Anthony
New member
Vuosimallilla 2001: siinä 270-330 km, kulutuksen ollessa 5,7-6,8 l/100km.Paljonko on keskim. km määrä yhdella tankilla Teillä ollut?
Viime kesän keskikulutus oli n. 6.4 l/100km.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuosimallilla 2001: siinä 270-330 km, kulutuksen ollessa 5,7-6,8 l/100km.Paljonko on keskim. km määrä yhdella tankilla Teillä ollut?
Ka, ny vasta tän hokasin. Siis en ole isse saanu päätöstä vieläkään mutta söhmin puolella ennustettiin muistaakkeni n. 3500 Ecua veroiks -00:npaljonko pitää maksaa veroa zx12r:stä ja mihin vuosimalleihin päärös tuli?
asia olisi harkinnan alla, kenties.
12
Ns kaupunkiajossa 8 l/100kmBensamittari ainakin tuntuu toimivan sutjakkaasti.
Paljonko on keskim. km määrä yhdella tankilla Teillä ollut?
Taitaa ZX12R olla väärissä käsissä jos noin pienellä kulutuksella selviää.Vuosimallilla 2001: siinä 270-330 km, kulutuksen ollessa 5,7-6,8 l/100km.
Viime kesän keskikulutus oli n. 6.4 l/100km.
Täällä rupesi kytkin kiukuttelemaan jo 400 km jälkeenNo Yes!Muillakin täytyy olla tämä sama ongelma.
Tämä on kolmas (vai oisko jo neljäs) kerta kun kytkinkahvassa oleva
kytkin hajoaa alle vuoden sisällä.
Ongelma ilmenee niin, että pyörä ei lähde käyntiin kytkin pohjassa,
vaan pelkästään vapaalla.
Ei siinä mitään, mutta kun ei aina viitsisi käydä sitä vaihdattamassa.
Takuuseenhan se menee.
Aivan sama homma![]()
Ajelin ensimmäiset 500 km ja kopsis eipä enään lähde vaihde päällä![]()
Pitänee siis varustautua visiitille huoltoon useita kertoja![]()
ps. on muuten jo taulussa 1200 km ja hyvältä tuntuu (jäällä ajoon ei sovellu: kokemusta on)![]()
Tyhmä kysymys: Miksi pyörää pitää startata pykälä päällä?Täällä rupesi kytkin kiukuttelemaan jo 400 km jälkeenNo Yes!Muillakin täytyy olla tämä sama ongelma.
Tämä on kolmas (vai oisko jo neljäs) kerta kun kytkinkahvassa oleva
kytkin hajoaa alle vuoden sisällä.
Ongelma ilmenee niin, että pyörä ei lähde käyntiin kytkin pohjassa,
vaan pelkästään vapaalla.
Ei siinä mitään, mutta kun ei aina viitsisi käydä sitä vaihdattamassa.
Takuuseenhan se menee.
Aivan sama homma![]()
Ajelin ensimmäiset 500 km ja kopsis eipä enään lähde vaihde päällä![]()
Pitänee siis varustautua visiitille huoltoon useita kertoja![]()
ps. on muuten jo taulussa 1200 km ja hyvältä tuntuu (jäällä ajoon ei sovellu: kokemusta on)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Njaaa, tiedä häntä?Taitaa ZX12R olla väärissä käsissä jos noin pienellä kulutuksella selviää.Vuosimallilla 2001: siinä 270-330 km, kulutuksen ollessa 5,7-6,8 l/100km.
Viime kesän keskikulutus oli n. 6.4 l/100km.
Esimerkiksi silloin kun sattuu "tumppaamaan" sen vittumaisessa paikassa.Tyhmä kysymys: Miksi pyörää pitää startata pykälä päällä?
Huomenna 1000km huolto, ja samalla tuo kytkinasia pitäisi hoitaa.Esimerkiksi silloin kun sattuu "tumppaamaan" sen vittumaisessa paikassa.Tyhmä kysymys: Miksi pyörää pitää startata pykälä päällä?
Tai pitäisi päästä nopeasti lähtemään... hankala epäkäynnissäolevaa mopoa saada vaihtumaan vapaalle.
Ja sitäpaitsi mopo on tarkoitettu niin, että se lähtee käyntiin kytkin pohjassa.![]()
VASTAUS= "Miksi pyörän pitää kulkea yli 300"Tyhmä kysymys: Miksi pyörää pitää startata pykälä päällä?
kiitos tiedoista jal3. aika paljon on vielä veron osuutta lopullisessa hinnassa, jos 12r maksaa teutoniassa noin 6000 - 9000 euroa, ainakin ilmoitusten mukaan suunnilleen tuota luokkaa.Ka, ny vasta tän hokasin. Siis en ole isse saanu päätöstä vieläkään mutta söhmin puolella ennustettiin muistaakkeni n. 3500 Ecua veroiks -00:npaljonko pitää maksaa veroa zx12r:stä ja mihin vuosimalleihin päärös tuli?
asia olisi harkinnan alla, kenties.
12
Soitin tosa Hangon tulliinkin ja mun peipperit olikin lähteny Helsinkiin markkina-arvo(tai jotain)päätöstä hakemaan. Eli 2-3 vko. vielä kestää![]()
No jos jotaan positiivista oikein hakemalla haetaan niin kelit lämpee, renkaat ei kulu ja vakuutusmaksua säästyy. Ja kerkee nyssit kaikessa rauhassa ottaan kytkimen auki ja tsekkaan/vaihtaan levyt. Laihaa lohtua tosin![]()
TAHTOO!!![]()
6500 maksoin omastani, että tohon haarukkaan sattu. Pari halvempaakin bongasin mutta niissä olikin jo sitte jo pelkän ilmon/kuvien perusteella enempi epäilyttäviä jutskia.. Tässä oli mm. täys huoltokirja jollon edes pikkasen uskalsi luottaa ajomäärään.Aika paljon on vielä veron osuutta lopullisessa hinnassa, jos 12r maksaa teutoniassa noin 6000 - 9000 euroa, ainakin ilmoitusten mukaan suunnilleen tuota luokkaa.
Jos ei uutta kytkintä löytynyt eivätkä korjanneet vanhaa niin täällä Espoon Kivenlahdessa sen saa kuntoon Teboilin pullakahvien hinnallaHuomenna 1000km huolto, ja samalla tuo kytkinasia pitäisi hoitaa.
Onko se vaihdon tarpeessa vai korjattava virhe, koska tuskin "harmaalla" maahantuojalla on varaosia tuhatmäärin![]()