Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auttaisko toi asiaa? http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/Kertokaa missä sijaitsee vm05 636 flektin anturi![]()
viime kesänä teetätin omaani, ei ollut mikään sikahinta. Olisko työn osuus ollu jotain satasen luokkaa hataran muistini mukaan. Ammattilaiselta tuo operaatio hoituu kuitenkin kohtuu vikkelään, tunnin kahden homma. Ketjurataspaketit on hinnoiltaan riippuu tietty vähän mistä tilaa, himpun alle 200.onko kellään sanoa hintaarviota ketjun ja rattaiden vaihdolle työt+osat? ikäväkseni omassa pyörässä yksi ketjun "rulla" jumissa.
uudellemaalle johonkin puljuun vietävä ei oo inspiraatiota ruveta itse harjoittelemaan.![]()
Joo. Mulla oli viime kesän jumissa. Nyt kun sen avasin niin ryypyn vaijeri oli ruostunut. Se oli uittanut sinne vettä. Pitää ostaa uusi. Kyllä näköjään niitä vaijereita kannattaa rasvata.Onko muilla ollut talven jäljiltä "ryyppy" jumissa? Pyörä on -03 6R
Kiitos ja kumarrusAuttaisko toi asiaa? http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/Kertokaa missä sijaitsee vm05 636 flektin anturi![]()
Edit: joo, auttaa (pdfn sivulla 227)
(COOLING SYSTEM 4-1)
Water Temperature Sensor 4-23
ja
(pdfn sivulla 557)
(ELECTRICAL SYSTEM 16-1)
Water Temperature Sensor Inspection 16-95
Aika samanlainen käppyrän muoto on mun 05 Kawassa!(112hp/13458/63,8Nm/11084rpm!)http://www.ip.fi/~scuuba/org/2005_ZX-6R_636_KN_PC_Akra_1000px.jpgKuis paljo teil o yskiny mopot penkis potkua? Lähinnä kiinnostaa 2005-2006 mallit
Taitaa olla toi ryypyn vaijerin jumittaminen ainakin 03-04 malleissa melko yleistä. Omassa mopottimessakin oli vaijeri juuttunut ja meni poikki kun yritin irrottaa pienellä voimalla.Onko muilla ollut talven jäljiltä "ryyppy" jumissa? Pyörä on -03 6R
Juu, pitää hyljätä sitten tuo idea, koska korkeuden lisäys ei ole tavoitteena.Älä laita sinne 190:stä. Ei kannata.
Vanne ei ole riittävän leveä jolloin renkaan profiili vääntyy pyöreämmäksi eli tavallaan noin 60-65:ksi.
Eli siis 190 ei ole 6R:n vanteella yhtään 180:stä leveämpi. Sen sijaan se on korkeampi.
Korkeutta tuskin haet (saataais olla vikkelämpi kääntymään... tai sitten ei...)
Navigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissaOnko kukaan laittanu 6r:ään jotain navigaattoria kiinni? Olis pääkaupunkiseudulla kaupungilla suunnistaessa ihan kiva apuväline, mutta ei taida liikaa olla tilaa minne semmosen vois iskeä. Itsellä -05:n 6r.
Ei ehkä ollut kyllä ihan se ratkasu mitä hain =P En tiedä löytyskö jotain navigaattori telinettä, jonka vois esim peilin pulttien kanssa samoihin reikiin asentaaNavigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissa![]()
En ole itse kokeillut mutta kai se toimii...![]()
Itse mietin samaa että millä sais navin kiinni johonki hyvin ja kyllä se mun mielestä sinne mittariston viereen tai alle mahtuu helposti. Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?Ei ehkä ollut kyllä ihan se ratkasu mitä hain =P En tiedä löytyskö jotain navigaattori telinettä, jonka vois esim peilin pulttien kanssa samoihin reikiin asentaaNavigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissa![]()
En ole itse kokeillut mutta kai se toimii...![]()
Eikös noissa yleensä ole myös akku millä ne toimii x-aikaa. Tosin onhan myös moottoripyöräilyä varten suunniteltu ainakin yks navigaattori (TomTom Rider II). Halvimmillaan irtoaa hintaan 399 saksasta.. kallista.Itse mietin samaa että millä sais navin kiinni johonki hyvin ja kyllä se mun mielestä sinne mittariston viereen tai alle mahtuu helposti. Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?
Tuolta tallin puolelta löytyy montakin(?) triidiä missä pohditaan miten saada virtaa, esim:Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?
Dodii...Sama homma on vielä edessä (ottaa -05:sta ekaa kertaa eturatas irti).
Jos ei tuurna, leka, CRC, kuumailmapistooli, voimahylsy, ja jatkovarsi auta, niin sit mä uskon ett se on tiukassa.
Bets anyone...?![]()