Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ThanksTilaus tehty.
Jassu 2kpl
Karifi 2kpl
Sergei The Eagle 2kpl
jonyman 3 kpl
Lähestyn tilanneita lähiaikoina yksityisviestillä.
Melkeinpä väittäisin, että telineet hajoavat tärinästä. Mulla ensimmäinen kiinteästi asennettu teline hajosi alle aikayksikön. Toisen kiinnitin värinänvaimentajien kanssa ja tuntuis kestävän.eipä sillä että koko telinekkään toimisikun on talven aikana hapettunut (kuivassa ja lämpimässä tallissa) ja nyt ei lataa... kontakti spraylla puhdistin liitintä ja ei vaan lataa! kerran takuuseen jo vaihdettu! tuntuu teline olevan laitteen heikko lenkki! ruuvikin on osattu suunnitella niin päin
että muut on aina kahvilla jo yhdet kupit juoneena kun itse ruuvaa pihalla navia irti moposta! toivotaan että sormiruuvit tulis joskus ku rahatkin on menny! että sais edes vähän käytännöllisyyttä tohon!![]()
Tossa tais tulla 1 ylimääränen ainakin mulle.En huomannut tuohon turvaruuvi tilaukseen ilmoittautua, mutta jos joku haluaisi myydä mulle yhden sormilla pyöritettävän, niin kiitollisuudella otan vastaan.
On se alkuperäinen niin pirullisen hankala.
Laiton sulle postia jokunen päivä sitten. Eikö tullut perille ja jos ei, niin kokeillaanko toisin päin. Eli jos puhelinnumerosi laitat..Tossa tais tulla 1 ylimääränen ainakin mulle.En huomannut tuohon turvaruuvi tilaukseen ilmoittautua, mutta jos joku haluaisi myydä mulle yhden sormilla pyöritettävän, niin kiitollisuudella otan vastaan.
Olen vastannut sun mailiin sillon kun se tuli, valitettavasti puhelinnumeroa en voi kovin avoimesti jakaa johtuen työstäni.Laiton sulle postia jokunen päivä sitten. Eikö tullut perille ja jos ei, niin kokeillaanko toisin päin. Eli jos puhelinnumerosi laitat..Tossa tais tulla 1 ylimääränen ainakin mulle.En huomannut tuohon turvaruuvi tilaukseen ilmoittautua, mutta jos joku haluaisi myydä mulle yhden sormilla pyöritettävän, niin kiitollisuudella otan vastaan.
Kiitos Jassu.Tilaus tehty.
Jassu 2kpl
Karifi 2kpl
Sergei The Eagle 2kpl
jonyman 3 kpl
Lähestyn tilanneita lähiaikoina yksityisviestillä.
Oo-koo. Olitkin laittanut sen suoraan mun hotmail-osoitteeseen ja minä etsin sitä orgin yksityisviesteistä..Olen vastannut sun mailiin sillon kun se tuli, valitettavasti puhelinnumeroa en voi kovin avoimesti jakaa johtuen työstäni.
Se ruuvi on varattu sulle, kunhan ne nyt tulisivat.
Tosta mailista olit sen mulle laittanut, eli et ollu pistäny yv:tä vaan orgin mailinapin kauttaOo-koo. Olitkin laittanut sen suoraan mun hotmail-osoitteeseen ja minä etsin sitä orgin yksityisviesteistä..
No niinhän siinä taisi käydä..Tosta mailista olit sen mulle laittanut, eli et ollu pistäny yv:tä vaan orgin mailinapin kauttaSulla on orgissa tilisi osoitteena tuo hotmaili.![]()
Tulevat matkahuollolla siis, siwat ovat heidän noutopisteitään.paikka mihin ovat saapuneet on vaan hieman erikoinen!
se on nimittäin muutaman kilsan päässä oleva SIWA kauppa josta tuli nyt kirje että pitää noutaa tai lähtee takas 14vrk päästä!
en oo kyllä tollasista "kirjeistä" aikasemmin kuullukkaan![]()
Multa meni kans kimppatilaus ohi. Dirtbiken linkki näköjään olikin aikaisemmin. Täytyypi tilata.No niin Zumon turvaruuvit saapuivat vihdoinkin, Kaksi ruuvia ja postikulut 13.80 simppeli hinta.Kiitos Dirtbiken pojille