Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tos on aikoinaan dynojetin nettisaitilta ongitut pari karttaa -05:een:Onkos kellään kokemusta yhdistelmästä vakioputki + pc? mitenkähän hyvin tehtaan säädöt ovat kohdallaan vakiona vai onko komentajalla mahdollista saada "pikkasen parempi" koskematta putkistoon? vai täysin turhaa? En tiedä mitä v*ttuu oonko tulos vanhaks vai mut nyt alkaa ehkä vähän jo kypsymään tohon leovincen ärjyntään perseen alla, varsinkin jos tarttis pitempiä reissuja heittää. Pyörässä nyt siis on slipari ja säädetty pc kiinni ja täs nyt mietinkin että jos piruuttani heitän vakiopöntön takas ni mitä ton komentajan kans tekis. Veiskö vakiona säädettäväks vai kaivaisko irti ja möis pois...
Huoltomanuaalin mukaan 18tkm huoltoon kuuluvat perustarkastukset + ilmansuodattimen vaihto + öljyt ja öljynsuodatin.Mitäs olette makselleet 18.000km huollosta? Ja onko mitään järkeä maksaa leimasta maltaita huoltokirjaan? Turun Powerbikessä toi huolto 196e, mut tehdäänkös siinä huollossa muuta ko öljyjen ja suodattimen vaihto? Tuntuu tyyriltä toikin![]()
Alkuperäinen putsari on vaihdettavaa mallia, ja muistaakseni ohjekirjassa sanotaan että se pitäisi vaihtaa jokaisen sadeajokerran jälkeen.Tarviiko ilmansuodatinta pestä ikinä vai vaihdetaanko se aina huollon yhteydessä ja sillä selvä? Öljynvaidossa ilmeisesti kone ekaks lämpöseks ja sitten vasta öljyt pihalle?
SGN-service vantaa koivuhaassa. mun pyörä huollettu sielä ja ei moitittavaa ainakaan vieläMihin sitä veis pyörän 24k hultoon pk-seudulla? Frank nymanilta kysäsin tänää ja menis 3vko päähän ja pyörässä nyt kilsoja 23k. Onko tuusmotor mistään kotosin? Hinnalla ei niinkään väliä kuhan tekevät hommansa ja tsiigaavat sen koneen.
Itte vaihoin eilen, Metzeler Rennsport Road renkaat 120/70 R17 & 180/55 R17 ja tuli olevinaan kankeampi ohjattava.. Ennen siis oli 65 edessä. Toisten mielestä on ihan mahdoton ajettava ton jälkee, ja toiset ei ees huomaa. Mua ei ainakaan haittaa, hyvin se mutkiin taittuuRenkaat uusimista vailla. -04 mopo. Käytättekö 60 vai 70 edessä??
![]()
Itselläni vuotta uudempi ja reilu 5tkm enemmän ajettu, eikä ole tähänmennessä (5tkm aikana) mitään ongelmaa.Morjensta. Onko -98 ninjat miten kestäviä koneeltaan? Oon katellu yhtä yksilöä jolla on rullailtu 52tkm, ja nokkaketju vaihdettu & venat tarkastettu 4ktm sitten. Vieläköhän tuolla hyvän aikaa kerkeää ajella ennen totaalista lahoamista?![]()
70 kyl pitäis olla raskaampi...teknisten tietojen mukaan alk.per on 65... mulla on nyt 60. Eilen kokeilin jonkun samanlaista mopoa, jossa oli 70. Oli se ehkä vähän keveempi ohjata. Kuuskymppisen mä nyt siihen sit tilasin..
Riippuu siitäkin mikä takanakki (leveys/profiili), ja kui kireel jouset missäkin päässä on. Eli kui korkeel keula/perä sit taas käytännössä vaeltaa siinä jossa oli se 70 vs se toinen jossa oli 65.70 kyl pitäis olla raskaampi...teknisten tietojen mukaan alk.per on 65... mulla on nyt 60. Eilen kokeilin jonkun samanlaista mopoa, jossa oli 70. Oli se ehkä vähän keveempi ohjata. Kuuskymppisen mä nyt siihen sit tilasin..