• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2005 ja 2006 mustassa värissä taitaa olla pientä eroa..näyttäs 2005 mallissa alakate olevan mustanharmaa.
 
Ainakaan esim. "järjetön" hytittely kakkosella/kolmosella kovissakaan vauhdeissa ei tuota mitään ihme voblauksia pitkienkään pyrähdysten jälkeen maahan tultaessa.
Ainut millä saanut hiukan etupään hakemaan on täys kiihdytys jostain moottoritien rampeista yrittäen epätoivoisesti pitää nokkaa samalla väkisin maassa lyhyillä vedätyksillä kun se hyppii siinä asvaltin pinnassa.
Noissa vedoissa antaa pikkuisen vakautta. Ainakin itse huomaan eron jos on unohtunut ohjausiskari "vapaalle" ja innostuu repimään. Eikös sulla pysy eturengas maassa vedoissa? Ei meikäläisellä ainakaan kolmosella tuu mitään keulia kiihdytyksessä (lussu vakio paska), mut just tuo "rajamailla" eteneminen rauhottuu ohjausiskarilla.
Vakiolussu mullakin on, ei se keula kolmosella enää ylös asti pyri normaaliasennossa, mutta vaihdon jälkeen vähän hakee siinä pinnassa. Nopeissa vaihdoissa voi tulla sellaista pompottelua, mutta enpä ole ongelmaksi asti kokenut.

Noi kunnon pidemmät keulimiset on siis itse aiheutettuja, mutta lähinnä kiinnostaa onko pyörässä joku pimeä puoli, jota en ole viime kesänä vielä tunnistanut? Edellisessä pyörässä oli ohjausiskari ja sitä edelliset riittävän lussuja.
nixweiss.gif


Siksikin kyselen, että hyllyllä on huollettu öhlins, mutta taitaa olla liian pitkä tuohon pyörään rakennella kiinni.. Broidi sitä jo kuolasi omaansa.
 
Siksikin kyselen, että hyllyllä on huollettu öhlins, mutta taitaa olla liian pitkä tuohon pyörään rakennella kiinni.. Broidi sitä jo kuolasi omaansa.
Kadulle sitä ei varmaan tarvii, mutta jos käyt repimässä jotain pikkuteitä/mutkapätkiä, niin siellähän tulee kaikennäköistä tilannetta kevennyksiä, töyssyjä etc. josta tulee potentiaalisesti rytmihäiriö ilman iskaria
crazy.gif
 
Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia?
nixweiss.gif
 
Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia?
nixweiss.gif
Ostat commanderin ja käyt säädättämässä kohdilleen. Itselläni ainakin kun eka veto vedettiin slipareilla+ nollakartalla niin sai huomattavasti paremman kun hierottiin tovin aikaa kohilleen. Kannattaa samalla ostaa se 02 sensor että saat säädettyä sen pienillekin kierroksille hyväksi,halpa kokkare,taisi olla duelilla jotain 20e. Näät samalla hieman mitä tehoja pyörä antaa....!
 
Onko joku vaihtanu kymppiin mittaripohjia?? kellää tietoo kuka myy/mistä saa??
 
Ketään asentanut LSL:n kaatumatappeja -05 malliin. Katalogin mukaan vaatii jotain modauksia katteisiin niin olisi mukavaa tietää kuinka isosta operaatiosta käytännössä on kyse?
crazy.gif
 
Ketään asentanut LSL:n kaatumatappeja -05 malliin. Katalogin mukaan vaatii jotain modauksia katteisiin niin olisi mukavaa tietää kuinka isosta operaatiosta käytännössä on kyse?
crazy.gif
Yleensä reikä/reiät katteisiin
confused_orig.gif
Mulla on yhdet kaatumatatit 10rrään ylimääräiset.saat 20eellä
smile_org.gif
En meinaa viittinyt porata
biggrin.gif
Ne tatit joihin ei tuu asennusohjeen mukaisia reikiä,yleensä sijaitsee huonossa(lue toimimattomassa)paikassa.Eli ei suojaa hyvin.Nää suojaa
biggrin.gif
 
Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia?  
nixweiss.gif
Ostat commanderin ja käyt säädättämässä kohdilleen. Itselläni ainakin kun eka veto vedettiin slipareilla+ nollakartalla niin sai huomattavasti paremman kun hierottiin tovin aikaa kohilleen. Kannattaa samalla ostaa se 02 sensor että saat säädettyä sen pienillekin kierroksille hyväksi,halpa kokkare,taisi olla duelilla jotain 20e. Näät samalla hieman mitä tehoja pyörä antaa....!
Harkintaan menee juu...Millaset käyrät sait omastas?
 
Vinkkiä tarvittais: Sininen ducktail -04 10R:ään? Kuka myy Suomessa? Sattuisko jollain olemaan ylimääräistä?

Pyörä on vähän urpon näköinen kun takajalkatappeja ei ole, mutta takapenkki kököttää paikallaan...

Tänks juu!
 
Vinkkiä tarvittais: Sininen ducktail -04 10R:ään? Kuka myy Suomessa? Sattuisko jollain olemaan ylimääräistä?

Pyörä on vähän urpon näköinen kun takajalkatappeja ei ole, mutta takapenkki kököttää paikallaan...

Tänks juu!
Suosittelen hankkimaan Sumekolta.Ite hommasin sieltä ducktailin ja jos ihan oikein muistan niin 105e+pk ja tuli ihan oikean sävyinen.Mielestäni ei maksa liikaa...
 
Rupes hiukan kyllästyttään toi 05 mittariston näkö.. Aattelin hiukan muokata värityksiä ja täs on loppu tulos..

img_8889_1.jpg
 
Onkos kukaan vaihdellut kymppiin nokkia/ tehnyt kantta? noilla muutoksillahan olisi tiettävästi saatavilla lähemmäs 20heppaa lisää, mutta kiinnostaisikin vaan että millaiseksi tuon pyörän ajettavuus menee, katoaako alavääntö? ja paljonko tullut kustantamaan?
Tunnen yhden hepun jonka -06 kymppiin on kansityöt tehty (laskettu+virtauksia paranneltu?), nokista ei tietoa. Lisäksi Yoshimuran kokoputkisto& PC, muistaakseni 189 löytynyt takapallolta penkissä. Kehui että kovasti oli tullut mm. vääntöä lisää vakioon verrattuna ja tehoakin kuulemma riittävästi
smile_org.gif
 
Onkos kukaan vaihdellut kymppiin nokkia/ tehnyt kantta? noilla muutoksillahan olisi tiettävästi saatavilla lähemmäs 20heppaa lisää, mutta kiinnostaisikin vaan että millaiseksi tuon pyörän ajettavuus menee, katoaako alavääntö? ja paljonko tullut kustantamaan?
Tunnen yhden hepun jonka -06 kymppiin on kansityöt tehty (laskettu+virtauksia paranneltu?), nokista ei tietoa. Lisäksi Yoshimuran kokoputkisto& PC, muistaakseni 189 löytynyt takapallolta penkissä. Kehui että kovasti oli tullut mm. vääntöä lisää vakioon verrattuna ja tehoakin kuulemma riittävästi
smile_org.gif
Kokoputkistolla ja commanderilla yksilöstä/penkistä riippuen n.175hv takapallolta joten liki kansitöillä se 20hv saadaan...!
 
Terve tasapuolisesti uuden kympin omistajalta
033102bebe_1_prv.gif
. Tuli tuossa päivitettyä '99 9R '07 10:iin akran pöntöillä ja kaveri vaikuttais olevan aikalailla eri planeetalta. Ei voi haukkua mutta yksi asia vähän hämää, nimittäin suht tiukka moottorijarrutus joka ärsyttää etenkin höllätessä mutkissa. Kaasua pienentäessä tietyssä kohtaa kierroksia tulee aika ikävän jyrkkä moottorijarrutus jossa kyytiläinenkin tökkäsee selkään. Etenkin mutkissa vituttaa. Vaikea selittää mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota vastaavaan?

Loistava pyörä muuten ja raakaa voimaa tuntuis olevan moninkertaisesti edelliseen verrattuna.
 
Back
Ylös