• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX-Meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarijii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sitä samaa täällä justiin harrastan, eli Karhuilua, mutta pienemmillä astioilla...
tounge.gif

Puhtaasti merkkikohtaiset miitit ovat tosiaan aika pöllöjä(vaikka mulla hauskaa oli myös SuperRallyssa).

Miettisin tuossa takasin päin kurvaillessa, että voisikohan seuraavaan Rex-tapaamiseen jotenkin yhdistää myös grillauksen täällä meidän Lepolan "tilallamme"...Kenties tuossa joskus syksyllä?
idea3.gif

Mitä? Sanoiko joku grillaaminen? Missä? Nyt tuli taikasana jolla vanha etsiväkin värähtää oikein kunnolla...

Missä grillataan?
eek.gif

Mukava oli tapaaminen. Olen aina vierastanut jollekin asialle vihkiytyneitä porukoita, koska joukossa tuppaa tyhmyys tiivistymään joskus jopa pisaroiksi saakka. Ripley sai kuitenkin viekkain sanakääntein houkuteltua minut mukaan. Oli ilo huomata, että löytyyhän sitä oikeitakin tämän alan harrastajia. eikä pelkästään "elviksiä" joiden motiivit mottoripyöräilyyn ovat kyseenalaisia. Mukavaa oli ja olen mukana seuraavallakin kerralla jos suinkin mahdollista.

jeess jees makkarat olivat nyt nakkeja joita söin äsken 16kpl
suurempaan nälkään,vaikka joidenkin mielestä (en tarkoita teitä mukana olleita) etsin aina muka jotain kriittistä,mutta tästä
reissusta ei löydy mitään jota kritisoisin.

SUURI kiitos ripleylle ja kaikille mukan olleille,jos jotain negatiivista sanois niin sanotakoon se niile jotka eivät,päässeet mukaan,että
menetitte todella paljon,itsekkin tiolla linnakkeella palvelleena,
en olisi uskonut siellä enää koskaan uudelleen pääseväni käymään,
muttt toisin kävi,vielä kerrassaan aivan maalilinjoilla,kun isäntämme ilmoitti että koko paikka jää piakkoin "historiaan" .

mitä tulee minun suhteeseeni tuohon seniorin mainostamaan
maggaraan sen verran voi paljastaa että se on hyvin "kiinteä"
suhde,sain nimittäin talven aikana 18kiloa pois painosta
(josta jo osa tullut takaisin) ja kaverin sanoin että kun pyöräily
ja grillimakkara kausi alkaa niin jarijii ottaa menetetyt kilot
takaisin,niin ikävä kyllä taitaa käydä.

r6-kaverille sen verra että minulta men ohi tai en ainakaan
kuullut aamulla että olit alunperinkin tulossa meidän mukaa,sorry
mutta loppu hyvin kaikki hyvin KIITOS.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Huh, hellettä!! Kiitos kaikille LOISTAVASTA päivästä, eritoten Ripley, kiitos sinulle!! ... ja se vesi ON kylmää...

Matkaa kertyi 418 km yhteensä, koko päivä (12h) meni, mutta heti paikalla lähden uudestaan jos vielä huolitte vanhan kärttysen akan mukaan...
wink.gif

Ja nyt sitten niitä valokuvia......voi hitto kun on toi peukalo keskellä kämmyä, kiireiset laittakaa mulle säpo osoitteet niin saatte kuvia heti, koetan huomenna räpelöidä niitä tänne (luulen kyllä sen jäävän yritykseksi)
withstupid.gif

Ja nyt saunaan ja  
033102beer_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Huh, hellettä!! Kiitos kaikille LOISTAVASTA päivästä, eritoten Ripley, kiitos sinulle!! ... ja se vesi ON kylmää...

Matkaa kertyi 418 km yhteensä, koko päivä (12h) meni, mutta heti paikalla lähden uudestaan jos vielä huolitte vanhan kärttysen akan mukaan...
wink.gif

Ja nyt sitten niitä valokuvia......voi hitto kun on toi peukalo keskellä kämmyä, kiireiset laittakaa mulle säpo osoitteet niin saatte kuvia heti, koetan huomenna räpelöidä niitä tänne (luulen kyllä sen jäävän yritykseksi)
withstupid.gif

Ja nyt saunaan ja  
033102beer_1_prv.gif
Vanha?! Kärttynen!!?? Akka??!!

Vesihän ON kylmää jos se ei ole vähintään kädenlämpöistä!

sahaki65@luukku.com <-Mulle kuvia jos viittit. Kiitti etukäteen!
bowdown.gif

Nyt vasta kotona, 440 km takana ja mukavavat muistot jäi.
Kiitos kaikille, ISÄNNÄLLE eritoten!
Oli se polleeta, kun portilla vedettiin lippaan, kun tultiin takaisinpäin!
Välillä ajettiin rauhallisesti, ja joskus vähä reippaammin, vai mitä Eppu?
Kyllähän se Harrikka oli mukava piristys joukossamme. Ens kerran täytyy vaan varata joku märkä sukka tms jonka voi tunkee niihin pakareihin, kun ei meinannu kuulla oman pyörän ääntä lauttajonoissa, heh!
nimim:halukas grillijuhliin minne vain!

Terve kaverrrit!!!!!

Arvatkaas mitä?   Meidän mukana oli yllätysvieras!!!!

The Joker!!!! Ja mä onnistuin saamaan siitä oikein komeen pärstäkuvan!!
tounge.gif
mad.gif

Prkl!!!!
kaboom.gif

eppu pistin sulle privana s-posti osoitteen tuliko perille
jos niitä kuvia pistät,mikä JOKER- nyt ei ymmäärrä
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?
ei tainnut linkitys onnistua.

eppu pistin sulle privana  s-posti osoitteen tuliko perille
jos niitä kuvia pistät,mikä JOKER- nyt ei ymmäärrä
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?
ei tainnut linkitys onnistua.
Jari, ei näistä mun kirjoituksista kannata ressiä ottaa, kirjoittelen ihan mitä sattuu.
tounge.gif

Eilen yritin laittaa niitä kuvia tänne, kokeilin ensin siellä testausfoorumissa niinkuin sanoit, muttakun ei, ei ja ei. Pelkkää kysymysmerkkiä koko ajan.  
withstupid.gif

Ei auttanut edes muutama olut, ainavaan kysymysmerkkiä pukkaa, hermot meni, ja hihat paloi, joten ei muuta selitystä ole kun että Batmanin jokeri on kaikissa kuvissa...
veryangry.gif
veryangry.gif

Kokeile sinä, laitoin meiliä, toivottavasti ei liian isoina tiedostoina.

Minähän siellä...sorget vaan ku nimen ja tarkotusperien esittelyt jäi vähän vähemmälle
cool.gif

Olipa mukava käydä kurvaamassa vaikka "tuppauduinki" vääräuskosena R6:n kanssa vihreän kullan kekkereihin
biggrin.gif
...nooh hienoja teitä.

Ripleylle über kiitos kaikista järjestelyistä ja muille danket mukavasta seurasta.

Edit: Jaakkis ja Sikiviki, ens kerralla sitten! Ja Hessu75 ja Qwert kans!!
Tuntu olleen hyvä reissu. Ens kerralla on pakko päästä mukaan.  
smile_org.gif
Kiitokset Kawamänille hyvästä vinkistä. Se Saukkola-Lohja on tosiaan hyvä. Mä laitan ne pari kuvaa sieltä Saukkolasta nettiin, kunhan saan puretuksi ne kamerasta.
062802jumpie_prv.gif

Edit: Jaakkis ja Sikiviki, ens kerralla sitten! Ja Hessu75 ja Qwert kans!!
Juu-u ilman muuta tullaan!
Arvatkaa vaan vitu***ko kärvistellä järjettömän kuumalla työpaikalla lauantaina. Varsinkin, kun tiesi missä porukka paistattelee päivää. Reissu oli kirjoituksista päätellen muutenkin onnistunut. Viitsisikö joku postittaa noita kuvia mullekin [ qwert.78(at)pp.inet.fi ] niin tiedän sitten tarkalleen mistä jäin paitsi?

Mä laitan kuvia tuleen Qwert sulle, jäit paljosta paitsi...
smile_org.gif

Seuraavalla kerralla sitten mukaan, eikös...

Sikiviki kiltti, laitan sulle myös, ja sinä kun osaat tän tietokone homman, laita tänne nettiin niitä. Minä en niitä kertakaikkiaan tänne saa.

Mä laitan kuvia tuleen Qwert sulle, jäit paljosta paitsi...
smile_org.gif

Seuraavalla kerralla sitten mukaan, eikös...

Sikiviki kiltti, laitan sulle myös, ja sinä kun osaat tän tietokone homman, laita tänne nettiin niitä. Minä en niitä kertakaikkiaan tänne saa.
Tattista vaan eppu, perille olivat tulleet! Hienoja otoksia...upeista pyöristä, kauniista maisemista ja mukavista ihmisistä.
Ei hassumpi paikka ollut tuo edellinen meetti-paikka, Suvirantakaan, mutta kyllä Korppoo Ripleyn luotsaamana taisi vetää pohjat.

Mukavasta lauantai tapaamisesta jäi jotain konkreetistakin näppiin. Kokeilin äsken Korppoon kirkonkylän ja Gyltön välillä Jarijiin jousituksen asetuksia. Siis painavalle kuskille takapään kaikki säädöt max tiukkuuteen. Vaikutus oli huomattava vaikka aiemminkin minulla oli esijännitys pykälässä kolme, menovaimennus kakkosessa ja paluu kolmosessa. Ei vain tullut aiemmin mieleen eri vaihtoehtoja kokeillessa mennä suoraan ääripäähän. Nyt kaarteet ovat entistäkin hauskempia. Kiitos neuvosta
smile_org.gif

ja sitten vielä etupään säätöihin käsiksi,niin muuttuu vieläkin
hauskemmaksi,vaikka on tuolla haittapuolensakin ainakin minä
ole näin vanhoilla päivilläkin innostunut välillä aika hurjaankin menoo
(tietysti ainoastaan suljetulla alueella ;) mutta mitäs sitten kun säädöt on kaikki käytetty,kasvako vauhti silti siinnä vasta kysymys ;)
omg.gif
withstupid.gif

Terve taas kaikki. Tulin jus lomamatkalta. Kiitti Eppu. Kuvat oli mailissa. Mä koitan saada ne ladatuks nettiin. Ovatten jo omalla koneella.

Back