• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-10R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mikä on toi ram-air??? koneessa tehoja 188hv ja ram-air tehoja 200hv...en ymmärrä. kiitos vastauksistanne..
pyöränä siis 10r vuosmallia 09.
withstupid.gif

Kävin äsken testaamassa pyörää... ei helvetti sentään ku vetää nytten ihan eri malliin ku aikasemmin
smile_org.gif
 Etenkin keskialueelle tullu voimaa helvetisti lisää!

Täytyy kyl sanoo, että 08-kymppiin täysputkisto on pakko-ostos, niin suuri vaikutus sillä on!
Kone veti ihan mukisematta, paukumatta ja prötäämättä, vaikka commanderia ei vielä ole. Koneen toiminnan kannalta en sitä kyllä tarvis, mutta kai se parempi on säädättää seokset sitten kohdilleen. Hyvin toimi tosin ilmankin.

Tässä vielä kuva ajon jälkeen http://kuvablogi.com/nayta/2262672/
Samaa vaikutusta halvalla tarjolla 06-07 kymppiin!!

www.nettivaraosa.com/834267

Uusi 10r kuski ilmoittautuu. Ostin RM-Heinolta -06:sen 14tkm ajetun tosi siistin näköisen pelin
smile_org.gif
... nyt sitten odotetaan kevättä
sad_orig.gif

Uusi 10r kuski ilmoittautuu. Ostin RM-Heinolta -06:sen 14tkm ajetun tosi siistin näköisen pelin  
smile_org.gif
sad_orig.gif
Onnea hankinnan johdosta! Ostitko sen mustan?
Sun kuvalinkin takaa löytyy juuri samanlainen ja samoilla varusteilla ... oletko edellinen omistaja?
Juu mun entinen pelihän se sitten on.

smile_org.gif
sad_orig.gif
Onnea hankinnan johdosta! Ostitko sen mustan?
Sun kuvalinkin takaa löytyy juuri samanlainen ja samoilla varusteilla ... oletko edellinen omistaja?
Juu mun entinen pelihän se sitten on.
Ihastuin ko. kawaan, koska se on täysin naarmuton ja hyvin pidetyn näköinen. Itse tykkään, että mopossa ei saa olla pienintäkään naarmua. Ostopäätöksen tein ensi istumalta 5 min jälkeen
smile_org.gif
... jotenkin vain tykästyin.

Ehtikö tällä kawalla olla vielä yksi omistaja välissä vai meníkö "hän" suoraan sinulta RM-Heinolle?

Pitäisikö
nixweiss.gif
mun laittaa siihen Power Commander kiinni? ... vai onko siinä jo?

Juu hyvä pyörä se on. Ymmärtääkseni joku sen Heinolta osti vuosi sitten heti kun sen vaihdossa sinne vein?

Ei siihen tarvi commanderia laittaa, käytin penkissä ja kaikki ok. 164 takarenkaalta
smile_org.gif
Käyräkin löytyy tualta mun kuvista.

Ei muutaku kovaa ajoo
buttrock.gif

smile_org.gif
sad_orig.gif
Onnee,hieno peli.
cool.gif
Kiitos, nyt vaan odotellaan  
tounge.gif

Mitänkäs nää tehot meni?

Jos dynossa mitataan 164hp, mikä vastaava teho kytkimellä ja valmistajan ilmoittamana? ...  
withstupid.gif
eiköhän se lue rekisteriotteessa
tounge.gif

smile_org.gif
sad_orig.gif
Onnee,hieno peli.
cool.gif
tounge.gif

Mitänkäs nää tehot meni?

Jos dynossa mitataan 164hp, mikä vastaava teho kytkimellä ja valmistajan ilmoittamana? ...  
withstupid.gif
tounge.gif
Öööö... kokeillaas toisin
ghostface.gif
... mitä kerrointa käytetään, kun teho takapyörältä muunnetaan vastaavan standardin tehoksi miten valmistaja tehon ilmoittaa? ... vai mikä se nyt oli ja missä se nyt oli
wink.gif

talktohand.gif

smile_org.gif
sad_orig.gif
Onnee,hieno peli.
cool.gif
tounge.gif

Mitänkäs nää tehot meni?

withstupid.gif
tounge.gif
ghostface.gif
...  mitä kerrointa käytetään, kun teho takapyörältä muunnetaan vastaavan standardin tehoksi miten valmistaja tehon ilmoittaa?  ... vai mikä se nyt oli ja missä se nyt oli  
wink.gif

talktohand.gif
Moottoriteho 164hp x 1.125 = 184.5hp

smile_org.gif
sad_orig.gif
Onnee,hieno peli.
cool.gif
tounge.gif

Mitänkäs nää tehot meni?

withstupid.gif
tounge.gif
ghostface.gif
...  mitä kerrointa käytetään, kun teho takapyörältä muunnetaan vastaavan standardin tehoksi miten valmistaja tehon ilmoittaa?  ... vai mikä se nyt oli ja missä se nyt oli  
wink.gif

talktohand.gif
Moottoriteho 164hp x 1.125 = 184.5hp
kiitos, nopeasta vastauksesta
smile_org.gif
, 184 riittänee mulle
tounge.gif
.

Juu hyvä pyörä se on. Ymmärtääkseni joku sen Heinolta osti vuosi sitten heti kun sen vaihdossa sinne vein?

Ei siihen tarvi commanderia laittaa, käytin penkissä ja kaikki ok. 164 takarenkaalta
smile_org.gif

Ei muutaku kovaa ajoo
buttrock.gif
Miten on "raikkonen", mitkä ovat 10r -06 ja -08 suurimmat erot?
No ulkonäkö ja ajettavuus:)

08 on ihan erinäkönen ku 06
smile_org.gif

08 on parempi ajettava ku 06
smile_org.gif

Mut ihan tosissaan, hyviä pelejähän nuo on molemmat, en niitä osaa sen kummemmin vertailla.

smile_org.gif

Ei muutaku kovaa ajoo
buttrock.gif
Miten on "raikkonen", mitkä ovat 10r -06 ja -08 suurimmat erot?
No ulkonäkö ja ajettavuus:)

08 on ihan erinäkönen ku 06
smile_org.gif

08 on parempi ajettava ku 06
smile_org.gif

Mut ihan tosissaan, hyviä pelejähän nuo on molemmat, en niitä osaa sen kummemmin vertailla.
Mun mielestä 06- on paremman näköinen ku -08 .. maku asia sano kissa ku ...
tounge.gif

Back