• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX-Meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarijii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kävin testaamassa vähän reittiä,ja ehdotukseni olisi seuraava
Paimion nesteeltä suunta 10-tielle siitä Marttila-Koski-Somero,
kun on siellä saatu porukka kokoon,niin matka jatkuisi Torron
kautta Forsaan,erittäin hyvässä kunnossa tiet,ja ei ainakaan kuluisi rengas keskeltä,miltä kuulostaa,ei tuossa ajallisesti varmaan
paljon häviä.

Hyvä reittivalinta. Ajoaika tosin lähes tuplaantuu nopimpaan reittiin verrattuna, ainakin Genimapin mukaan. Mutta ei aikataulu ole niin tiukka, etteikö voitaisi ajaa miellyttävämpää reittiä. Siispä kannatan Jarijiin ehdotusta. Tuosta kurvailusta huolimatta pysytään hyvin aikataulussa.

Hyvä reittivalinta. Ajoaika tosin lähes tuplaantuu nopimpaan reittiin verrattuna, ainakin Genimapin mukaan. Mutta ei aikataulu ole niin tiukka, etteikö voitaisi ajaa miellyttävämpää reittiä. Siispä kannatan Jarijiin ehdotusta. Tuosta kurvailusta huolimatta pysytään hyvin aikataulussa.
confused_orig.gif
Jyry tuohon on helppo konsti,aikaa ei kulu sen enempää
kun mentäessä Isoa tietä,vääntää sitä oikean käden "kapulaa"
niin matka-aika lyhenee kummasti
biggrin.gif
voin itse lähteä keulille.

no se siitä mutta olin oikeastaan ihmeissäni että nuokin tiet
ovat noinkin hyvässä kunnossa,tietenkin yksi syy siihen on
ettei nuo maatalouskosmetologit ole vielä menneet pelloilleen
mutta kun on tuo ko: ajankohta tilanne varmaan vähän toinen
mutta eipä haittaa.

ja on minulla takastulo reittikin valmiiksi katsottuna,mutta palataan siihen sitten myöhemmin.

Enpä oo miettinyt vielä. Täytynee ottaa karttakirja käteen eiköhän sieltä apuja löydy. Katsellaan varmaankin sellaisia pienempiä teitä ? Aikaahan meillä on..

[
confused_orig.gif
biggrin.gif

mutta eipä haittaa.

ja on minulla takastulo reittikin valmiiksi katsottuna,mutta palataan siihen sitten myöhemmin.
Pitääköhän mun ihan suosiolla mennä suorinta reittiä vorssaan, jos meinaatte sitä kapulaa oikeen isolla kädellä vääntää siellä mutkatiellä....
mad.gif
tounge.gif
biggrin.gif

[
confused_orig.gif
biggrin.gif

mutta eipä haittaa.

Pitääköhän mun ihan suosiolla mennä suorinta reittiä vorssaan, jos meinaatte sitä kapulaa oikeen isolla kädellä vääntää siellä mutkatiellä....
mad.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Ei hätiä, mä en ainakaan väännä kovaa. Antaa "poikien" mennä menojaan, ajellaan me sitten perässä...
062802moto_prv.gif

confused_orig.gif
älkää Eppu ja Senior pelätkö sillä mulla on takanen aivan
loppu,ja ennenkuin ko: ajankohta on ajelen varmaan pelkällä
vanteella,joten siinnä ei pääse nopeus kovinkaan korkeaksi.

elävästi muistan tuon Korppoon meetingin,joku huomautti mulle
että ompas hienot maisemat,ehtis vaan kattoo
wink.gif

mutta kuinka ollakaan kun mentiin Fiskarsiin,tilanne oli täysin sama
tai ei siis täysin,sillä vetäjä oli joku muu kun minä
062802jumpie_prv.gif
.

se siitä mutta ihme porukkaa meillä kasassa,sillä taas näyttää
tulevan hyvä osanotto
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
.

näyttäis täällä olevan "uusiakin" Rexereitä ei kun mukaan vaan
sillä vaikka on näinkin harvassa tätä pyörää on osallistumis prosentti aina ollut kova,ai niin ei aina sillä kertoihan tuo
Ripley että luomakunnan ensimmäisessä oli hieman vähemmän.

Enpä oo miettinyt vielä. Täytynee ottaa karttakirja käteen eiköhän sieltä apuja löydy. Katsellaan varmaankin sellaisia pienempiä teitä ? Aikaahan meillä on..
Mä voin kattoo kanssa, mitä toi GPS sanoo, kun laitta vaihtoehdoks "vältä moottoriteitä" tai jotain vastaavaa. Katotaan sitten Tebarilla mistä mennään.
062802moto_prv.gif

Ei hätiä, mä en ainakaan väännä kovaa. Antaa "poikien" mennä menojaan, ajellaan me sitten perässä...
062802moto_prv.gif
Juu, etkä vääntäny kovaa silloinkaan kuin tultiin Korppoosta.
tounge.gif
Enkös mä ajanut Korppoosta Pargasiin asti keulilla...?? Ja Nauvon lautalla sitten kysyin teiltä muilta todella typerän kysymyksen, eli en kait ajanut liian kovaa? Katoitte mua hölmistyneen näköisinä. Oma "kova vauhti" tais teille olla mukavaa kruisailua...
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif

Ja tuo Epun ehdottama perässä köröttely sopii mulle mainiosti...
tounge.gif
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
tounge.gif
Enkös mä ajanut Korppoosta Pargasiin asti keulilla...?? Ja Nauvon lautalla sitten kysyin teiltä muilta todella typerän kysymyksen, eli en kait ajanut liian kovaa? Katoitte mua hölmistyneen näköisinä. Oma "kova vauhti" tais teille olla mukavaa kruisailua...
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif

tounge.gif
062802moto_prv.gif
muistat aivan oikein,mutta Eppu ajo välillä lautan jälkeen keulilla
ja siinnä on muutama 60-kympin alue,jne............ ettei vetäjä
niitä huomannut,se siitä ei pidä enää jatkaa tätä tai seuraavassa
tapaamisessa Eppu tekee
kaboom.gif
tollalailla
sad_orig.gif
.

062802moto_prv.gif
tounge.gif
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif

tounge.gif
062802moto_prv.gif
muistat aivan oikein,mutta Eppu ajo välillä lautan jälkeen keulilla
ja siinnä on muutama 60-kympin alue,jne............ ettei vetäjä
niitä huomannut,se siitä ei pidä enää jatkaa tätä tai seuraavassa
tapaamisessa Eppu tekee
kaboom.gif
tollalailla
sad_orig.gif
.
Voi harmi, miksi en tullut itse ajamaan keulilla mantereelle päin silloin. Olisi ollut joka mutka tuttu ja ajolinjat valmiiksi mietittynä. Joku on kuulemma joskus ajanut Nauvossa lautalta lautalle kolmeentoista minuuttiin...
nixweiss.gif
tounge.gif

Ihme kitisijöitä, ensin ne valittaa että ajetaan liian hiljaa, sitten ne valittaa että ajetaan liian lujaa...
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

Ota teistäkin sitten selvää
nixweiss.gif

En tiedä mistä johtuu, mutta tänä vuonna ei ole tehnyt kertaakaan mieli "vääntää", oisko tullu vanhemmaksi ja viisaammaksi
confused_orig.gif

No anyway, yritän pitää itseni ja pyörän ehjänä ainakin tonne juhannukseen saakka, silloin pitäis lähtee cruisailee Kiuruvedelle saakka.

Lähteeks kukaan mukaan?
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ihme kitisijöitä, ensin ne valittaa että ajetaan liian hiljaa, sitten ne valittaa että ajetaan liian lujaa...
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

Ota teistäkin sitten selvää
nixweiss.gif

En tiedä mistä johtuu, mutta tänä vuonna ei ole tehnyt kertaakaan mieli "vääntää", oisko tullu vanhemmaksi ja viisaammaksi
confused_orig.gif

No anyway, yritän pitää itseni ja pyörän ehjänä ainakin tonne juhannukseen saakka, silloin pitäis lähtee cruisailee Kiuruvedelle saakka.

Lähteeks kukaan mukaan?
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Ainakaan Fiskarsin keikalla kukaan ei ajanu liian lujaa.
Olis jopa mun mielestä voitu pikkusen vauhdikkaammin mennä joissakin paikoissa. Ja tosta Kiuruvedestä kun, pärskätti oon jut tolloin Affenanmaalla. Olis muuten vaikka voinu lähteekkin.
062802moto_prv.gif

Epun kanssa samoilla linjoilla ollaan. Tänään tuli Karpon ohjelmassa ihan hyvää valistusta moottoripyöräilystä ja hiukan shokkihoitoa kuvien muodossa. Pisti miettimään monia asioita prätkällä ajamisesta ja omista ajotavoista. Ja onhan tämä suhteellisen kallis harrastus ilman nimismiehen kirjoittamaa kuittiakin. Puhumattakaan siitä, että ajokausi katkeaisi alkuunsa oman hölmöilyn vuoksi, kun kortinmenetys raja tulisi ylitettyä. Täytyy vaan hakeutua niin kiharaiselle tielle, että ajo on vaativaa ilman liian suuria nopeuksiakin. J akuten tuossa em. ohjelmassa sanottiinkin; suljetutu radat ovat omien kykyjen testaamista varten.

Epun kanssa samoilla linjoilla ollaan. Tänään tuli Karpon ohjelmassa ihan hyvää valistusta moottoripyöräilystä ja hiukan shokkihoitoa kuvien muodossa. Pisti miettimään monia asioita prätkällä ajamisesta ja omista ajotavoista. Ja onhan tämä suhteellisen kallis harrastus ilman nimismiehen kirjoittamaa kuittiakin. Puhumattakaan siitä, että ajokausi katkeaisi alkuunsa oman hölmöilyn vuoksi, kun kortinmenetys raja tulisi ylitettyä. Täytyy vaan hakeutua niin kiharaiselle tielle, että ajo on vaativaa ilman liian suuria nopeuksiakin. J akuten tuossa em. ohjelmassa sanottiinkin; suljetutu radat ovat omien kykyjen testaamista varten.
puhut vähän mutta asiaa,mutta..........kun se pirulauta
välillä unohtuu,mitä enemmän meikäläiselle tulee ikää sitä
hullummaksi tuntuu vaan tämä tulevan,ei tarvitse suurtakaan ärsykettä kun taas mennään,eikä ole minun syyni että ovat tehneet niin pirun hauskan pyörän ajaa,minkäs teet vaikka kyllä viime
syksynä sen (taas) päätin että nyt järki käteen,no eihän vielä:kään
ole myöhäistä eihännnn hänn hännn,?
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?vai onko
nixweiss.gif
eek.gif
.

PS:mitä tulee tuohon rata-ajoon kyllä mä vielä joskus..............
sport05.gif

hullummaksi tuntuu vaan tämä tulevan,ei tarvitse suurtakaan ärsykettä kun taas mennään,eikä ole minun syyni että ovat tehneet niin pirun hauskan pyörän ajaa,minkäs teet vaikka kyllä viime
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?vai onko  
nixweiss.gif
eek.gif
.

sport05.gif
No kele pitäisköhän, mun yrittää sittenkin mukaan jos meillä on tollainen vetomies keulilla... Ei vaan tuun messiin joka tapauksessa,jätän vaan letkan jossain välissä ja meen kossuclubin ratapäiville Hämeenlinnaan.

confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
?vai onko
nixweiss.gif
eek.gif
.

sport05.gif
No kele pitäisköhän, mun yrittää sittenkin mukaan jos meillä on tollainen vetomies keulilla... Ei vaan tuun messiin joka tapauksessa,jätän vaan letkan jossain välissä ja meen kossuclubin ratapäiville Hämeenlinnaan.
eek.gif
no voihan juma nyt alkaa tulla suoritus paineita,
leikki leikkinä,tere tulemast.

täältä meiltäpäin lähtee (ehkä) pari pyörää mukaan,ja huhuja
kuulut että muitakin tulojoita olisi,mikäs siinnä aina mahtuu joukkoon.

Back