• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX 1200

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
HURRAAA JA JIPPIII!!!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Nyt se sit vihdoin tapahtui! Eli liityin minäkin ORG:in alati kasvavaan ZRX:n omistajien joukkoon.

Hep !!!

Minäkin ilmoittaudun org:in ZRX'n omistajien joukkoon (tai itseasiassa org'iin).

98' 1100ZRX, mahtava ensipyörä !!!

Tarvitsisin hillityn takatelineen, mistä löytyisi?

Juha

Meikä taitaa sitten olla hangaround jäsenenä ZRex-jengiin.
Ensi kontakti 1100 malliin tapahtui Sumekon järkkäämässä Kawasaki-kokoontumisessa Lappeenrannassa mallin esittelyn jälkeen. Ihastuin koeajossa pyörän ominaisuuksiin ja siitä lähtien olen salaa ihaillut mallia.
Kun itsellä oli noita vanhoja 70-luvun Z 1000 Kawoja liuta, tuntuivat ne riittävän. Pikkuhiljaa on kuitenkin alkanut kyteä ajatus uudemman käyttöpyörän hommaamiseksi wanhuksien rinnalle, eikä muita vaihtoehtoja tuntunut jäävän kuin tuo ZRX 1100.
Tuo eka katteeton versio sopisi pienen viimeistelyn aihioksi.
Onkos porukalla paljon kokemuksia molemmista malleista? Kun kehuvat isompaa paremmaksi kuin edeltäjäänsä, mutta kuinka paljon?

062802jumpie_prv.gif

Onnea hankintojen johdosta Seniorrr ja tervetuloa orgin omaan "Tyrannosaurus ZRX" -klubiin!!!

Takatelineistä udeltiin. Tässä on asiaa  ZRexerin telineistä... (<= Klikkaa tekstiä - väri ei erotu omastani...)

Minulla on juuri tuollaiset ja ihan toimiva ostos (sain kaupanpäälle...) Givin laukkujen kera.
Tyhjänä tämä Five Starsin teline ei minun mielestäni ole likimainkaan yhtä ruma kuin Givin muovitelineet.

Uudet Dunlopin Sportmaxit eteen ja taakse odottelevat tallin hyllyllä. Radalle pitäisi ensi kesänä ensi kertaa uskaltaa. Ja Saksaan ties kuinka monetta. Ehkä Gibraltarille asti...

Kiitoksia suuresti onnitteluista ja tervetulotoivotuksista!
smile_org.gif
Noista FiveStarsin telninkeistä. Mistäköhän niitä vois ihan kotimaasta hankkia? Mulla oli Zetorissa kiinni Givin (helvetin ruma) telineveistos ja nyt kun se meni pyörän mukana niin mulle jäi kolme Kappan laukkua ja tuo FiveStarsin putkiteline on tosiaan paljon siromman näkönen...Eli mistä mistä
confused_orig.gif
nixweiss.gif

Meikä taitaa sitten olla hangaround jäsenenä ZRex-jengiin.
Ensi kontakti 1100 malliin tapahtui Sumekon järkkäämässä Kawasaki-kokoontumisessa Lappeenrannassa mallin esittelyn jälkeen. Ihastuin koeajossa pyörän ominaisuuksiin ja siitä lähtien olen salaa ihaillut mallia.
Kun itsellä oli noita vanhoja 70-luvun Z 1000 Kawoja liuta, tuntuivat ne riittävän. Pikkuhiljaa on kuitenkin alkanut kyteä ajatus uudemman käyttöpyörän hommaamiseksi wanhuksien rinnalle, eikä muita vaihtoehtoja tuntunut jäävän kuin tuo ZRX 1100.
Tuo eka katteeton versio sopisi pienen viimeistelyn aihioksi.
Onkos porukalla paljon kokemuksia molemmista malleista? Kun kehuvat isompaa paremmaksi kuin edeltäjäänsä, mutta kuinka paljon?
isompihan on iskutilavuudeltaan 112cm3 suurempi, tehoiltaan noin 16hv vahvempi ja vääntävämpi, painon ollessa melkeinpä samansuuruisen 222kg katteeton malli kuivana, r-malli 223kg ja s-malli 227kg.

sen mitä olen koklassut, 1100, niin uskoisin olevan ketterämpi kuin isompi, lyhyempi akselivälikin siinä pienemmässä.

katteeton olisi todennäköisin suosikkini myös, siinä voisi toteuttaa itseään ja suht samantekevää kumpi kuutiomäärältään olisi, ehkä näin läskille tuo isompi jaksaisi paremmin.

Back