ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lyödään lukkoon.

ZRX möötte Vehoniemen automuseo.

Lauantaina 10.7-21 klo 13:00 alkaen.

Varapäivä 11.7 Sunnuntai, jos Lauantaina ihan mahdoton keli.

Kaikki REXI:t mukaan, myös muutkin Kawat kuin Rexit tervetulleita ja saa sinne hondalla, jammulla, suitsukilla tai mitä näitä onkaan tulla, jos jättää sen parkkipaikan etäisimpään reunaan:häähää::häähää:

Yritän tulla jos saan vapaaksi ja ehdin tiskata rexistäni kaasarit. Niin ja voisihan kyllä sen huoltaakkin.

Nyt ois semmoinen pulma että rattilukko päällä ja ei aukea vaikka mitä tekisi. Oisko kellään antaa vinkkejä vai meneekö koko lukkopesä vaihtoon ?

Olen joo. Voisko olla hyvä tsäkä että uudella avaimella alkaisi pelaa vai? Ilmeisesti koko yläkolmion joutuu irrottaa jos vaihtaa lukon ?:)

Saattaa toki toimia, muta ei miään tietoa. Mulla toi lukko pottuilee silleen, että aina joskus käynnistettäessä pyörittää niin pirusti, mutta ei käynnisty. Avain pois lukosta ja takaisin, niin taas toimii.

Saattaa toki toimia, muta ei miään tietoa. Mulla toi lukko pottuilee silleen, että aina joskus käynnistettäessä pyörittää niin pirusti, mutta ei käynnisty. Avain pois lukosta ja takaisin, niin taas toimii.

Erkki Viidessä oli sama vika ja Rexissä saattaisi olla sama tekniikka. Syynä on alkeellinen ajonesto - siellä on yhdessä johdossa vastus välissä jolloin pelkkä piuhojen yhdistäminen ei riitä virtalukon ohitukseen. Sytytysyksikkö "mittaa" vastuksen arvon ja likainen / kulunut virtalukko / virtalukon pohja riittää muuttamaan sitä riittävästi ettei pelaa.

Korjaus on tosiaan avain lukkoon ja takaisin. Tai sitten se, että kääntää avaimen oikeaan asentoon hyvin, hyvin tarkasti.

Taidan joutua jälleen skippaamaan nämä kinkerit,työt ja ajan puute on haittaava tekijä.
No saa rexi huilia tämänkin kesän tallin nurkassa.

Lyödään lukkoon.

ZRX möötte Vehoniemen automuseo.

Lauantaina 10.7-21 klo 13:00 alkaen.

Varapäivä 11.7 Sunnuntai, jos Lauantaina ihan mahdoton keli.

Kaikki REXI:t mukaan, myös muutkin Kawat kuin Rexit tervetulleita ja saa sinne hondalla, jammulla, suitsukilla tai mitä näitä onkaan tulla, jos jättää sen parkkipaikan etäisimpään reunaan:häähää::häähää:

Älkää unohtako tätä.
Nähdään huomenna.

Alustavasti pikku letka lähdössä Veikkolan Nesteeltä klo 08:30.
Pienempiä teitä kohti kohdetta...

Back