• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX-Meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarijii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli hyvin osui!!!
mad.gif
kaboom.gif
biggrin.gif

Mutta, jos 5.4. päädytte niin olen mukana.

taitaa Qwert tarkoittaa 5.5:ttä eikä kuten tuoss yllä
"seisoo"
confused_orig.gif
Joo 5.5. tietenkin tarkoitin. En vaan näköjään yksinkertaisesti pysty ensiyrittämällä tekemään yhtään virheetöntä postausta.
baaa.gif

Tuo Jyryn esittämä matkasuunnitelma kuulostaa ihan hyvältä. Eipä silti, mulle ei ole reitillä merkitystä kuhan suurin osa matkasta asfaltilla pysytellään.

Joo-o,

05.05. on jees mulle myös. Jos vain sää on OK.

Forssan ABC sitten kohtauspaikka.
Onkos Espoon/ PKS alueelta kukaan lähdössä? Olisi ajokaveri odottamassa sitten Kivenlahden Tebarilla aamulla. Ilmoitelkaa...

-Hessu-

Näyttäis 5.5. olevan vapaa myös mun työvuorolistassa. Jos päätös miitistä kolahtaa tohon päivämäärään, niin pyrin pöristelemään paikalle pöristimelläni.
tounge.gif

Täällä ollaan, ja mukaan tullaan.
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

jamäenkylläolemikäänisojakarvainenenkävanha.
mad.gif

.....vai oonko?
crazy.gif

5.5 sopii näillä näkymin, ja Hessu ynnämuut, ettekös tuu vanhaa porintietä pitkin vai kui? Mä tulisin Karkkilan Masuunilta letkan perään.

Vai mennäänks Eppu Somerolle siitä Saukkolan esson kautta.
Saatas vähä kilometrejä, muuten tulee sullekkin vähä lyhyt
062802moto_prv.gif
matka.
Siitä sit Forssan ABSILLE!
biggrin.gif

Täällä ollaan, ja mukaan tullaan.
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

jamäenkylläolemikäänisojakarvainenenkävanha.
mad.gif

.....vai oonko?
crazy.gif

5.5 sopii näillä näkymin, ja Hessu ynnämuut, ettekös tuu vanhaa porintietä pitkin vai kui? Mä tulisin Karkkilan Masuunilta letkan perään.
omg.gif
helkutti kyll sää joku noista oot......mut en nyt vaan saa
päähäni että mikä
kaboom.gif
kerron kun tavataan.

Joo-o,

05.05. on jees mulle myös. Jos vain sää on OK.

Forssan ABC sitten kohtauspaikka.
Onkos Espoon/ PKS alueelta kukaan lähdössä? Olisi ajokaveri odottamassa sitten Kivenlahden Tebarilla aamulla. Ilmoitelkaa...

-Hessu-
No niin. Löytyhän tää. 5.5 käypi hyvin, ja voin koukata sieltä Kivenlahden Tebarin kautta. Sieltä sitten Saukkolaan josta Kawamän ja Eppu matkaan mukaan, vai?? Kertokaa aikoja, niin sovitellaan.
062802moto_prv.gif

Vai mennäänks Eppu Somerolle siitä Saukkolan esson kautta.
Saatas vähä kilometrejä, muuten tulee sullekkin vähä lyhyt  
062802moto_prv.gif
matka.
Siitä sit Forssan ABSILLE!
biggrin.gif
Sopii, mennään sitä kautta vaan. Oon ajellu sitä tietä joskus, on hyvä ja kiva tie.

Näyttäs siltä et saaraan kunnon letka aikaseks sinne ABSälle.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

5. toukokuuta sopii minullekin. Olen silloin ollut jo viikon verran lomalla ja parta todennäköisesti rehottaa, mutta sehän vaan lisää rottapyöräimagoa. Toivotaan hyvää keliä Maininpäiväksi!

Miten te , jotka ette ole aiemmin olleet, pääsettekö
mukaan? Esim: dunkku, jukkisa1, ja lappis tietty ja varmaan muitakin ketä ei oo tavattu aiemmin??

5.5 sopii mulle mainiosti. Ajelen varmaankin Hessun ja Sikivikin kanssa Kivenlahdesta. Katsellaan taas tarkempaa aikaa lähempänä ......
062802moto_prv.gif

Mukana olen,jos ei tarvi töihin mennä!Onko pohojanmaalta tulossa ketään,vai jourunko yksin prönyyttämään sinne.

Sopisiko porukalle seuraavanlainen aikataulu ja reitti. Minä tulen Paraisten puolelle 5.5 klo 09.00 lautalla. Turun suunnan väki Auranlaakson ABC:lle mistä lähtö kohti Paimion Nestettä klo 10.00. Paimion Nesteeltä Jarijii mukaan ja kohti Someroa klo 10.30. Someron ABC:llä oltaisiin n. klo 11.00-11.40. Olisi mukava jos kaikki kokoontuisivat tuonne Somerolle paitsi ehkä tinippa jolle tulee varmaan ajoa riittävästi ilman tuota Someron koukkausta. Somerolta sitten pitkänä letkana näyttävästi Forssan ABC:lle, missä oltaisiin viimeistään klo 12.30. SeniorR tuletko jostain Saaristotien sivuhaarasta imuun?
Millekä tällainen suunnitelma kuulostaa?

Kuulostaa hyvälle.
Eli Saukkolan Essolla oltaisiin n.klo 10.00, siitä lähdettäisiin
10.30 kohti Someroa. Someron ABC:llä oltaisiin n. klo 11.15
viimeistään.

Voin odottaa sua, Jyry, siinä Paraisten liikenneympyrän kupeessa olevalla linja-autoasemalla. Olet siinä kaiketi joskus 9:15-9:30, riippuen siitä lähteekö lautta Kongon....
tounge.gif
anteeksi Nauvon puolelta klo 9:00 vai onko se Paraisten puolella klo 9:00, vai kuinka? Jos mua ei asemalla näy, niin olen jostain syystä estynyt tulemasta...

Ja mä voisin tulla "kyytiin" vaikkapa Kaarinan Essolta. Siis olettaen että halutaan mennä motaria sinne Paimioon, eikä vanhaa tietä. Eiku, ei sittenkään, mun on parempi tulla "kehätietä" eli naantalintietä myös suoraan sinne Paimion uudelle nesteelle. Ei hitto, ei sittenkään, nythän minä vasta luin tuon Jyryn viestin kunnolla. Tehän ajatte Smörgåsvägenin eli 180:n "jatkoa" eli 2200:a pitkin sinne Auranlaakson ABC:lle. No niin. Tulen siis hämeenlinnantien varressa sijaitsevalle Amis-Bilis-Centerille ennen kello kymmentä! Nähdään siellä.

5.5 sopii mulle mainiosti. Ajelen varmaankin Hessun ja Sikivikin kanssa Kivenlahdesta. Katsellaan taas tarkempaa aikaa lähempänä ......
062802moto_prv.gif
Miten Jaakkis ja Hessu. Olisko Kivenlahdesta lähtö sitten klo 9:00, jotta oltais 10:00 Saukkolassa? Tokihan sinne nopeemminkin pääsee, jos ajaa Kivenlahti-Kaukalahti-Veikkola, josta motarille ja Saukkolaan, mut ei tarttis ainakaan pitää kiirettä.
thumbs-up.gif

Mulle käy 05.05. klo: 09.00 Kivenlahden Tebari oikein hyvin. Juu, ei mitään motaria, kiitos. Pikku sykkyrä maantietä vaan ja tuppi nurin! Happea Rexi vaatii, nam!

-Hessu-

Back