Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä hakua osaan käyttää. Kiinnosti ja kiinnostaa edelleen käyttäjien omat kokemukset, hyvät ja huonot. Ei niinkään kiinnosta eri merkkien paremmusjankutus.
Ai sinäkin vasta äskettäin ostanut. Itse ostin 26.11 enkä ole metrin metriä vielä ajanut. Mua kiinnostaa tietää miksi päädyit tähän pyörään. Mun suurin syy oli oman ruhon koko. Tehoista en niin piittaa ja voin sanoa että melkein pelottaa. Ikää kuitenkin vasta 22v ja ajokoemusta 1 kesä 600cc hondalla.Ei oiken vielä ossaa sanoa n.200m joulukuussa pääsin ajeleen, piti vaan saada tuommoinen![]()
Kesällä on sitten viisaampi, et mitä tuli ostettua, mut eiköhän tuo ole Ko. teholuokan pyörien parhaimmaista päästä ...
Aikani mietiskelin joko Busa tai 12ärrä, entisenä Suzuki miehenä Busa kiinnosti kovasti mutta jotenkin se tuntui/näytti niin matalaltaAi sinäkin vasta äskettäin ostanut. Itse ostin 26.11 enkä ole metrin metriä vielä ajanut. Mua kiinnostaa tietää miksi päädyit tähän pyörään. Mun suurin syy oli oman ruhon koko. Tehoista en niin piittaa ja voin sanoa että melkein pelottaa. Ikää kuitenkin vasta 22v ja ajokoemusta 1 kesä 600cc hondalla.Ei oiken vielä ossaa sanoa n.200m joulukuussa pääsin ajeleen, piti vaan saada tuommoinen![]()
Kesällä on sitten viisaampi, et mitä tuli ostettua, mut eiköhän tuo ole Ko. teholuokan pyörien parhaimmaista päästä ...
FJ20: kokemuksia ei vielä ole mutta sen voin kertoa että ne voi vaihdella aika paljon riippuen siitä kumman mallin pyörästä omistaa, A vai B.