ZRX 1200 R/S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä en pääse nyt viikonloppuna ja ehkä muutoinkin parempi mennä sitten kannattamaan jotakin pikku kaffelaa kun ne aukeavat?

Juu samaa mieltä kahviloista. Koitetaan sitten silleen et 750boosti pääsee kans mukaan.

Noniin. Mites tää rexi miitti? La 27.6 tai Su 28.6 vaiko La 4.7 tai Su 5.7
Olisko Cafe Lättis mitään?? .ORG jäsenellä siellä myös kaffe etu.

Osoite:
Rautakoskentie 2079, Loppi
Hyvien mutkateiden keskellä.

Noniin. Mites tää rexi miitti? La 27.6 tai Su 28.6 vaiko La 4.7 tai Su 5.7
Olisko Cafe Lättis mitään?? .ORG jäsenellä siellä myös kaffe etu.

Osoite:
Rautakoskentie 2079, Loppi
Hyvien mutkateiden keskellä.

Mulle sopii 27 ja 28.6. Noi 4.ja 5.7 epävarmoja. Cafe lättis käy kyllä! (En ole koskaan kuullutkaan paikasta).

Ehdotan rohkeasti myös vintage rusty cafe Vääksyssä. Torstai iltaisin siellä on kaikkien laitteiden kokoontumisajot. Noh ehkä ei sekoiteta pakkaa enempää ellei ole pakko :D

Mulle sopii 27 ja 28.6. Noi 4.ja 5.7 epävarmoja. Cafe lättis käy kyllä! (En ole koskaan kuullutkaan paikasta).

Ehdotan rohkeasti myös vintage rusty cafe Vääksyssä. Torstai iltaisin siellä on kaikkien laitteiden kokoontumisajot. Noh ehkä ei sekoiteta pakkaa enempää ellei ole pakko :D

28.7 sunnuntaina sopii.

Varmaan 28.6 sunnuntaita tarkoitit. Nonii. Sovitaanko tuo päivä. Sunnuntaina 28.6 klo ??? (ei ennen puolta päivää).
Ja kumpi paikka (Lahden pojjaat haluu varmaan Vääksyyn), onko muita ehdotuksia Vääksyn ja Lättiksen lisäksi?

Varmaan 28.6 sunnuntaita tarkoitit. Nonii. Sovitaanko tuo päivä. Sunnuntaina 28.6 klo ??? (ei ennen puolta päivää).
Ja kumpi paikka (Lahden pojjaat haluu varmaan Vääksyyn), onko muita ehdotuksia Vääksyn ja Lättiksen lisäksi?
Mulle käy kaikki paikat. Lättis on varmasti hyvä. Klo 13?

Noniin. Ennenkuin laitan naamakirjan puolelle mitään, niin minua kyllä kiinnostais toi Vintage kaffe, ni laitetaan sinne 28.6 klo 13 alkaen miitinki.

Eli:

REXI miitinki 2020 pidetään Vintage Cafe, Vehkoontie 1, 17200 Vääksy

Sunnuntaina 28.6-20 klo 13:00 alkaen.

Porukkaa varmaan paikalla puoltoista-kax tuntia.

Tervetuloa.

P.S Sää varaus. Pyritään vahvistamaan Lauantaina 27.6 illalla.

Rexi miitti siis sunnuntaina 28.6 klo13 vääksyssä rusty cafessa. Suunnatkaa siis sunnuntai ajelu sinne!! Rexillä tai ilman...

Noniin. Ennenkuin laitan naamakirjan puolelle mitään, niin minua kyllä kiinnostais toi Vintage kaffe, ni laitetaan sinne 28.6 klo 13 alkaen miitinki.

Eli:

REXI miitinki 2020 pidetään Vintage Cafe, Vehkoontie 1, 17200 Vääksy

Sunnuntaina 28.6-20 klo 13:00 alkaen.

Porukkaa varmaan paikalla puoltoista-kax tuntia.

Tervetuloa.

P.S Sää varaus. Pyritään vahvistamaan Lauantaina 27.6 illalla.

Tokihan tämä pidetään. Hyvä ilma luvassa. Niinkuin Umas tossa jo infosikin.

Kiitos kaikille. Enkka reximäärä. 10kpl. Hienoa. Mukavasti oli muitakin mukana. Parikymmentä pyörää yhteensä. Tästä on kiva jatkaa. Eli, ei ku ens kertaan.

Olihan ryysistä juu, puretaan menestys lukujen kautta.
Sumekon kautta maahantuotuja rexejä on 144kpl, siinä siis kaikki 1100:et & 1200:et ja kaikki korimallit...

Lyhyellä laskennalla oli paikalla siis pyöreästi 7% kaikista rexeistä suomessa.
Great success! :thumbsup:

Back