ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ois muuten ylimääräset kn podit, dynojetin suutin kitti mistä puuttuu jotkut suuttimet ja neulat mukana on vakio neulat ja suuttimet vaikio pönttö taitaa olla kanssa jossain nurkassa tallessa sit on etupamput toisesta puutuu pohja pultti (pystyy tekemään sikiviki mallin keulan jos osaa) vakio ohjaustanko on vissiin kanssa jossain tallin nurkassa kaasareiden pohjaan tulevat solenoidi venttiilit on kanssa ja se venakopan päällä oleva venttiili. kytkimen työ sylkän päälle tuleva kupu mattamusta jossa numerot 21 kävi vaan pikku käpy ja numerot on väärässä asennossa. jos tarvetta tarjotkaa

ois muuten ylimääräset kn podit, dynojetin suutin kitti mistä puuttuu jotkut suuttimet ja neulat mukana on vakio neulat ja suuttimet vaikio pönttö taitaa olla kanssa jossain nurkassa tallessa sit on etupamput toisesta puutuu pohja pultti (pystyy tekemään sikiviki mallin keulan jos osaa) vakio ohjaustanko on vissiin kanssa jossain tallin nurkassa kaasareiden pohjaan tulevat solenoidi venttiilit on kanssa ja se venakopan päällä oleva venttiili. kytkimen työ sylkän päälle tuleva kupu mattamusta jossa numerot 21 kävi vaan pikku käpy ja numerot on väärässä asennossa. jos tarvetta tarjotkaa

Ja mulla on se etupampun pultti jos joku etupään ostaa. En koskaan saanut sitä hulkin lainaamaa pulttia paikoilleen 😀kun keula meni kokonaan vaihtoon.

Katos vaan se olikin ihan naapurista sitten se.
Samalla kadulla melkein asutaan. Olihan se yksilö jo talvella kaupan, huomasin. Tosi siisti kuntoinen se on.

Sitä en vaan käsitä, että miten jollekin voi tulla niin käsittämätön mielenhäiriö, että voi "Holy Greenistä" luopua...:grin:

Sastamalan suunnasta hommasin täysin orggiksen 18t ajetun "helmen".
Muutaman tonnin oon saanut ajettua mutta ääni puuttuu edelleen....
T:petteri

työkalu laatikko ja etu vilkut tais olla kanssa vilkkujen relekkin voi olla jossain laatikossa viellä tallella. kaasareiden vieressä oleva muovi jommalle kummalle puolelle taitaa olla kanssa hyvässä lykyssä löytyy molemmat edesta 10cm lyhenetty etu loksu on kanssa

Heips.
Bensamittari lopetti toiminnan. Liittimelle tulee virta ja kytkennät ok.
Onko tuolla joku kohosysteemi ja miten sitä vois ehjätä? Näytti aika umpinaiselle toi tankin pohjassa oleva mötikkä. Apuva!

enpä oo koskaan tutkinu miten toimii. nolla trippi tankatessa 250 kilsaa voi vedellä huoletta yhdellä tankilla.

sevice manuaalissa ei ole mainintaa sen huollosta/korjauksesta. tankki irti ja pöydälle kanisteri bensa hanan alle ja käännät pri asentoon ja valutat tankkia tyhjäks. avaat sen luukun ja katot mitä löytyy. sikivikiltä voi löytyä uusvanha osa tilalle.

tällänen kuva löyty. http://www.kawasakioriginalparts.co...eid=631&year=2001&model=ZR1200-C1P&country=XX

Se Sikin tankki on mulla nykyään..en kyllä tarvi sitä anturia,se voipi olla ehjä. Mutta jos tarvit anturin niin haluan vanhan vaihdossa,muuten mulla ei pysy bensat tankissa. Eli reijän tukkeeksi tarvin.

Mulla kävi kesäloma-ajelujen aikana aikana niin että molempien vilkkujen muoviosat katkesi/murtui viikon välein.
Nyt ajelen luppakorvan näköisenä kun vilkut riippuu katetta vasten.
Onko muille käyny samoin?

Yritin penkoa että varaosia ebaysta ja muualta mutta nihkeesti löyty sopivaa suoralta kädeltä.

Oisko suositusta millasella osalla kannattaa korvata vilkut?
Tai jos joltain löytyy ylimääräsenä niin oisin kiinnostunu ostaa.

Nii ja mopohan oli ZRX 1200 S, harmaa

Kuulostaa melkein ilkivallalta? Mä ostin ebaystä sellaset ledivilkut missä varsi on kumilorttoa, saa turjuuttaa miten vaan niin silti kestää, tosin ei ole e-hyväksytyt eikä niin kirkkaat kun takana olevat 21 wattiset.

Mulla kävi kesäloma-ajelujen aikana aikana niin että molempien vilkkujen muoviosat katkesi/murtui viikon välein.
Nyt ajelen luppakorvan näköisenä kun vilkut riippuu katetta vasten.
Onko muille käyny samoin?

Kyllä, minulla ne katkeilivat aikanaan. Tai eivät oikeastaan katkenneet, sillä vilkun varsi oli minun ZRX 1200 S:ssä (vm. 2001) jäykähköä kumia, eli vilkku vaan putosi pois paikoiltaan katteesta tosi helposti kun kumista oli kadonnut kimmoisuus. Niitä sai sitten räplätä paikalleen aina silloin tällöin. Tyydyin osaani ja :orgmp: vaan, kunnes koitti isomman muodomuutoksen aika...

Mikäs se on venansäätöväli ZRX 1200 mopottimessa?
39000 mittarissa nyh ja kerran ne on ennemmin säädetty :right:

12tkm on hyvä pitää venansäätö välinä vaikka muistaakseni 05 vuonna maahantuoja muutti sen välin 24 tkm. Jotenki tuommonen on jäänyt mieleeni,kun aikoinaan takkusin Sumekon kanssa nokka pittingin takia.

Omasta olen nyt 2 kertaa tsekannut ja muutamia nappeja on joutunnu vaihteleen molemmilla kerroilla. Että omasta kokemuksesta suosittelen että ainakin joskus ne kannattaa tsekata...:thumbup:

Mulla meni melkein kaikki pakoventtiilien säätönapit vaihtoon. Piti viedä motovillelle säädettäväksi, kun en itse uskonut että melkein kaikki oli niin tiukalla välyksellä.

Ja ässällä mittarissa oli keväällä 39 tkm.

Back