Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii se piti kysyä tuosta tokicon satulasta kun jostain olin lukevani että ei tykkäis Motul RBF600 nesteestä, onko tämä nyt ihan huuhaata ja mitä siihen oikeasti kannattaa sitten laittaa?
Toki vois satulat vaihtaa jos tulee vastaa toimivat halavalla, mutta näillä mennään vielä.
Ohlinsin alkuperäisestä jo luinkin juttuja, missä kannatta pääkaupunkiseudulla käyttää tuunauksessa?
Radalle tuskin tulee lähdettyä tai mistä sitä tietää miten innostuu..

Radalle tuskin tulee lähdettyä tai mistä sitä tietää miten innostuu..
Tule mukaan ratapäiville.
Missä muualla pääset oikeasti kokemaan / kokeilemaan tuota kymppiäsi?

Jos aivan välttämättä satulat haluaa uusia, niin multa löytyisi sattumoisin yksi pari, 150€.![]()
ps. öhlins menee huomenna motovilleen!
Vastaan itse itselleni ja kerron muillekkin. Motovilleen lähti taas täydet pisteet asiantuntemuksesta!!
Öhlins oli huollon tarpeessa muutenkin. Kuuli miten lotisi ja nyt todellakin pitäisi jäykistyä huollon jälkeen. Tää on loisto homma.
Koska yoshimurat on vain uudet putken päät, ei tarvii penkittää ja säätää, ellei sitten lähetä kattia poistaa ja putkistoa muuten muuttelee. Tässä mallissa voi tehdä muutokset suoraan ecuun niin ei tarvitse edes powercommanderia vaan Samin autopajalle suoraan siinä kohtaa jos innostuu. Myös toi jarrusatuloiden vaihtaminen oli ammattilaisen mielestä aika turhaa jos perus ajoilla mennään joten katellaan niitäkin sitten joskus kun tuolla on päässy enemmän rullaamaan.
Teräspunosletkut yritän vielä jostain halvalla löytää ennen kuin jarrunesteitä rupean vaihtamaan.![]()
Jos aivan välttämättä satulat haluaa uusia, niin multa löytyisi sattumoisin yksi pari, 150€.![]()

http://fi.helperformance.com/ on kanssa toiminut mulla hyvin. Tuota en tiennytkään, että tähänkin saa ECUa säädettyä.![]()
http://fi.helperformance.com/ on kanssa toiminut mulla hyvin. Tuota en tiennytkään, että tähänkin saa ECUa säädettyä.![]()