ZRX-Meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarijii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jarijii

New member
käynnistetääs taas kausi,näissä merkeissä,mitenkä olis tuo
viimevuoden aloitus paikka,oliko Turenki ja Suviranta ainakin
jotain sinne päin,paikkakunta ainakin on oikein.

viellä on aika kalsea keli mutta pistetään nyt tämä ainakin
mietintään,ja jos jollain on ehdotuksia muusta paikasta niin
siitä vaan tulemaan,tuo olis vissiin paikkana (nykyisille)
Rexereille matkaltaan suht/koht kaikille sopiva,kellän ei tulis
hirveitä kilometrejä,joten ehdotuksia ajankohdasta.

Jeps,

Pääsiäisen jälkeen voisi koettaa, josko tulis hieman lämpimämpää.

Sama täällä. Heti, kun kelit lämpiää siedettäviksi niin koska vain käy. Paikka on vielä avoin joten teen ehdotuksen. Forssan Autokeidas, sinne ajomatka on likipitäen samanlainen kaikille niille jotka tähän mennessä ovat olleet mukana. Paitsi jiijii:lle jolle reissu jää lyhyeksi. Ensimmäinen kokoonajo voitaisiin tehdä Somerolle ja tutustua siellä motoristikrääsää myyvään liikkeeseen (vaikkakin tarjonta on lähinnä HD porukalle. Ja sieltä sitten Forssaan. Näihin kohteisiin pääsee joka suunnalta vähän hiljaisempia teitä pitkin jos ei niskajumppa motarilla kiinnosta.

oma tilanne tällä hetkellä sellainen,että pyörä meni "pukeille"
eikä siis liiku tässä kuussa,ai syy ........no selviää varmasti
myöhemmin.
veryangry.gif

Mukana vaikka kauemmaskin! Forssa-Somero kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta. Suvirantahan on jo nähty - nimittäin maailmankaikkeuden ensimmäisessä .orgin ZRX-tapaamisessa keväällä 2005!
wink.gif
Ja viime vuonna taas.

Juu Forssa käy oikein hyvin.
Siellä on hyvä uus ABS:ikin ihan autokeitaan vieressä.
Somero on ihan sinne matkalla.
Juu heti kun kelit sallii, valmiina ollaan.

ABC! Se on Aaa Beee Ceee
baaa.gif

Joo! Käy mulle kanssa. Mopo on pesua vaille valmis ja kaikki kilkkeet on tulleet ZRXOAsta ja ja...
Päivämäärää vaan kehiin.

-Hessu-

ABC! Se on Aaa Beee Ceee
baaa.gif

Joo! Käy mulle kanssa. Mopo on pesua vaille valmis ja kaikki kilkkeet on tulleet ZRXOAsta ja ja...
Päivämäärää vaan kehiin.

-Hessu-
eikö se ole peukalo baari,siinnä logosahan on peukalo pystyssä
kaveri kerran vaan pyysi kahville,ja ilmoitti paikaksi peukalobaarin
ja oli pakko kysyä että,niin minne mennään,näin se ainakin täälläpäin tunnetaan tuon ketjun "kuppilat".

Forssan
icon14.gif
-baari kuulostaa hyvältä. Toivottavasti työvuorot antavat tällä kertaa myöten ja pääsen mukaan. Hessun zrx ryyditettynä Kerkerillä olis kiva päästä livenä näkemään ja kuulemaan.

Mä oon siellä kyllä
062802moto_prv.gif

Nyt vain päivämäärää saatava sopimukseen.
Säävaraus tietysti mun kohdalla. Mä oon tällainen tissiposki. En aja sateessa.

-Hessu-

Sama tilanne täällä kuin Qwert:llä, eli työvuoroista kiinni. Mutta paikalle lähen muiden Turun seudun Rexereitten perässä ajelemaan. Perässä siksi että teidän "kruisailuvauhti" on mulle lähes huippunopeus...
tounge.gif
biggrin.gif

Tarjoan meetingille vaihtoehtoisesti kahta päivämäärää. Ilmoitelkaa kumpi sopii paremmin, niin lyödään se sitten lukkoon. Siis kokoontuminen 21.4 tai 28.4. Kun saadaan pvm selville sovitaan muista yksityiskohdista sen jälkeen. Jos tuntuu pahalta niin varasuunnitelma pitää olla ja voidaan lykätä vielä viikolla ja järjestää tapaaminen 5.5 lauantaina.

Olen vapaalla seuraavat lauantait:
Tänään
14.4.
5.5.
12.5.
19.5.

...ja töissä seuraavat lauantait:
21.4.
28.4.

Eli hyvin osui!!!
mad.gif
kaboom.gif
biggrin.gif

Mutta, jos 5.5. päädytte niin olen mukana....

Edit: päivämäärät korjattu

Mulle ensimmäinen ja kolmas vaihtoehto käy hyvin.
Eli 5.5 kävis oikein hyvin. Päätetty, kops.
Vitsivitsi, mitäs muut?
biggrin.gif

Minkäs ikästä porukkaa sieltä oikein löytyy, taidatte olla isoja ja karvasia setiä kaikki tyyni
wink.gif
. Ensimmäisen pyörän hommasin ja mallia ZRX-750, ehkä tulen sitten parin vuoden päästä vannoutuneempana fanina, jos olisi vaikka ajamaankin jo oppinut
biggrin.gif

e: mitä muiden menopelejä kattelin niin taitaapi olla vielä vähän perinteisemmille ZRX sarjan pyörille
smile_org.gif

Minkäs ikästä porukkaa sieltä oikein löytyy, taidatte olla isoja ja karvasia setiä kaikki tyyni
wink.gif
. Ensimmäisen pyörän hommasin ja mallia ZRX-750, ehkä tulen sitten parin vuoden päästä vannoutuneempana fanina, jos olisi vaikka ajamaankin jo oppinut
biggrin.gif

e: mitä muiden menopelejä kattelin niin taitaapi olla vielä vähän perinteisemmille ZRX sarjan pyörille
smile_org.gif
ettei vaan sulla ole nuo tyyppi kirjaimet sekaisin,ei silti ei tällä
porukalla ole niin väliä minkä merkkisellä/tyyppisellä pyörällä
miittingiin tulee.

Eli hyvin osui!!!
mad.gif
kaboom.gif
biggrin.gif

Mutta, jos 5.4. päädytte niin olen mukana.

taitaa Qwert tarkoittaa 5.5:ttä eikä kuten tuoss yllä
"seisoo"
confused_orig.gif

jos porukka tuon jälkimäisen valitsee,niin sitten Emäntä varmaan
päästää minut mukaan
talktohand.gif

leikki leikkinä koetan järjestää että pääsisin mukaan,valitaan sitten
mikä päivämäärä vaan,mulla on pyörä tuossa kokoajan
"letkuruokinnassa" ja varikkopukeilla,niinkuin isoissakin talleissa,ja
oikein hirnuu päästä baanalle,kuskilta vaan puuttuu sitä jotain.

wink.gif
biggrin.gif

smile_org.gif
ettei vaan sulla ole nuo tyyppi kirjaimet sekaisin,ei silti ei tällä
porukalla ole niin väliä minkä merkkisellä/tyyppisellä pyörällä
miittingiin tulee.
haaha, sehän se oli kun ei näyttäny pyörät tutuilta
lookaround_orig.gif
, hyvä että tulee näin netissä nää selviteltyä niin ei tartte sitten oikeassa elämässä pamautella faktoja

Siis varasuunnitelmalla mennään. 5.5. sopii minullekin hyvin. Millekäs kuulostaa seuraavanlainen aikataulu. Minä koitan ehtiä täältä periferiasta Auranlaakson ABC:lle klo 9.30. Kokoonnuttaisiin siellä me ketkä tulevat Turun ja ympäristön alueilta. Siitä Paimion Nesteelle ja Jiijii kyytiin. Edelleen sitten Someroille missä tärskyt idästä ja etelästä tulijoiden kanssa. Somerolla kokoontuminen kylän keskustan ainoalla huoltoasemalla. Aseman nimeä en tiedä, mutta Genimapin mukaan siellä on vain yksi bensis. Kun kaikki ovat paikalla, niin letkassa eteenpäin Forssan ABC:lle kaffelle.

se on se peukalo baari jyry edelleen,vaikkakin kyllä siellä
somerolla löytyy muitakin huoltamoa/baaria
buttrock.gif

mutta tämä bassar minullekkin,mennäänkö suoraa tietä
vai väärää,sinne somerolle meinaan,vaikka kerkiihän tuon vielä
suunnitella,HUHUUU missä Eppu luuraa.

Back