Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vakiolussu mullakin on, ei se keula kolmosella enää ylös asti pyri normaaliasennossa, mutta vaihdon jälkeen vähän hakee siinä pinnassa. Nopeissa vaihdoissa voi tulla sellaista pompottelua, mutta enpä ole ongelmaksi asti kokenut.Noissa vedoissa antaa pikkuisen vakautta. Ainakin itse huomaan eron jos on unohtunut ohjausiskari "vapaalle" ja innostuu repimään. Eikös sulla pysy eturengas maassa vedoissa? Ei meikäläisellä ainakaan kolmosella tuu mitään keulia kiihdytyksessä (lussu vakio paska), mut just tuo "rajamailla" eteneminen rauhottuu ohjausiskarilla.Ainakaan esim. "järjetön" hytittely kakkosella/kolmosella kovissakaan vauhdeissa ei tuota mitään ihme voblauksia pitkienkään pyrähdysten jälkeen maahan tultaessa.
Ainut millä saanut hiukan etupään hakemaan on täys kiihdytys jostain moottoritien rampeista yrittäen epätoivoisesti pitää nokkaa samalla väkisin maassa lyhyillä vedätyksillä kun se hyppii siinä asvaltin pinnassa.
Kaipa tuo ainakin ennen säätöä penkissä tarvii tehdä, muutenhan vääristyy lukemat mitä putkesta mitataan -> voisi kuvitella, että menee kuralle osakaasuilla säädötTotaa... En o kyllä ennen kuullu, että kukaan moista olis tehny.
Kadulle sitä ei varmaan tarvii, mutta jos käyt repimässä jotain pikkuteitä/mutkapätkiä, niin siellähän tulee kaikennäköistä tilannetta kevennyksiä, töyssyjä etc. josta tulee potentiaalisesti rytmihäiriö ilman iskariaSiksikin kyselen, että hyllyllä on huollettu öhlins, mutta taitaa olla liian pitkä tuohon pyörään rakennella kiinni.. Broidi sitä jo kuolasi omaansa.
Ostat commanderin ja käyt säädättämässä kohdilleen. Itselläni ainakin kun eka veto vedettiin slipareilla+ nollakartalla niin sai huomattavasti paremman kun hierottiin tovin aikaa kohilleen. Kannattaa samalla ostaa se 02 sensor että saat säädettyä sen pienillekin kierroksille hyväksi,halpa kokkare,taisi olla duelilla jotain 20e. Näät samalla hieman mitä tehoja pyörä antaa....!Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia?![]()
Yleensä reikä/reiät katteisiinKetään asentanut LSL:n kaatumatappeja -05 malliin. Katalogin mukaan vaatii jotain modauksia katteisiin niin olisi mukavaa tietää kuinka isosta operaatiosta käytännössä on kyse?![]()
Harkintaan menee juu...Millaset käyrät sait omastas?Ostat commanderin ja käyt säädättämässä kohdilleen. Itselläni ainakin kun eka veto vedettiin slipareilla+ nollakartalla niin sai huomattavasti paremman kun hierottiin tovin aikaa kohilleen. Kannattaa samalla ostaa se 02 sensor että saat säädettyä sen pienillekin kierroksille hyväksi,halpa kokkare,taisi olla duelilla jotain 20e. Näät samalla hieman mitä tehoja pyörä antaa....!Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia?![]()
Suosittelen hankkimaan Sumekolta.Ite hommasin sieltä ducktailin ja jos ihan oikein muistan niin 105e+pk ja tuli ihan oikean sävyinen.Mielestäni ei maksa liikaa...Vinkkiä tarvittais: Sininen ducktail -04 10R:ään? Kuka myy Suomessa? Sattuisko jollain olemaan ylimääräistä?
Pyörä on vähän urpon näköinen kun takajalkatappeja ei ole, mutta takapenkki kököttää paikallaan...
Tänks juu!
Mä olen nähnyt tämän justiinsa saman modin jossain netissä, olisko sulla laittaa sitä linkkiä niihin ohjeisiin?Rupes hiukan kyllästyttään toi 05 mittariston näkö.. Aattelin hiukan muokata värityksiä ja täs on loppu tulos..
![]()
Tunnen yhden hepun jonka -06 kymppiin on kansityöt tehty (laskettu+virtauksia paranneltu?), nokista ei tietoa. Lisäksi Yoshimuran kokoputkisto& PC, muistaakseni 189 löytynyt takapallolta penkissä. Kehui että kovasti oli tullut mm. vääntöä lisää vakioon verrattuna ja tehoakin kuulemma riittävästiOnkos kukaan vaihdellut kymppiin nokkia/ tehnyt kantta? noilla muutoksillahan olisi tiettävästi saatavilla lähemmäs 20heppaa lisää, mutta kiinnostaisikin vaan että millaiseksi tuon pyörän ajettavuus menee, katoaako alavääntö? ja paljonko tullut kustantamaan?
Kokoputkistolla ja commanderilla yksilöstä/penkistä riippuen n.175hv takapallolta joten liki kansitöillä se 20hv saadaan...!Tunnen yhden hepun jonka -06 kymppiin on kansityöt tehty (laskettu+virtauksia paranneltu?), nokista ei tietoa. Lisäksi Yoshimuran kokoputkisto& PC, muistaakseni 189 löytynyt takapallolta penkissä. Kehui että kovasti oli tullut mm. vääntöä lisää vakioon verrattuna ja tehoakin kuulemma riittävästiOnkos kukaan vaihdellut kymppiin nokkia/ tehnyt kantta? noilla muutoksillahan olisi tiettävästi saatavilla lähemmäs 20heppaa lisää, mutta kiinnostaisikin vaan että millaiseksi tuon pyörän ajettavuus menee, katoaako alavääntö? ja paljonko tullut kustantamaan?![]()