• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkohan samana vuonna tehty kahta eri mallia,että olis loppuvuodesta tullu sit se 636?Vai onko mua nyt liike kusettanu
veryangry.gif
Kyllä se tosiaan niin on että 636cc tuli vuonna 2002 poislukien Ameriikka ja muistaakseni Australia. Tuskin sun pyöräs sieltä kuiten on? No mitäpä tuosta, jos se on rekisteröity vuonna 02 niin sillonhan se on käyttöönotettu. Vuosimalli ei kuitenkaan ole ku korkeintaan 01 (tai 00?).
Pitääkin käydä vielä kaikki paperit läpi ja selvittää asia.Jos liike on myyny mulle pyörän vm-02:na ja se ei sitä oikeasti ole niin pitää ottaa pikku palautepuhelu myyjälle
033102ass_1_prv.gif

Tuo moottori homma ei kyllä ole ihan noin niikun
wainajala esittää. Moottoriin tuli nääs noin 40 pientä muutosta
vuodelle -02. Tämän lisäksi osia jousitus komponenteissa koki
päivityksen, takajousen yläkiinnikkeestä hävisi perän korkeussäädön mutteri (tähän tietysti voi laittaa mutterin tai kasan prikkoja.) Yläkatteen kiinnitys rauta katosi (se mikä tulee tankin edestä peilien kiinnitys kohtaan)
Niinpäs tosiaan taisi ollakkin, jostaki tuon 40 muutoksen muistelen lukeneeni. Kiitoksia oikaisusta.

Moi,

Meikäläinen on aika uusi (3 vko) zx-r6 kuljettaja.
Pyörä on vihreä -96.
Herkkuja:
- vihreä pleksi
- laser putkisto
- factory suutinsatsi
- renkaat Metzeler M-1

Edellinen pyörä Kawasaki Tengai, eli kyllä 100 hv lisää,
vaatii hieman totuttelua.
Tavoitteena ajaa kaudella 2007 pari kiihdytyskisaa
streetbike-luokassa.
sport05.gif

morooo. suska-mies eksyy tänne koska saattaa SV vaihtua ´05 6R:ään. sellaista kyselenkin siis että tämä kun on ollut naisella niin penkkiä on madallettu 2,5cm. miten madallus yleensä toteutetaan? modataanko vakiopenkkiä vai ostetaanko uus matalampi. myyjän mukaan voi muuttaa takaisin vakiokorkeuteen? onko tästä jotain haittaa...?

kuulostaako ok kaupalta mun näkökulmasta?!?

ml. 3200km, 2005vm, 10800€

vaihdossa menis allekirjoituksessa oleva SV + 3000eur. käteistä.

Todennäköisesti se on pudotettu vaihtamalla pidemmät "koiranluut",siltä varmaan löytyy ne alkuperäiset tilalle.Niiden vaihto ei vie 10min. enempää,pitää vaan saada pyörän perää nostettua
wink.gif

Meillä madallus ainakin toteutettiin noin,mun mielestä ainoa järkevä tapa.Penkkiä jos muokkailee niin voi istuttavuus kärsiä aikalailla...

Paljon muuten suhaatte tankillisella?

Mun ajotyyli on ilmeisesti hyvinkin samankaltainen päivästä toiseen. Neljäs tankillinen uutukaisella menossa ja kolme edellistä antoivat hyvinkin tasan 215km ennen kuin bensavalo syttyi...

Mun ajotyyli on ilmeisesti hyvinkin samankaltainen päivästä toiseen. Neljäs tankillinen uutukaisella menossa ja kolme edellistä antoivat hyvinkin tasan 215km ennen kuin bensavalo syttyi...
Mulla 04-zx-6r ja bensavalo syttyy jumankauta aina ku 140km ajettu!Ja rauhallista ajoa vaan...
biggrin.gif

Mulla 04-zx-6r ja bensavalo syttyy jumankauta aina ku 140km ajettu!Ja rauhallista ajoa vaan...
biggrin.gif
Kannattaisiko tankata tankki täyteen asti?
wink.gif

Bensavalo syttyy kadulla 200-240 km, Motoparkissa syttyi noin 130 km kohdalla...

nyt taitaakin SV mennä suoralla kaupalla ja Loimaalta olis tarkoitus hakea ´05 6R. Vihreehän sen olla pitää. Eli arvon Kawanistit mitä olette mieltä..

-RM Heinolta ostettu
- 14100km ajettu
- 2 omistaja
- Huollot ok
- Yoshi RS-5
- Kawasaki Kaatumatapit
- Ducktail
- Tuplakupla
- Huggeri
- Kuvissa hyväkuntoinen

yms. hintaa tällä hetkellä 9990€ mutta siitä saa kuulemma rengassetin verran tingittyä. kannattaako? ei jäis hirveesti väliin maksettavaksi kun SV menee 7400€.

tuohonhan ei tarvi lisäätä kuin ehkä öhlari / WP- ohjausiskari ens kesänä...

nyt taitaakin SV mennä suoralla kaupalla ja Loimaalta olis tarkoitus hakea ´05 6R. Vihreehän sen olla pitää. Eli arvon Kawanistit mitä olette mieltä..

-RM Heinolta ostettu
- 14100km ajettu
- 2 omistaja
- Huollot ok
- Yoshi RS-5
- Kawasaki Kaatumatapit
- Ducktail
- Tuplakupla
- Huggeri
- Kuvissa hyväkuntoinen

yms. hintaa tällä hetkellä 9990€ mutta siitä saa kuulemma rengassetin verran tingittyä. kannattaako? ei jäis hirveesti väliin maksettavaksi kun SV menee 7400€.

tuohonhan ei tarvi lisäätä kuin ehkä öhlari / WP- ohjausiskari ens kesänä...
Hinta kuulostaa aikas sopivalta...
powercommanderia toi kyllä kaipais...
033102beer_1_prv.gif

Löytyykö tähän devilin sliparia? 05/06 siis. Akra o vähä kallis ja yoshi ruma  
biggrin.gif
Muitaki saa ehdotella, enskesänä olis hankintalistalla ku kurit lähtee.

Jossain kuvassa näin kans valkoset takavilkkujen lasit, iso kiitos sille joka kertoo mistä semmosia saa
062802jumpie_prv.gif

mulla 04 ja vihreä
smile_org.gif
ajettu 14 000, mutta jo 12 000 huollossa huoltomies sanoi että kannattais käydä venat säädättämäs/tarkastamas ku kuulostaa käynti nii epätasaselta..
eek.gif

Osallistumpas minäkii tähän topikkiin. Hommasin -04 mallia olevan sinisen ninjan tossa vajaa viikko sitten. Vähän isompaa zxr400:n jälkeen
tounge.gif
Kesällä tuliki sillä pikkumopolla ajettua ja kova hinku oli saada juuri tuo kyseinen pyörä. Enkä sitten malttanut millään odottaa kevääseen asti, joten nyt se sitten on
smile_org.gif

Olen ollut kyllä tyytyväinen siihen, vaatii toki totuttelua sen pienemmän jälkeen mutta eiköhän se siitä.

Hornetti vaihtuipi tänään -06 ZX-6R:ään. Vinkeä peli, ja yllättävän mukavakin, kyllä tolla pidempikin matka taittuu.

Back