• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin ja vielä tää 3 Gen taipuu geometriansa puolesta (vakiona) seuraavaa sukupolvea (Gen4) notkeammin ratahommissa, näin ainakin mun kokemuksen perusteella.
Uusin alkaen 2016 on myös erinomainen käsitellä.
 
No hyvältä kuulostaa. 6 t on pikkuhuolto, nesteet yms. Jarruletkut 3 vuotta muistaakseni vaihtoväli. Laitat punosletkut eteen ainakin. Bensalinjan kattoo jos on enimmäkseen seissyt. Hyvä jos H2 pysy, tommosen kun hävittää niin kaduttaa..joskus myöhemmin....Etulevyjä mul on menny noista kieroiksi jokunen. Ja akku on varmaan finaalissa jos on orggis ja seissyt runsaasti.
 
Joskus pitänyt laskea, paljonko joku 0.2 mm painuma kumiletkussa (halkaisija kasvaa 0.4 mm) vaikuttaa jarrukahvan liikkeeseen, mutta on jäänyt tekemättä. Sormet kyllä sanoo, että eroa olisi.
 
Ja toi mun alkuperäinen kommentti liittyi siihen että letkut pitää vaihtaa 3 vuoden välein. Jarruissa ei kannata lähteä säästään.
 
Joskus pitänyt laskea, paljonko joku 0.2 mm painuma kumiletkussa (halkaisija kasvaa 0.4 mm) vaikuttaa jarrukahvan liikkeeseen, mutta on jäänyt tekemättä. Sormet kyllä sanoo, että eroa olisi.

Liikkeessä tuskin kovin kummoista eroa on, mutta tuntumassa huomaa kyllä selvästi.
 
liike tekee vielä ennen kevättä 6t, huollon.
Oo sitten skeptisellä asenteella, että huolto onnistuisi moitteetta. Eli kato tarkkaan, että kaikki menee oikein. Nuo ammattiautohuoltajat voivat olla turhan kovakouraisia prätkien kanssa...

Pidän kuitenkin peukkuja, että huolto onnistuu moitteetta.:peukutpystyyn: Komee prätkä!
 
Huoltokirjassa tonnin huolto tehty, liike tekee vielä ennen kevättä 6t, huollon. Todella siistissä kunnossa. Alkuperäiset renkaat vielä alla, ne varmaan vielä vaihtoo. H2 on tietty vielä ja pysyy, Tämä lähinnä kahvi ajoihin ja radalle..:)

Et satu kuitukatteita tarviimaan?
Olis ylimääräisenä kaatumaton valmiiksi värjätty (vihree/musta) sarja.
Sekä lasik.etulokasuoja.
Aikanaan MP hotellin kautta ostettu.
Saat halvalla...

Nimim. Hyllyn täytteenä
 
Sain sittenkin katin ohitukseen putkenpätkän ja löytyy reijät lambdalle. Myykää joku minulle servo eliminaattori!
Ghostrideriltä unohtanut hakea lokarin :(
 
Jarruletkut vaihdettu ja perus huollot tehty. Testilenkki ajettu. Nyt olisi sitten etukatteiden ja kaikien muidenkin katteiden kiinnititys sekä perus kaikkien ruuvvien edessä :(:( 06 kyseessä eli vilkut katteissa ja johtopakka pitäisi saada näppärästi takas olisiko jotain hyviä kikkoja?
 
Gen1. 10r haluttais ostaa. Tosi huonosti enää saatavilla järkevillä kilsoilla olevia siistejä pelejä. Yhden sopivan löysin nettimotosta, mutta olikin poistunu myynnistä kun tänään meinasin ottaa yhteyttä myyjään :sad3:

Gen2. ei innosta samalla tavalla ja sitä uudemmat meneekin jo yli aiotun budjetin.

Jos jollain on tarvetta päästä eroon siistikuntosesta 04-05 mallista niin saa tarjota omaansa.
 
Tuli eilen ostettua sittenkin 2.gen 10R kun löytyi -06 malli kohtuulliset 30tkm ajettuna sopuhintaan.

Kiva peli tuntuu olevan. Putkistoa ja Commanderia se vähän kaipaisi. Ensituntumalta vaikuttaa hiukan eri luontoiselta kun entinen Honda.
 
Juuei o Honra :thumbup:

Hetken huollon ja nokkaketjun kiristämisen jälkeen voi käynniltään Honkkelia lähestyä...

Commanderin vaihtoehtona oman ecun räplääminen, saattaa tulla jopa edullisemmaksikin jos kyse vain kertasäädöstä.
 
Tuli eilen ostettua sittenkin 2.gen 10R kun löytyi -06 malli kohtuulliset 30tkm ajettuna sopuhintaan.

Kiva peli tuntuu olevan. Putkistoa ja Commanderia se vähän kaipaisi. Ensituntumalta vaikuttaa hiukan eri luontoiselta kun entinen Honda.

http://www.purkuosat.net/kawasakizx10r07.htm

Sieltä koko putkisto hyvään hintaan ja ilma kiertämään. Servo eliminaattorin saat stormilta. Olikohan se nyt Samin autopaja josta sitten suoraan säätö ECUun niin ei tarvii commanderia. Motoville huoltaa ohjausikarin ja teräspunosta saa ebaysta.
 
Kiitos vinkeistä!

Eilisen illan lenkillä ilmeni vähän ongelmia. Pidemmässä täyskaasuavauksessa pyörä pätkii selvästi yläkierroksilla ja sytytti FI valonkin vilkkumaan.
Tämän jälkeen ajoin sivuun ja sammutin moottorin, jolloin tankin suunnalta kuului selvästi pätkittäistä "ryystävää" ääntä. Tuo ääni ei liene ihan normaali?

Tuosta äänestä johtuen itselle tuli ekana mieleen että olisiko siellä tankin korvausilmaletku lytyssä jossain välissä ja tankkiin muodostuu alipainetta, jolloin bensa ei liiku tarpeeksi vauhdilla ja moottori alkaa pätkiä.

Menen pian talliin tutkimaan asiaa. Tuleeko jollekki todennäköisempiä vikapaikkoja mieleen?
 
Jos ei tiedossa millon on viimeksi tulpat vaihdettu niin ne vaihtasin heti kun ei maksa kuitenkaan mitään, enemmän vaatii purkamista ja samalla tankin sisällön tsekkaus ja putsaus ettei ole kosteutta ollut. Kun kerran on paketti levällään siinä niin katselis että on kaikki röörit auki ja pultit paikoillaan. Ilmaputsarinkin vaihtuu siinä rytäkässä jos tarvetta. Se letku jonka nimeä en just nyt muista joka estää veden pääsyn tankkiin tukkeutuu todella helposti myös.
PS. itsellä meni töötti mykäksi :orgmp:
 
Kiitos vinkeistä!

Eilisen illan lenkillä ilmeni vähän ongelmia. Pidemmässä täyskaasuavauksessa pyörä pätkii selvästi yläkierroksilla ja sytytti FI valonkin vilkkumaan.
Tämän jälkeen ajoin sivuun ja sammutin moottorin, jolloin tankin suunnalta kuului selvästi pätkittäistä "ryystävää" ääntä. Tuo ääni ei liene ihan normaali?

Tuosta äänestä johtuen itselle tuli ekana mieleen että olisiko siellä tankin korvausilmaletku lytyssä jossain välissä ja tankkiin muodostuu alipainetta, jolloin bensa ei liiku tarpeeksi vauhdilla ja moottori alkaa pätkiä.

Kannattaisi yrittää lukea vikakoodit, mutta nyt en ulkoa muista, saiko ne tuosta kawasta ulos hyppylangalla valon vilkautuksina vai ei.

Tankin ääntely on todennäköisesti normaalia, ei nämä ruiskukoneitten tankit ole enää yleensä suoraan auki ulkoilmaan, vaan korkissa on pieni kuulaventtiili jonka kautta korvausilma tankkiin menee.
 
Back
Ylös