• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitän!
bowdown.gif

Nyt jarruvalo taas pelittää!!
Eipä kestä..
wink.gif

Mistäs porukka on ostellut ohjausiskunvaimentimia? Ittellä ois hakusessa, mutta tuntuu vaan oleven pirun kalliita Suomessa..
033102ass_1_prv.gif

Toki saa tarjota jos löytyy tarpeettomana. Pyörä siis 6r vm.06
Ite ostin senkin heinolta.Merkkinä Toby mitä he tuovat maahan.Hyvin pelitti.Mielestäni paremmin kun nykyinen öhlins.Hintaa oli joku n400e..
Tilasin 6RR:ään Bitubon sivukiinnitteisen Stormilta. Puolitoista kuukautta tosin kulunut ja edelleen odotellaan kun oli tehdastilaustavaraa. Eli ei ole vielä kokemuksia onko hyvä vai huono. Pyörä ainakin tutuisi kaipaavan tuota vaimenninta kipeästi, sellaiset woblaukset heitti kevän ensimmäisellä ratasessiolla.
Niin ja alle kolmesataa tuolle jäi hinnaksi.

Itse en enää aja metriäkään ensiasennus renkailla ja suosittelen tätä muillekin 636 kuskeilla.
Mitä vikaa niissä ensiasennus renkaissa on?

Harmillinen tapahtuma kyllä.
confused_orig.gif

Mutta onneksi itse kuski selvisi vähillä vahingoilla.
Niissä on aivan onneton pito. Takapää luistelee jatkuvasti, jos on vähänkin enemmän vauhtia mutkissa ja ei siinä etusessakaan kovin kummosta pitoa löydy. Toisaalta olen ajellut 2,5 paineilla, olisi pitänyt laittaa 2bar niin olisi pitänyt vähän enemmän.
Paljonko olit ehtiny niillä renkailla ajella?

Mistäs porukka on ostellut ohjausiskunvaimentimia? Ittellä ois hakusessa, mutta tuntuu vaan oleven pirun kalliita Suomessa..
033102ass_1_prv.gif

Toki saa tarjota jos löytyy tarpeettomana. Pyörä siis 6r vm.06
Ite ostin senkin heinolta.Merkkinä Toby mitä he tuovat maahan.Hyvin pelitti.Mielestäni paremmin kun nykyinen öhlins.Hintaa oli joku n400e..
Tilasin 6RR:ään Bitubon sivukiinnitteisen Stormilta. Puolitoista kuukautta tosin kulunut ja edelleen odotellaan kun oli tehdastilaustavaraa. Eli ei ole vielä kokemuksia onko hyvä vai huono. Pyörä ainakin tutuisi kaipaavan tuota vaimenninta kipeästi, sellaiset woblaukset heitti kevän ensimmäisellä ratasessiolla.
Niin ja alle kolmesataa tuolle jäi hinnaksi.
Tampereen Heinolta ostin Tobyn. Ja alennukset kohdillaan. Johtuu osittain siitä, että sieltä ostin myös pyöräni (ja tulen jatkossa ostamaankin). Hyllytavaraa ja kesti niin kauan kuin postipaketin lähettäminen kestää
smile_org.gif
Eli muutaman päivän.
Niin ja woblaukset loppuivat kuin seinään
033102beer_1_prv.gif

Itse en enää aja metriäkään ensiasennus renkailla ja suosittelen tätä muillekin 636 kuskeilla.
Mitä vikaa niissä ensiasennus renkaissa on?

Harmillinen tapahtuma kyllä.  
confused_orig.gif

Mutta onneksi itse kuski selvisi vähillä vahingoilla.
Niissä on aivan onneton pito. Takapää luistelee jatkuvasti, jos on vähänkin enemmän vauhtia mutkissa ja ei siinä etusessakaan kovin kummosta pitoa löydy. Toisaalta olen ajellut 2,5 paineilla, olisi pitänyt laittaa 2bar niin olisi pitänyt vähän enemmän.
Paljonko olit ehtiny niillä renkailla ajella?
Reilu 4000km.

Löytysikö täältä mielenkiintoa zx-6r-meetingiin??

Jos vaikka joku lauantai kokoonnuttais jonnekin potkimaan renkaita ja ihailemaan hienoja pyöriä!!
biggrin.gif

Tokihan sitä vois ajelemaankin lähteä
062802moto_prv.gif

Itellä 636:ssa alla noi BT014. Tyytyväinen oon ollu, pitää kuivalla ja sateella, kadulla ja radalla. Antaa omasta mielestä varsin hyvin palautetta siitä mitä tien ja renkaan välissä tapahtuu. Onhan noi testejäkin voittaneet tässä.

Paljon sulla oikeen on ollu vauhtia, että sait tossa kuusitien kaaressa pidon irtoomaan?  
omg.gif
Itselläni on 2005 Kawassa ensiasennusrenkaat toimineet moitteetta myös esim. radalla polvi maassa ajettaessa. Uudet nakit tuli ostettua erilaiset ja paremmat (Pirellin Diablo Corsa III), mutta kyllä toi BT014 on silti mielestäni kelpo rengas. Varmasti pitää myös Manskulla. Jos tiellä on irtohiekkaa ei siinä pidä mikään rengas.

Ei siinä irtohiekkaa ollut, mutta tiessä oli urat. Jos nyt vakuutusyhtiö ei lunasta, niin alle corsa 3:set tai pilot power 2ct. Kestääkö tuo corsa 3 hyvin?

Ei siinä irtohiekkaa ollut, mutta tiessä oli urat. Jos nyt vakuutusyhtiö ei lunasta, niin alle corsa 3:set tai pilot power 2ct. Kestääkö tuo corsa 3 hyvin?
Vähän aikaista sanoa. Oletusarvo on että kestäisi katuajossa (=keskeltä) about yhtä hyvin kuin tuo BT014. Reunat on pehmeämpää seosta, eli jos ajot painottuu radalle niin varmaankin kuluu BT014:sta nopeemmin...

Nonnii, Pohjola korvaa korjauksen
062802jumpie_prv.gif

Sanottiin, että osat tulee kahden viikon kuluttua, mutta suhtaudun siihen varauksella ettei pettymyksiä tule. Jos Euroopan varastossa ei ole, niin tulee pitkä kesä pyörää odotellessa. (viime kesänä seat coveria venasin kolme kk)

Nonnii, Pohjola korvaa korjauksen
062802jumpie_prv.gif

Sanottiin, että osat tulee kahden viikon kuluttua, mutta suhtaudun siihen varauksella ettei pettymyksiä tule. Jos Euroopan varastossa ei ole, niin tulee pitkä kesä pyörää odotellessa. (viime kesänä seat coveria venasin kolme kk)
No aikoinaan mulla lupasivat osat viidessä arkipäivässä, meni yli kuukausi. Silloin kiristi pahasti..
crazy.gif

Joten kannattaa suhtautua ainakin vähän varauksella..

No aikoinaan mulla lupasivat osat viidessä arkipäivässä, meni yli kuukausi. Silloin kiristi pahasti..
crazy.gif

Joten kannattaa suhtautua ainakin vähän varauksella..
Viime syksynä 10ärrä loju kyljelleen menon jäljiltä Sumekon nurkissa 2 kk oottamassa jotain osaa, en tiä mitä (mut ajokuntoseks eivät kuulemma sitä saaneet).

Toivottavasti selviit vähemmällä oottamisella

Keneltäs löytyy muuten eniten ajettu 6r? Ajattelin vain, että mitähän tuo yleensä kestää kilometrejä. Omalla ei ole kuin vasta 62 tkm mittarissa (todellinen km määrä??) ja tämän hetkisen rahatilanteen perusteella menee varmaan 100 tkm rikki tällä pyörällä.

Keneltäs löytyy muuten eniten ajettu 6r? Ajattelin vain, että mitähän tuo yleensä kestää kilometrejä. Omalla ei ole kuin vasta 62 tkm mittarissa (todellinen km määrä??) ja tämän hetkisen rahatilanteen perusteella menee varmaan 100 tkm rikki tällä pyörällä.
No sen voin taata etta kestaa seuraavaan remonttiin saakka
tounge.gif

Vakavammin ottaen tuohan riippuu taysin siita kuinka sita huoltaa j miten ajaa. Veikkaisin etta ainakin sinne 100 kkm pitas paasta ilman koneen aukasua jos huolta pitaa eika alyttomasti revittele kylmalla koneella jne.. Isolla vaihteella ja pienillla kierroksilla vedattaminenkaan ei sekaan terveellista ole.

Hommasin viime heinäkuussa uuden 636:n ja nyt olis 12tkm huolto edessä. Olin jo varautunut venansäätöön (kun 12K huoltokin maksaa n.300€).

Avasin owners manuaalin, ja se kertoi venttiilinsäätöväliksi 42tkm!? Voikohan toi olla ok. Kuulostaa aika härskiltä väliltä. Saman asian vahvisti Bike World Vantaan huolto (mutta oiskohan siellä samat pahvit, mistä asian tarkistivat).

Voiskos joku tekiikan tietäjä valaista, kannattaako venat kuitenkin tarkistella hiukan ennen ku 42tkm on mittarissa...

withstupid.gif

Hommasin viime heinäkuussa uuden 636:n ja nyt olis 12tkm huolto edessä. Olin jo varautunut venansäätöön (kun 12K huoltokin maksaa n.300€).

Avasin owners manuaalin, ja se kertoi venttiilinsäätöväliksi 42tkm!? Voikohan toi olla ok. Kuulostaa aika härskiltä väliltä. Saman asian vahvisti Bike World Vantaan huolto (mutta oiskohan siellä samat pahvit, mistä asian tarkistivat).

Voiskos joku tekiikan tietäjä valaista, kannattaako venat kuitenkin tarkistella hiukan ennen ku 42tkm on mittarissa...

withstupid.gif

E: Olinkin näemmä kattellut väärää kohtaa, todellakin 42tkm kohdalla pitäis olla venanvälysten tarkistus
withstupid.gif

Ootteko laittaneet -05-06 6R:iinne 120/70 eturengasta? Olisi sellanen varastossa, mutta kun toi orkkis on 65 profiilinen. Eli mahtuukohan toi 70-sarjalainen siellä pyörimään? R6:sessa ei kuulemma mahdu jos ei lokaria siirrä.

Back