mattianki
New member
Tietääkö kukaan mistä saisi Suomesta Zumo 550 mp-telineeseen tällaista turvaruuvia muovisen tilallle?
My Webpage
My Webpage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuo ruuvi oli metallia itsellänikin. Melko pian vaihdoin tuommoiseen sormilla pyöritettävään malliin...eikä ole kaduttanut pätkääkään.Ei kyllä se zumo 550 pyörätelineesssä oleva turvaruuvi on muovia.Soittelin tuonnekkin firmaan ja sielläkin oli vain näitä muovisia ruuveja.
Jaa, puhutaankohaan samasta asiasta? Mun mielestä turvaruuvi on se pieni hankalasti käytettävä ja omanlaisensa pikku meisselin vaativa ruuvi. Se on ainakin mulla 110% varmuudella metallia.Ei kyllä se zumo 550 pyörätelineesssä oleva turvaruuvi on muovia.Soittelin tuonnekkin firmaan ja sielläkin oli vain näitä muovisia ruuveja.
Metallia se minunkin Zumon nyttemmin hävinnyt ruuvi oli. En minäkään halunnut ottaa riskiä laitteen irtoamisesta ajossa, joten väsäsin siihen läppään semmoisen tarranauhalla toteutetun pikakiinnityksen (vaikea selittää, helppo toteuttaa [1]). Nyt saan laitteen erittäin nopeasti mukaan, eikä se silti irtoa kesken matkan eikä tarvi säätää sillä ärsyttävällä pikkuruuvarilla.Itse en viitsi ottaa riskiä, että monen sadan värkki lähtee motarivauhdissa tangentin suuntaan vain oman laiskuuteni vuoksi...ruuvi tulee siis laitettua kiinni joka kerta, eipä tarvii jossitella.
Mistäs hommasit tollasen sormilla pyöritettävän?Kyllä tuo ruuvi oli metallia itsellänikin. Melko pian vaihdoin tuommoiseen sormilla pyöritettävään malliin...eikä ole kaduttanut pätkääkään.Ei kyllä se zumo 550 pyörätelineesssä oleva turvaruuvi on muovia.Soittelin tuonnekkin firmaan ja sielläkin oli vain näitä muovisia ruuveja.
Ok, näyttäisi olevan posteineen 2kpl yhteensä 23ettp://shop.touratech.se/SE/start/ Tuolta tilasin pari kappaletta noin 10 ekeä yhteensä.![]()
![]()
Ok, no pistin tuonne mailiaTilasin dirtbiken kautta päälle tulevat vain suomen postikulut eli nuokin tavarat tulevat kirjeessä laskun kanssa.![]()
![]()
Jos tilaat niin ota mullekin pari kpl, jaetaan kulungit.Ok, no pistin tuonne mailiaTilasin dirtbiken kautta päälle tulevat vain suomen postikulut eli nuokin tavarat tulevat kirjeessä laskun kanssa.![]()
Kiitos...![]()
Samma här, voisin pari ottaa, kuluihin mukaan tulen mä.Jos tilaat niin ota mullekin pari kpl, jaetaan kulungit.Ok, no pistin tuonne mailiaTilasin dirtbiken kautta päälle tulevat vain suomen postikulut eli nuokin tavarat tulevat kirjeessä laskun kanssa.![]()
Kiitos...![]()
Joo, kun saan tietoa tuolta niin tilaillaan...Samma här, voisin pari ottaa, kuluihin mukaan tulen mä.Jos tilaat niin ota mullekin pari kpl, jaetaan kulungit.Ok, no pistin tuonne mailiaTilasin dirtbiken kautta päälle tulevat vain suomen postikulut eli nuokin tavarat tulevat kirjeessä laskun kanssa.![]()
Kiitos...![]()