• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZX-6R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaa missä sijaitsee vm05 636 flektin anturi
nixweiss.gif

onko kellään sanoa hintaarviota ketjun ja rattaiden vaihdolle työt+osat? ikäväkseni omassa pyörässä yksi ketjun "rulla" jumissa.
uudellemaalle johonkin puljuun vietävä ei oo inspiraatiota ruveta itse harjoittelemaan.
crazy.gif
viime kesänä teetätin omaani, ei ollut mikään sikahinta. Olisko työn osuus ollu jotain satasen luokkaa hataran muistini mukaan. Ammattilaiselta tuo operaatio hoituu kuitenkin kohtuu vikkelään, tunnin kahden homma. Ketjurataspaketit on hinnoiltaan riippuu tietty vähän mistä tilaa, himpun alle 200.

No enpä kyllä satasta maksaisi ketjujen+rattaiden vaihdosta. Itse mukavampi tehdä. Tosin, jos ei ole tiloja niin..

Pystyiskö joku sanoo mitä isompia huoltoja kuuluu '05 Zx-6r:n 12tkm, 24tkm ja 30tkm määräaikaishuoltoihin?

Aika samanlainen käppyrän muoto on mun 05 Kawassa!(112hp/13458/63,8Nm/11084rpm!)
Löytyy Akran slipari Powecommander ja BMC suodatin!
Mulla oli edellinen pyörä vm03 636, niin siitä penkitettiin 115hp ja 65nm
sad_orig.gif

Luulisi että tuo 05 olisi jo tehtaaltakin lähtiessä tehokkaampi
nixweiss.gif

Penkit ja ilmat on erilaisia, tulokset on vertailukelpoisia keskenään lähinnä samana päivänä ja samassa penkissä.

Päiviä, dodii nyt sitten tuli hommattua tuollainen ZX-6r -05 niin pitihän sitä tänne heti ilmoittautua  
062802jumpie_prv.gif
Takarenkaan vaihto olis ajankohtainen n.2000km päästä, niin mahtaiskohan jollain olla kokemusta,et mahtuisikohan tuonne alle pyörimään 190 leveä rengas?
cool.gif

Älä laita sinne 190:stä. Ei kannata.
Vanne ei ole riittävän leveä jolloin renkaan profiili vääntyy pyöreämmäksi eli tavallaan noin 60-65:ksi.

Eli siis 190 ei ole 6R:n vanteella yhtään 180:stä leveämpi. Sen sijaan se on korkeampi.

Korkeutta tuskin haet (saataais olla vikkelämpi kääntymään... tai sitten ei...)

Onko muilla ollut talven jäljiltä "ryyppy" jumissa? Pyörä on -03 6R
Taitaa olla toi ryypyn vaijerin jumittaminen ainakin 03-04 malleissa melko yleistä. Omassa mopottimessakin oli vaijeri juuttunut ja meni poikki kun yritin irrottaa pienellä voimalla.
Miten noi vaijerit sais helpoimmin kotikonstein öljyttyä?

Älä laita sinne 190:stä. Ei kannata.
Vanne ei ole riittävän leveä jolloin renkaan profiili vääntyy pyöreämmäksi eli tavallaan noin 60-65:ksi.

Eli siis 190 ei ole 6R:n vanteella yhtään 180:stä leveämpi. Sen sijaan se on korkeampi.

Korkeutta tuskin haet (saataais olla vikkelämpi kääntymään... tai sitten ei...)
Juu, pitää hyljätä sitten tuo idea, koska korkeuden lisäys ei ole tavoitteena.  
sad_orig.gif

Onko kukaan laittanu 6r:ään jotain navigaattoria kiinni? Olis pääkaupunkiseudulla kaupungilla suunnistaessa ihan kiva apuväline, mutta ei taida liikaa olla tilaa minne semmosen vois iskeä. Itsellä -05:n 6r.

Onko kukaan laittanu 6r:ään jotain navigaattoria kiinni? Olis pääkaupunkiseudulla kaupungilla suunnistaessa ihan kiva apuväline, mutta ei taida liikaa olla tilaa minne semmosen vois iskeä. Itsellä -05:n 6r.
Navigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissa
tounge.gif

En ole itse kokeillut mutta kai se toimii...
lookaround_orig.gif

Navigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissa  
tounge.gif

lookaround_orig.gif
Ei ehkä ollut kyllä ihan se ratkasu mitä hain =P En tiedä löytyskö jotain navigaattori telinettä, jonka vois esim peilin pulttien kanssa samoihin reikiin asentaa

tounge.gif

lookaround_orig.gif
Ei ehkä ollut kyllä ihan se ratkasu mitä hain =P En tiedä löytyskö jotain navigaattori telinettä, jonka vois esim peilin pulttien kanssa samoihin reikiin asentaa
Itse mietin samaa että millä sais navin kiinni johonki hyvin ja kyllä se mun mielestä sinne mittariston viereen tai alle mahtuu helposti. Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?

Itse mietin samaa että millä sais navin kiinni johonki hyvin ja kyllä se mun mielestä sinne mittariston viereen tai alle mahtuu helposti. Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?
Eikös noissa yleensä ole myös akku millä ne toimii x-aikaa. Tosin onhan myös moottoripyöräilyä varten suunniteltu ainakin yks navigaattori (TomTom Rider II). Halvimmillaan irtoaa hintaan 399 saksasta.. kallista.

Sama homma on vielä edessä (ottaa -05:sta ekaa kertaa eturatas irti).

Jos ei tuurna, leka, CRC, kuumailmapistooli, voimahylsy, ja jatkovarsi auta, niin sit mä uskon ett se on tiukassa.

Bets anyone...?  
biggrin.gif
Dodii...

Ny on hajotettu yks jatkovarsi ja yks kuormaliina. Paskahalvauksen aiheuttava PAM!-Ei-vittu-hajosko-mopo molemmilla kerroilla.

Sen jälkeen rautakanki raakasti poikkiteloin takahaarukan päälle, ja kaveri polkee jarruu, ja sit hitaasti 1,5 metrin varrella ja voimahylsyllä. Ja taas paskahalvauksen aiheuttava PAM!!
"Ei vittu, mikä nyt hajos...."
"Oho, ei hajonnu mikään (ehkä), mutteri aukes!"

Ei tarvinnu pulttipyssyy.
lookaround_orig.gif

Back