäköinen oli se..
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Guest @ Helmi. 23 2003,21:10)</td></tr><tr><td id="QUOTE">nohnoh,, ei siinä sentään alunperin ole lukenut moista..
joku tietysti on voinut maalata tai oisko porautanut myllyn
isommaksi yms..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Jep näin lienee olevan mut voihan se olla että jo tehtaalta lähtiessä joku tilannut pienen erikoisuuden se oli meinaa siinä kuvassa minkä näin ihan sellanen kohokuviotu metallisen näköinen logo, ja ainakin toisen harrastuksen parista tullut tutuksi että vähän erikoistilausta kehiin niin saa vaikka mitä ihmetyksiä "välineisiin" tietenkin lisämaksusta...
 
Back
Ylös