Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...onhan meillä esimerkkejä muistaakseni viime kesältäki muistakin kuvista, joitten perusteella on tekijä napattu ja saatu tunnustus...mutta sakkolappua ei kameratolpan perusteella pysty suoraan lähettämhän.Miksihän haluat hälytyksen tolppien kohdalla jos kuitenkin prätkällä olet liikkeellä?
Zumo toimii autotelineessä myös.Miksihän haluat hälytyksen tolppien kohdalla jos kuitenkin prätkällä olet liikkeellä?
Oletko päivittänyt uusimmat softat zumoon? Siellä oli patch noteissa että on korjattu jotain noita sammumisongelmia.Onko ajatuksia mitä tehdä kun puhelin (Nokia N95) muodostaa yhteyden Zumo 660 kanssa ja pyrkii synkronisoimaan puhelinluettelon Zumoon ==> Zumo katkaisee itse virtansa ja luettelo ei siirry???
Zumo on ihan uusi. Tein juuri karttapäivityksen. Saako sen laitepäivityksen sieltä samoilta MyGarmin sivustolta?Oletko päivittänyt uusimmat softat zumoon? Siellä oli patch noteissa että on korjattu jotain noita sammumisongelmia.Onko ajatuksia mitä tehdä kun puhelin (Nokia N95) muodostaa yhteyden Zumo 660 kanssa ja pyrkii synkronisoimaan puhelinluettelon Zumoon ==> Zumo katkaisee itse virtansa ja luettelo ei siirry???
Itse kun päivitin 660 ja kytkin puhelimen niin samantien oli kaikki tiedot puhelimesta ja puh luettolo näkyy. Ja oli aikas uudet kartat kävin Jyväskylässä niin kadut joihin ei oltu rakennettu vaan rakenteilla näkyi jo kartalla ja numerot ja kadunnimet.Zumo on ihan uusi. Tein juuri karttapäivityksen. Saako sen laitepäivityksen sieltä samoilta MyGarmin sivustolta?Oletko päivittänyt uusimmat softat zumoon? Siellä oli patch noteissa että on korjattu jotain noita sammumisongelmia.Onko ajatuksia mitä tehdä kun puhelin (Nokia N95) muodostaa yhteyden Zumo 660 kanssa ja pyrkii synkronisoimaan puhelinluettelon Zumoon ==> Zumo katkaisee itse virtansa ja luettelo ei siirry???
Lataa Garminin sivulta ohjelma nimeltä WebUpdater ja päivittele Zumo sillä.Zumo on ihan uusi. Tein juuri karttapäivityksen. Saako sen laitepäivityksen sieltä samoilta MyGarmin sivustolta?Oletko päivittänyt uusimmat softat zumoon? Siellä oli patch noteissa että on korjattu jotain noita sammumisongelmia.Onko ajatuksia mitä tehdä kun puhelin (Nokia N95) muodostaa yhteyden Zumo 660 kanssa ja pyrkii synkronisoimaan puhelinluettelon Zumoon ==> Zumo katkaisee itse virtansa ja luettelo ei siirry???
Speed Camera DataBase 9.95Eur/vuosi. Hälyyttää kyllä risteävistäkin teistäSaako Zumo 660 laitteeseen valvonta kamerat mistä helpoiten ja hyvä sivusto. Ja jos niin neuvoa kanssa viestiin.
No niin:Lataa Garminin sivulta ohjelma nimeltä WebUpdater ja päivittele Zumo sillä.Zumo on ihan uusi. Tein juuri karttapäivityksen. Saako sen laitepäivityksen sieltä samoilta MyGarmin sivustolta?Oletko päivittänyt uusimmat softat zumoon? Siellä oli patch noteissa että on korjattu jotain noita sammumisongelmia.Onko ajatuksia mitä tehdä kun puhelin (Nokia N95) muodostaa yhteyden Zumo 660 kanssa ja pyrkii synkronisoimaan puhelinluettelon Zumoon ==> Zumo katkaisee itse virtansa ja luettelo ei siirry???