DirtySanchez
New member
RMHeinolta tuli itse ostettua vihreetä vanneteippiä...valmistajaMikähän mahtaa olla -06 ajovalon poltin H7?
Ja mistähä löytys kawan vihreetä vanneteippii?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RMHeinolta tuli itse ostettua vihreetä vanneteippiä...valmistajaMikähän mahtaa olla -06 ajovalon poltin H7?
Ja mistähä löytys kawan vihreetä vanneteippii?
![]()
Mites takalampun sitten käy kun sen telineen haluaa vaihtaa toiseen?Onko kukaan muuten tehnyt kauppoja tuosta uudesta 07-mallin 6r:stä? Ois mielenkiintoista kuulla millainen peli se onAinakin rekisterikilven teline, johon on tyylikkäästi integroitu takavalo näyttää suorastaan järisyttävän hienolta![]()
![]()
Kai maar se siihen sopii. Toinen asia vain on se että kannattaako se. Ulkonäkö ei juurikaan muutu mitenkään ja ajettavuus perseestä. Itse en ole kyseistä pyörää 190 kumilla ajanut mutta ihmiset jotka ovat ajaneet, ovat todenneet sen huonoksi vaihtoehdoksi.Onko kukaan laittanut 03-04 6r:ään 190/50/17 takakumia? Mahtaakohan sopia?
Minkä vuotinen 9R?Jos on vuosimallia 98-02 niin pitäisi sopia.Perät on ainakin samanlaiset molemmissa noissa vuosimalleissa.En sitte tiiä onko 9R:ssä leveämpi takagummi,eli onko se takahaarukka leveämpi tms.Kannattaa varmistaa ennen kuin tilaileemeneekö zx9r huggeri 02seen zx6ärrään?
Hupsista. Korjataampa vielä että rinkula olisi siis kokoa 190/55/17. Ottaakohan takaloksuun kiinni?Kai maar se siihen sopii. Toinen asia vain on se että kannattaako se. Ulkonäkö ei juurikaan muutu mitenkään ja ajettavuus perseestä. Itse en ole kyseistä pyörää 190 kumilla ajanut mutta ihmiset jotka ovat ajaneet, ovat todenneet sen huonoksi vaihtoehdoksi.Onko kukaan laittanut 03-04 6r:ään 190/50/17 takakumia? Mahtaakohan sopia?
sitäpä tässä juuri yritän varmistella..Minkä vuotinen 9R?Jos on vuosimallia 98-02 niin pitäisi sopia.Perät on ainakin samanlaiset molemmissa noissa vuosimalleissa.En sitte tiiä onko 9R:ssä leveämpi takagummi,eli onko se takahaarukka leveämpi tms.Kannattaa varmistaa ennen kuin tilaileemeneekö zx9r huggeri 02seen zx6ärrään?![]()
Parhaiten asiasta saat varmuuden,kun otat ja menet mittanauhan kanssa vaikka johki mp myymälään ja mittaat 9R:n takapään.Sitte vaan vertailet omaansitäpä tässä juuri yritän varmistella..Minkä vuotinen 9R?Jos on vuosimallia 98-02 niin pitäisi sopia.Perät on ainakin samanlaiset molemmissa noissa vuosimalleissa.En sitte tiiä onko 9R:ssä leveämpi takagummi,eli onko se takahaarukka leveämpi tms.Kannattaa varmistaa ennen kuin tilaileemeneekö zx9r huggeri 02seen zx6ärrään?![]()
![]()
siis omaan 6r:ään pitäis laittaa ja ei toimittajalta löydy kun 9r huggereita (ilmeisestikkin kaikkiin vuosimalleihin) ja saisin ne sammalla samasta paikasta kun tilaan muutakin sälää..
07 tuli tosiaan kokonaan uusi kone ja se on 599cc. Viimevuotinen tuplaärrä eroaa 636:sta aika monin eri tavoin. Tehoa ja vääntöä vähän vähemmän. Punosletkut ainakin etujarrussa, eri materiaali etupampuissa, ei ajonestolaitetta ja varmasti paljon muuta. Tarkat speksit löytyy varmaan googlella.Sitten kysymyksiä, kawoihin en juurikaan ole perehtynyt, paitsi pari kesää sitten omistin zx-6r 95-:n. Eli miten toi RR-Malli eroaa näissä 06- tavan zx-6r:stä? Vai eroaako? Ja tulikos 07- taas 600cc vai onko se edelleen 636? Muutenkin kaikenmaailman speksit tästä 06- rr:stä kiinnostaisi (teho, paino ym.) Vai eroaako se edes 6r:stä?
Joo, ja sit taitaa olla vielä ohjausiskari vakiona tuossa tulpa R:ssä..07 tuli tosiaan kokonaan uusi kone ja se on 599cc. Viimevuotinen tuplaärrä eroaa 636:sta aika monin eri tavoin. Tehoa ja vääntöä vähän vähemmän. Punosletkut ainakin etujarrussa, eri materiaali etupampuissa, ei ajonestolaitetta ja varmasti paljon muuta. Tarkat speksit löytyy varmaan googlella.Sitten kysymyksiä, kawoihin en juurikaan ole perehtynyt, paitsi pari kesää sitten omistin zx-6r 95-:n. Eli miten toi RR-Malli eroaa näissä 06- tavan zx-6r:stä? Vai eroaako? Ja tulikos 07- taas 600cc vai onko se edelleen 636? Muutenkin kaikenmaailman speksit tästä 06- rr:stä kiinnostaisi (teho, paino ym.) Vai eroaako se edes 6r:stä?
Tietääkseni tupla-ärrissä on ohjausiskarin paikka rungossa vakiona, mutta itse iskari täytyy itse ostaa. Tosin omassa pyörässä oli jo laitettu WP:n ohjausiskari kiinni.Joo, ja sit taitaa olla vielä ohjausiskari vakiona tuossa tulpa R:ssä..![]()
2001:een menee ainakin ongelmitta. Tosin eipä ollut huggeria mulla siinä. Ja eipä noin normaaliajossa paljon eroa huomaa, onko siellä 180 vai 190. Radalla en tosin käynyt..Anna mennä vaan..Kai maar se siihen sopii. Toinen asia vain on se että kannattaako se. Ulkonäkö ei juurikaan muutu mitenkään ja ajettavuus perseestä. Itse en ole kyseistä pyörää 190 kumilla ajanut mutta ihmiset jotka ovat ajaneet, ovat todenneet sen huonoksi vaihtoehdoksi.Onko kukaan laittanut 03-04 6r:ään 190/50/17 takakumia? Mahtaakohan sopia?
noniin, menipä kawasta akku paskaks. kun lähin duunista sain työntää käyntiin (vappuna) ja sen jälkeen on jatkuvasti tyhjentynyt sillä aikaa kun seisoo parkissa. soitin liikkeeseen, josta ostin pyörän ja kertoivat, että akku ei kuulu takuun piiriin.