• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-12R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sjobbe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mul on ainakin sellainen Bagster tankkinahka ja siihen kuuluva laukku, Laukku on helppo irroittaa ja istuvuus on täydellinen. Mut maksaa varmaan aika paljon, tuli pyörän mukana.

Tankkilaukun omistajille:

Minkä tyyppisiä laukkuja ootte käyttäny. Ei tuo magneetti kiinnitteinen oikein tartu tuohon muovipintaan, ja toisaalta esim. bags connection -laukun "hevosen kenkää" ei saa tuon mopon tankin korkkiin kiinni... Olis tarkotus keksiä, joku sellanen laukku ratkasu minkä kanssa välttyisin maalaushommista, eli ei kiitos naarmuille. Mitään kokemuksia? risut ja ruusut nyt kehiin!

Minulla on sama ongelma tuon 12R tankin muovikuoren ja tankkilaukun kanssa...remmi virityksiä en siedä, enkä nahka kortsua tankin päälle laita, kun on niin hemmetin rumia, joten itse ajattelin ratkaista ongelman laittamalla muovikuoren alle magneetit niihin kohtiin, mihin tarvitaan.

kerroppa sitte et miten hyvin sait toimimaan noilla kuoren alle jemmatuilla magneeteilla!

Minulla on sama ongelma tuon 12R tankin muovikuoren ja tankkilaukun kanssa...remmi virityksiä en siedä, enkä nahka kortsua tankin päälle laita, kun on niin hemmetin rumia, joten itse ajattelin ratkaista ongelman laittamalla muovikuoren alle magneetit niihin kohtiin, mihin tarvitaan.

Itse laitoin sellasen tankkilaukun, joka on suunniteltu asennettavaksi tankinkorkin ruuvien (3) paikalle, mut 12R:ään sellainen ei suoraan sovi, jotenka ratkaisuksi tein kolme reikää siihen peltiin, joka on siinä tankin päällä. Siinä on kolme siistiä tappia, joihin tankkilaukku lukittuu ja ei ota edes pyörään kiinni ja tapit ovat suht huomaamattomat.
Voin ottaa kuvan kun autotalliin seuraavan kerran menen.. Laukun merkkiä en muista, mut Superbikersilta se tuli ostettua. Ja yhden Suomi-Gibraltar-Suomi reissun toimi moitteitta.

Jarrulevyt tarvisi eteen, vuosimalli 2003. Kysyin muutamista isoimmista varaosaliikkeistä ja 270€ kplhinta yllätti.

Saako levyjä mistään halvemmalla. Ebayssä saa jotkut kiinalaiset vajaalla 200€ pari. Onko näistä kokemusta? Thank you

Onkohan kellään linkkiä akrapovicin sertifikaattiin, josta ilmenee, että kyseinen pönttö on e-hyväksytty 12r mopolle? muistan että jossain on sellanen tullut vastaan, mutta nyt on niin pitkään taas selailtu ja etsitty, että kysytään suoraan. en osaa tuolta akran sivuiltakaan etsiä kun sivujen mukaan 12r:ään ei ole mitään pönttöjä tarjolla.

Olisi tarkoitusta saada putkisto rekisteriotteeseen, jos se vaan jotenkin on mahdollista. rännihän kuitenkin taitaa olla tuota racing linea, mutta kaippa siihen saa hyväksytyn pöntön hankittua.. jos muuten jollain on e-hyväksytty akra mopossaan kiinni niin kertokoon, että mitä pitää lukea ja missä. Nopealla vilkasulla en omasta mököpöntöstä sitä löytänyt, mutta en kyllä tiennyt mistä etsiäkään.

OT: pyörä tuskin oli kuitenkaan ihan ilman konetta? Onko orkkis millätapaa särki? Saattaisin olla kiinnostunut sitä hajallisesta?

Isot reijät etu ja takapuolella lohkossa ja sylinteriryhmässä 2 pytyn kohdalla. kannen ehkä saa vielä kunnostettua mutta näytti imuventtiili olevan vääntynyt mitä nyt näki imuaukosta katsomalla. Koneen jätän itselle varaosiksi.

Aloitin tässä 24tkm huollon ja tarkistelen venttiilien välyksiä,ahdasta on,onko kukaan jättänyt pois noita kuvassa näkyviä muovi härpäkkeitä ja sitten tuota huohotin systeemiä poistanut

13030029.jpg
[/IMG]

Kummalta puolelta ootte venttiilikannen kopan pujottanut pois?

Viimeksi muokattu:
Muovit on omassa paikoillaan, sen saastehässäkän tulppasin Muzzyn peitelevyillä.
Vuosi sitten kun säädin välyksiä, otin myös jäähdyttimen pois. Tilaa mielestäni ihan riittävästi sen jälkeen. Taisi nekin moottorin yläkorvakot olla irti samalla.

Minä olen laittanut akselin pätkän tuohon airboxiin menevään putkeen..

Tietysti peltilätkillä saa reilun kourallisen sitä rojua pois sieltä kannen ja rungon välistä..

0.15mm menee herkästi kaikkiin imuihin ja 0.20mm pakoihin joten tulipahan katottua bilteman rakotulkilla välykset.Tulpan kaivon kumi rinkuloiden ja venttiili kopan kumin tiivistämistä jollain massalla ajattelin koska kerran yksi pytty pimeni kun tulppa kaivoon pääsi öljyä.

Isot reijät etu ja takapuolella lohkossa ja sylinteriryhmässä 2 pytyn kohdalla. kannen ehkä saa vielä kunnostettua mutta näytti imuventtiili olevan vääntynyt mitä nyt näki imuaukosta katsomalla. Koneen jätän itselle varaosiksi.

Mulla on pari tusinan moottoria purettuna. Eli kaikkee löytyy jos haluat tuosta tehdä ehjän. Kansia ei valitettavasti ole enään, paitsi yksi räjähtänyt :)

Mistä puljusta löytyisi tarvikkeena ilmansuodattimet 12r:ään? Olen selaillut, ja en ole törmännyt orkkista vastaaviin, vain k&n tullut vastaan? Paljonkohan maahantuojalla maksaa alkuperäinen?

Sen verran aikansa eläneen näköiset oli, että pesemään en ala.

Back