• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Zx-63 636 -05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukkaPoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulema -03-04 ZX-6R mallien pyöristä koneita on poksahdellut ja venttiilivikoja on ollut aivan liikaa. Pitääkö paikkaansa?
Tjaa. Mikä on liikaa? Itse olen rullannut kahdella eri -03 6R:llä yhteensä 44 000 km, ja kaveripiirissä niitä on tai on ollut äkkiä laskien 7 kpl. Yhdessäkään ei ole ollut mitään teknistä murhetta. Ventiilit on saattaneet vähän kilkattaa, mutta se on Kawoille ominaista.

Kisakäytössä on ollut ongelmia vakiovaihdelaatikon kestävyyden kanssa, mutta katukäytössä en ole kuullut laatikoiden rikkoutuneen.

Mun mielestä tommosen uskaltaa ostaa. Buzukillakin on maanantairunkonsa, jotka katkeilee.

Tässä nyt kun oli kovasti puhetta myös -03-04 kawoista, niin kysyn tässä threadissa - tuskinpa se ketään haittaa.

Olen ostamassa pyörää. Pakasta vedetyn tai tällä vuosituhannella luodun menijän.

Kuulema -03-04 ZX-6R mallien pyöristä koneita on poksahdellut ja venttiilivikoja on ollut aivan liikaa. Pitääkö paikkaansa?
SM-sarjassa ajava (ZX-6R 600 cc:llä) sai tarpeekseen ja vaihtoi Yamahan R6:seen, vaikka koko ikänsä oli ajanut siihen asti kawalla kisaa. Sama kaveri laittaa työkseen ja huoltaa Kawasakeja ja sanoi, että ei kannata hankkia uudemman 03-04 mallista ZX-6R:ää - niitä on kuulema ollut aivan tarpeeksi laitettavana koneiden leviämisten seurauksena. mitäs ootte mieltä?

Kiinnostaisi hankkia tuollainen ZX-6R, mutta jos kone on kuin aikapommi, niin ei ehkä sitten. Tottakai niitä vikoja on jokaisessa 600:sessa, mutta jos tässä mallissa niitä on ollut epänormaalin paljon, niin sitten kyllä kannattaa harkita useamman kerran..
Eikös tossa sun viestissä ole perustelut sille miksi tota kawaa ei kannata ostaa.
Ei. Siinä on vain kuulopuheita. Kannattaako ostaa uutta kilogiksua, oon kuullu et niistä katkeilee rungot?

Tjaa. Mikä on liikaa? Itse olen rullannut kahdella eri -03 6R:llä yhteensä 44 000 km, ja kaveripiirissä niitä on tai on ollut äkkiä laskien 7 kpl. Yhdessäkään ei ole ollut mitään teknistä murhetta. Ventiilit on saattaneet vähän kilkattaa, mutta se on Kawoille ominaista.

Kisakäytössä on ollut ongelmia vakiovaihdelaatikon kestävyyden kanssa, mutta katukäytössä en ole kuullut laatikoiden rikkoutuneen.

Mun mielestä tommosen uskaltaa ostaa. Buzukillakin on maanantairunkonsa, jotka katkeilee.
Olisi mukava kuulla vielä muilta kokemuksia tältä osin. Pirusti muuten myynnissä noita ko. kawoja tälle hetkellä verrattuna esim. CBR RR, mutta kyllähän niitä varmaan on aika paljon enemmän myytykin.

Olisi mukava kuulla vielä muilta kokemuksia tältä osin. Pirusti muuten myynnissä noita ko. kawoja tälle hetkellä verrattuna esim. CBR RR, mutta kyllähän niitä varmaan on aika paljon enemmän myytykin.

Totta kai on myyty enemmän, niissä on niin paljon enemmän munaa.

Mä itsenkin huomasin että kawa on tavan kilisijä ja kolisija,mutta
kuitenkin se pelittää hienosti.Ja pidän siitä siltikin vaikka honda
mies kehoitti ajat sitten korjauttamaan koska se kolisee ja
sehän leviää just nyt.
Tässä tuli kokeiltua omaa tietenkin suljetulla alueella
wink.gif

niin kyllä se kelaa 6 vaihtella tappiin saakka.

Kaverin 1400km ajetusta ylivuotisesta zx6r:stä oli lähtenyt vauhtipyörä irti ku se oli sammuttanu sen. Rengaspaineita oli siinä tarkistellut ja yrittänyt laittaa mopotinta käyntiin vaan eipä ollut enää käynnistynytkään.

Onneksi ei lähtenyt kunnon vauhdissa!!

Back