• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-12R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sjobbe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei..miten on kun ois tiedossa tommonen 12r ohjekirja mut on vm2000 ja oma pyörä on 2003..Et oisko tuosta paljoa apua et sais vähän tietoa noihin ihan perus huoltoihin ym.. Vai Pitääkö jatkaa Metsästystä et löytäis sen ihan oman.?
Tarkoitatko huoltomanualia vai ohjekirjaa? Tältä sivulta löytyy huoltomanuali 2002-2006 vuosimalleille. Eli koska pyöräsi on 2003 on se huoltomanualissa merkitty "B2".

Joo ohjekirjaa tarkoitin ja se oli just B1-malliin...tuon huolto manuaalin olen jo kopsannut täältä.
tounge.gif

eli ajokausi lähestyy tusinan laitto on loppusuoralla..tuli sitä turboa mietittyä mut haaveeksi jäi..mut jotain kuitenkin tuohon 01 malliin muutosta..vihreä muuttui siniseksi ja minivilkkua sekä uutta ermaxin muoviosaa kiinni sekä eteen tuli vilkut peileihin..uudet välitykset(yks pienempi eteen)ja speedo healer näyttämään totuuden..05 mallista etulokari kiinni(sirompi)..myos micronin putkisto ja commanderi laitettiin ..nyt sitten odottelee et pääsis kokeilemaan koska eiköhän se vähän piristynyt ja ulkonäkö ainakin muuttui kuin olisi pyörän vaihtanut..jos täällä joku saa aikaiseksi sen kokoontumisen kesällä lähden myös mielelläni mukaan..olen aina ollu suzuki mies ja sitten kuin tuli ajatus et kuutioita täytyy saada oli busan hankinta edessä..no se oli vaan niin ruma jotta 12r jäi vaihtoehdoksi ja täytyy sanoa et on hyvä pyörä..eipä ole harmittanu yhtään..mut about kuukausi niin eiköhän sitä päästä jo vähän ajelee tääl kehäteiden ympäril..löytyy muuten remuksen slipari 00-01 tusinaan jos jota kiinnostaa..edullisesti melkein uusi siis..

Mistäköhän saisi halvalla PowerComman? Käytettykin kelpaa, kunhan toimii. Jos jollain on ylimääräinen jossain nurkassa niin ilmoittelehan..
Vuosimallilta 00-02..

Mistäköhän saisi halvalla PowerComman? Käytettykin kelpaa, kunhan toimii. Jos jollain on ylimääräinen jossain nurkassa niin ilmoittelehan..
Vuosimallilta 00-02..
Minkäslaisen putkiston hommasit? Sidewinderin?
No mulla on vähän neuvottelut kesken putkistosta, mutta yksi helmi olisi tiedossa.. Se sidewinder homman unohdin, koska pyörän kallistus vara kärsii siitä.
Nyt olisi tarkoitus saada se Voimakomentaja, jotta saisin ainakin ton sliparin toimii ns."täydellisesti"..
Eli jos tosiaan jollain on toimiva ja edullinen commanderi, niin laittakaa infoa.

Heipä hei...mistä porukka on tilannut renkaat pyörään onko jotain edullista paikkaa ja mitä merkkiä suositteletta?? Takarenkaaksi 200 vai 190 leveä?
omg.gif

samat sanat kuin entinen tallikaverini mica. mulla aiemmin oli diabloja ja nyt viimeisimmät miseliinejä. pilot road2 tuntuu kestävän ikuisuuksiin ja pitääkin kadulla ihan hyvin. seuraavana olisi pilot power menossa alle. lienevät hieman pitävämmät ja hieman heikommin kestävät ne. niin ja soipivin kompromissi lienee 190. kokeillut 180-200.

Vuosimallilta 00-02..
No niin nyt tuli tilattua putkisto, Ti Forcen koko setti lähti hyvään hintaa joten ajattelin ostaa. Tällä viikolla on myös tilattu PC3 ja uuret kn-suodattimet.. Japa japa.. Tilit huutaa taas nollaa, mutta kerran sitä eletään ja toivottavasti vielä ensi syksynäkin
biggrin.gif

Vuosimallilta 00-02..
No niin nyt tuli tilattua putkisto, Ti Forcen koko setti lähti hyvään hintaa joten ajattelin ostaa. Tällä viikolla on myös tilattu PC3 ja uuret kn-suodattimet.. Japa japa.. Tilit huutaa taas nollaa, mutta kerran sitä eletään ja toivottavasti vielä ensi syksynäkin
biggrin.gif
Loistavaa... Laitappas käppyröitä näkyville kun saat penkitettyä!

Meitsi laittaa käppyröitä näillänäkymin ensi viikolla. Otetaanpas Snake skaba kumpi saa nätimmät käyrät
smile_org.gif
Huipputehoja on turha vertailla ellei mene samaan penkkiin mutta käppyrän tasaisuutta kylläkin.

Joo kyllä mä niitä käyriä laitan, jahka saan pyörän siihen kuntoon jotta sillä uskaltaa lähteä penkkiin.. Pitäisi tehdä parit huollot ennen kesää..
Eli:
Venat, jäähdytin-neste, jarruneste, jarrupalat, öljyt, kaasuläppien synkkaus, rasvaus jne..
Millasella työkalulla ootte rasvanneet noita takahaarukan nipoja, ja millä rasvalla?..

eli ajokausi lähestyy tusinan laitto on loppusuoralla..tuli sitä turboa mietittyä mut haaveeksi jäi..mut jotain kuitenkin tuohon 01 malliin muutosta..vihreä muuttui siniseksi ja minivilkkua sekä uutta ermaxin muoviosaa kiinni sekä eteen tuli vilkut peileihin..uudet välitykset(yks pienempi eteen)ja speedo healer näyttämään totuuden..05 mallista etulokari kiinni(sirompi)..myos micronin putkisto ja commanderi laitettiin ..nyt sitten odottelee et pääsis kokeilemaan koska eiköhän se vähän piristynyt ja ulkonäkö ainakin muuttui kuin olisi pyörän vaihtanut..jos täällä joku saa aikaiseksi sen kokoontumisen kesällä lähden myös mielelläni mukaan..olen aina ollu suzuki mies ja sitten kuin tuli ajatus et kuutioita täytyy saada oli busan hankinta edessä..no se oli vaan niin ruma jotta 12r jäi vaihtoehdoksi ja täytyy sanoa et on hyvä pyörä..eipä ole harmittanu yhtään..mut about kuukausi niin eiköhän sitä päästä jo vähän ajelee tääl kehäteiden ympäril..löytyy muuten remuksen slipari 00-01 tusinaan jos jota kiinnostaa..edullisesti melkein uusi siis..
Hei millaiset vilkut/peilit tohon laitoit eteen....? ei sulla kuvaa sattuisi toteutuksesta olemaan??? Meinaan vilkkuratkaisua itse tässä mietin.....

joo ei ole vielä kuvaa kun tarrat puuttuu vielä..laitan kun on valmis..vilkku peilit oli duellin luettelosta..ihan hyvä ratkaisu sillä niistä jopa näkee taakse hyvin ja on sirommat kun omansa huomattavasti..

Joo kyllä mä niitä käyriä laitan, jahka saan pyörän siihen kuntoon jotta sillä uskaltaa lähteä penkkiin.. Pitäisi tehdä parit huollot ennen kesää..
Eli:
Venat, jäähdytin-neste, jarruneste, jarrupalat, öljyt, kaasuläppien synkkaus, rasvaus jne..
Millasella työkalulla ootte rasvanneet noita takahaarukan nipoja, ja millä rasvalla?..
puristusruutalla ja vaseliinilla, laakerirasvavaseliinilla tms.

näkeekö tarvikepeileistä muka paremmin kuin vakioista? ainakin A-mallisessa on eräät parhaista peileistä ja leveämmästä päästä kyykkypyöristä mitä olen nähnyt. näkee jopa suht leveä inehmo enimmäkseen taakseen.

Back