• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

zx-6r -04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heijani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

heijani

New member
Tässä kun monet jo laittelevat pyöräänsä seisontaan niin tuli vielä vaihdettua omaa menopeliä. Raision Bike Worldin viimeinen uusi kutonen lähti hyvän tarjouksen avittamana ja ysi jäi sinne odottelemaan uutta omistajaa.

Viikonloppuna ei oikein päässyt ajamaan kun satoi koko ajan, mutta tänään on mennyt jo 220km, josta noin 200km mutkaa ja tässä olen taas lähdössä  
062802moto_prv.gif
. On se vaan hieno laite  
062802jumpie_prv.gif
. Ysiin verrattuna ketterä kuin mikä ja menee mutkiin kuin ajatus. Ei se ysikään huono ollut päinvastoin, mutta homosohvahan se tähän verrattuna on ei voi mitään. Tällästä mä oon aina halunnu!!!!!  
biggrin.gif

smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif

Pari kuvaa (edit muutama lisää)

Joo, on se hieno. Ite meinasin vaihtaa samaiseen pyörään tässä kauden lopuks mutta päädyinpä sitten hondaan (älkää ampuko)

Taisi olla loistava valinta
bowdown.gif
. Kärsi vaan sisäänajo äkkiä pois alta...
cool.gif

Joo, ite tein saman vaihdon melkein päivälleen samaan aikaan viime vuonna ja ihan samanlaiset oli tuntumat. Ootapa vain, kun pääset sillä radalle ensimmäisen kerran!!!

Onnittelut!

Sisäänajo alkaa näyttää ihan hyvältä. Aamulla oli 85km mittarissa ja nyt kun vein pyörän talliin mittari näytti 507km  
smile_org.gif
. Huomiseksi on luvattu vähän heikompaa keliä
crazy.gif
, mutta eiköhän tää tästä.

Radalle tekisi kyllä vielä mieli. Täytyy jonnekin vielä yrittää itsensä tunkea. Sen verran hauskalta meinaan tuntuu mutkapätkillä.

Jos joillain pyörillä elämä alkaa 200:sta niin tällä se alkaa ensimmäisestä mutkasta.  
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Wai se on Romu päässy sua uunottamaan......
tounge.gif

toenperään... hiano ko siko pikkusena........
062802moto_prv.gif

Back