• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zumon turvaruuvi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mattianki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilaus tehty.

Jassu 2kpl
Karifi 2kpl
Sergei The Eagle 2kpl
jonyman 3 kpl

Lähestyn tilanneita lähiaikoina yksityisviestillä.

itse tilasin pari ruuvia just tuolta touratechiltä ja 2,4 tuli viesti että ovat ilmeisesti lähettäneet mutta eipä kuulu ruuveja
mad.gif

eipä sillä että koko telinekkään toimisi
mad.gif
kun on talven aikana hapettunut (kuivassa ja lämpimässä tallissa) ja nyt ei lataa... kontakti spraylla puhdistin liitintä ja ei vaan lataa! kerran takuuseen jo vaihdettu! tuntuu teline olevan laitteen heikko lenkki! ruuvikin on osattu suunnitella niin päin
033102ass_1_prv.gif
että muut on aina kahvilla jo yhdet kupit juoneena kun itse ruuvaa pihalla navia irti moposta! toivotaan että sormiruuvit tulis joskus ku rahatkin on menny! että sais edes vähän käytännöllisyyttä tohon!

kyykkäri kun ryskyttää epätasasilla teillä sen verran etten luota navin pysyvän telineessä ilman sitä ruuvia!

onkos kukaan koskaan onnistunut tiputtamaan navia vauhdissa sen takia ku ruuvi on laiskuuttaan auki?
confused_orig.gif
?

eipä sillä että koko telinekkään toimisi
mad.gif
kun on talven aikana hapettunut (kuivassa ja lämpimässä tallissa) ja nyt ei lataa... kontakti spraylla puhdistin liitintä ja ei vaan lataa! kerran takuuseen jo vaihdettu! tuntuu teline olevan laitteen heikko lenkki! ruuvikin on osattu suunnitella niin päin  
033102ass_1_prv.gif
että muut on aina kahvilla jo yhdet kupit juoneena kun itse ruuvaa pihalla navia irti moposta! toivotaan että sormiruuvit tulis joskus ku rahatkin on menny! että sais edes vähän käytännöllisyyttä tohon!
Melkeinpä väittäisin, että telineet hajoavat tärinästä. Mulla ensimmäinen kiinteästi asennettu teline hajosi alle aikayksikön. Toisen kiinnitin värinänvaimentajien kanssa ja tuntuis kestävän.
Tällä telineellä alkaa jo kolmas kesä, eli ollut käytössä ~25 tkm joka säässä ja navi lähes aina paikoillaan.

En huomannut tuohon turvaruuvi tilaukseen ilmoittautua, mutta jos joku haluaisi myydä mulle yhden sormilla pyöritettävän, niin kiitollisuudella otan vastaan.
On se alkuperäinen niin pirullisen hankala.

tossa oli kieltämättä aika kovat "rahtikulut" kun ottaa huomioon että tulee kirjeenä ja kestää näköjään kauan! (tilasin yksin ennen kuun vaihdetta ja ei oo näkyny!

En huomannut tuohon turvaruuvi tilaukseen ilmoittautua, mutta jos joku haluaisi myydä mulle yhden sormilla pyöritettävän, niin kiitollisuudella otan vastaan.
Tossa tais tulla 1 ylimääränen ainakin mulle.
Laiton sulle postia jokunen päivä sitten. Eikö tullut perille ja jos ei, niin kokeillaanko toisin päin. Eli jos puhelinnumerosi laitat..

Tossa tais tulla 1 ylimääränen ainakin mulle.
Laiton sulle postia jokunen päivä sitten. Eikö tullut perille ja jos ei, niin kokeillaanko toisin päin. Eli jos puhelinnumerosi laitat..
Olen vastannut sun mailiin sillon kun se tuli, valitettavasti puhelinnumeroa en voi kovin avoimesti jakaa johtuen työstäni.

Se ruuvi on varattu sulle, kunhan ne nyt tulisivat.

noniin ennen kuun vaihdetta tilatut ruuvit ovat nyt ilmeisesti saapuneet...

paikka mihin ovat saapuneet on vaan hieman erikoinen!
se on nimittäin muutaman kilsan päässä oleva SIWA kauppa josta tuli nyt kirje että pitää noutaa tai lähtee takas 14vrk päästä!

en oo kyllä tollasista "kirjeistä" aikasemmin kuullukkaan
biggrin.gif

no hyvä että tulivat. pitää huomenna hakea. vaikka kauanhan se kesti "kirjeellä" saapua!
biggrin.gif

nyt muuten kun saapumisilmoitusta tarkemmin tavasin niin huomasin että siinä lukee näin:

"noutamatta jätetty lähetys palautetaan automaattisesti 14 vrk:n kuluttua. viimeinen noutopäivä on 20,4,2009." ja nyt on siis 17,4,2009 eli saapumisilmoitus tuli kevyellä 11 päivän viiveellä
shaun.gif

turhaan siis haukuin ruotsalaiset ku kirjeellä kesti. todellinen syyllinen on jossain ihan muualla
blush.gif

No niin Zumon turvaruuvit saapuivat vihdoinkin, Kaksi ruuvia ja postikulut 13.80 simppeli hinta.Kiitos Dirtbiken pojille

erittäin "kätevähän" toi ruuvi tuntuu olevan verrattuna orkkikseen nyt kun on päässy kokeilemaan (kolmannella telineellä
tounge.gif
)
sport05.gif

Back