• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zumo 660 pimeni..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
täälläkin se joskus pimeänä pysyy kun iskee sen pyöräntelineeseen ja se käynnistyy siinä hiljaleen, käyttää virrat pois ja normaalisti taas pelittää. en ole huomannut eroa napapiirin etelä- ja pohjoispuolilla..:dunno: tosin pyörässä ollessa valaistus on koko ajan suunnilleen 100%.

Terve
Sain uuden pyörän kylkiäisenä myös uuden zumo 660:sen. Testailin vehettä ensin autotelineessä, jossa laite pimeni totaalisesti n. vajaan tunnin käytön jälkeen, eikä lähtenyt kun akun poisottamalla uudelleen käyntiin. Sama tapahtui kun ajelin ensimmäisiä kertoja pyörän kanssa. Palautin laitteen pyörän myyjälle. Sain laitteen remontoituna takaisin. Nyt ei se mennyt kokonaan pimeäksi vaan harmaaksi ja vasemmassa alanurkassa luki muistaakseni:takaisin. Laite alkoi sittemmin toimia, mutta tätä sattui lukuisia kertoja enkä ajellut missään napapiirin seudulla vaan etelä Suomessa. Laitoin rakkineen takaisin ja nyt sain kokonaan uuden laitteen jota en ole kerennyt testaamaan koska olen töissä.
Muutenkin vehje on 550:seen verrattuna hankala, esim. erittäin tiukka takaluukku on irroitettava jos laittaa USB kaapelin kiinni. Saa myös nähdä, miten pian rupeaa kontakti pinnat hapettumaan kun ei ole kun muoviläpykkä pyörätelineen suojana. Myöskään minkäänlaista lukitusta telineessä ei ole joten se on irroitettava pyörästä lyhyenkin pysähdyksen ajaksi jolloin reitti on laitettava koneeseen uudelleen. Oli näköjään zumo 550 liian hyvä laite koska selviä huononnuksia on uudemmassa versiossa.
Kotka

Terve
Muutenkin vehje on 550:seen verrattuna hankala, esim. erittäin tiukka takaluukku on irroitettava jos laittaa USB kaapelin kiinni. Saa myös nähdä, miten pian rupeaa kontakti pinnat hapettumaan kun ei ole kun muoviläpykkä pyörätelineen suojana. Myöskään minkäänlaista lukitusta telineessä ei ole joten se on irroitettava pyörästä lyhyenkin pysähdyksen ajaksi jolloin reitti on laitettava koneeseen uudelleen.
Kotka

Tiukaan takakanteen auttaa silikonirasva kuten hapettuman ehkäisyynkin kontaktipinnoissa
Lukituksen ratkaisin muovilevyllä ja ruuvilla seuraavasti
d451d2daeba97d3f5eea4e224be178bc.jpg

Myöskään minkäänlaista lukitusta telineessä ei ole joten se on irroitettava pyörästä lyhyenkin pysähdyksen ajaksi jolloin reitti on laitettava koneeseen uudelleen.
Kotka

Kyllä mun Zumo 660 jatkaa siitä mihin jäätiin ennen sammutusta.

Kyllä mun Zumo 660 jatkaa siitä mihin jäätiin ennen sammutusta.

sama täällä. lukittavia telineitä toki olis myynnissä, mut navi yleensä lentää ekana kypärän sisälle, ja perässä huppu ja hanskat, niin tallella pysynyt hyvin. toki iskua se munkin navi on saanu, kuten tuon kuvankin.. :D

...ittellä kulkenu mukana 2010 vuodesta ja toimii kuten pittääki. Aina mukana, joko Busassa tai autossa. Tuo on jännä tuo hapettumajuttu; minulla ei ole ikinä ollu sitä muovikantta pyörätelineessä, ja Busa on siis kesät ulkona "säitten armoilla". Eikä siis ole hapettumia. Harmillinen tilanne kun on huono(sti pidetty) jollekin sattunu. Tai sitten minulla on tuonkin kanssa ollut tuuria :;):

Back