• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZRX1200S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qwert
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Qwert

New member
Sainpahan lopultakin aikaiseksi nuo kuvat tuonne AirFoton palvelimelle. Kuvissa on ZRX1200S vm-03 ajettu n.8000km. Rexiin on asennettu Acran bolt-on vaimennin ja Dynojet suutinsarja sekä K&N filtteri. Lisäksi alkuperäiset vilkut vaihdettu Motovelhojen kautta tilattuihin minivilkkuihin. Osassa kuvia ZRX on valjastettu Moto-Detailin kangaslaukuilla sekä IXS tankkilaukulla. Pari kuvaa myös teho-/vääntökäyrästä.

KUVAT

Upea pyörähän tuo on! Onhan se ZReX! Sininen väri sopii S-malliin hienosti. Ja tuo Acran putkilo kruunaa koko komeuden!
buttrock.gif

Hieno pyörä! Ja tuo putki tuo sen viimeisen silauksen ajofiilikseen...
tounge.gif
.

Aivvvan sairaan makee pyörä, ja ihan oikean värinen!
biggrin.gif

Kuis acran soundit, meluisa? Matalaääninen? Miellyttävä?

Ensinnäkin, kiitos kaikille kovasti motoristin mieltä lämmittävistä kommenteista.  
wink.gif

Wekkulille: Akrapovicin ääni ei ole mitenkään erityisen matala. En laittaisi pahakseni, vaikka hieman enemmän murisisikin...tuskin naapuritkaan...tai no en ainakaan minä.
tounge.gif

Pönttö on tosiaan sivistynyt tyhjäkäynnillä ja pikkukierroksilla. Pyörällä on helppo ajaa herättämättä huomiota ja pahennusta, mikä tietysti voi olla hyväkin. Kierroksia kun antaa niin laulaahan tuokin.

Edit:
sanoi:
Herrat ja perke...t!  
eek.gif

eek.gif
eek.gif

Tulipas kirjoitettua turkulaisittain vaikken itseäni, ainakaan vielä, suostu turkulaiseksi tunnustamaankaan. Medic!!! Hjelp!!!

Pitänee joksus järjestää Turun seudun ZRX Ouners ässosieisönin kokoontumisajelu!
idea3.gif
Näillä tienoin tuntuu näitä rexejä piisaavan...Mun o muriseva. Siis kawa. Kooira on nyt hiljaa ku sillä o krapula. Tosi o. Lääkäritäti sen juovutti! Minä juon itse omat juovuttimeni. Tarjoisinkin, mutta kun armas naiseni ei välitä.
sad_orig.gif
tounge.gif

Pitänee joksus järjestää Turun seudun ZRX Ouners ässosieisönin kokoontumisajelu!  
idea3.gif
Näillä tienoin tuntuu näitä rexejä piisaavan...Mun o muriseva. Siis kawa. Kooira on nyt hiljaa ku sillä o krapula. Tosi o. Lääkäritäti sen juovutti! Minä juon itse omat juovuttimeni. Tarjoisinkin, mutta kun armas naiseni ei välitä.  
sad_orig.gif

tounge.gif
Humala on hieno asia!  Humalassa asiat selviää...
biggrin.gif

Nyt pientä ediiiittiä. Naiseni ei välitä tarjoomastani viskistä. Kait se musta kaitsemusta kaipaa.....Hahaa. Eis ssaaaatana. SenioRR lopettaa täältä tähn... Humala o iloni. tänään.
biggrin.gif

Upea!

En varmaankaan olisi sotannut omaani punaisesta mattamustaksi,
mikäli olisin saanut tuollaisen hypertektinsinisen. Toimivannäköinen
laukkuvarustus. Tehojakin on, ainakin sen verran mitä mr. Kawasaki
on tarkoittanut. Sisäänajo on tehty, nyt vaan reissuun!

idea3.gif
Näillä tienoin tuntuu näitä rexejä piisaavan...

Ei paha idea. Voisin jopa isännöidä tuollaista tapahtumaa - pääsisitte
Saaristotietä ajelemaan. Tai sitten Turkusesisissa vaan.

Edit:
Ja täältä lisää ideoita tilpehööreihin ja härpättimiin:
http://www.zrx1200s.de/

Ja Qwert, seuraavan kerran kun käyt kivilinnaa ihailemassa niin pistäydyhän naapurissakin niin ihaillaan rexiä ihan livenä
cool.gif
.

Mites laukut toimii? Pysyykö paikallaan ja silleen? Pitääkö veden ulkopuolella? Hyvän näköiset on! Ajattelin itse tulevaan pyörääni tuollaiset hankkia... Ja todennäköisesti tuollaisen tankkilaukunkin!
cool.gif

Back