ZX-9R (taas)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ajattelin ensi viikosta marssia kauppaan ja tilata uuden zx-9r:n. Kyseessä ihan ensimmäinen "oikea" pyörä, ajokokemusta löytyy muilta alustoilta. Asiaa koskien muutama kysymys. Onko kyyti mukavaa myös takana istuvalle naikkoselle (jos unohdetaan ajajan aiheuttama piina ja keskitytään pyörään...
wink.gif
) Pyörään varmaankin saa kohtuullisen kivasti takalaukun kiinni? Ja mahdollisimman helposti myös pois. Pyörän merkkiin/malliin ei voi tässä vaiheessa enää vaikuttaa, mutta väriä koskevia ehdotuksia voi antaa.
smile.gif

Onko kyyti mukavaa myös takana istuvalle naikkoselle (jos unohdetaan ajajan aiheuttama piina ja keskitytään pyörään...
wink.gif
)
Minä ainakin istuskelin sellaisen takana pari kesää ja matkanteosta nautiskellen. Eikä se suinkaan ollut pelkkää kaupunkikierroksilla oleskelua, vaan ainoa kulkuneuvo koko pyöräilykauden ja kilometrejä kertyi siis varsin kivasti. Millään Euroopan turneella sillä ei tosin käyty, mutta muuten suhattiin pitempääkin matkaa kotomaassa.
smile.gif

Kehottaisin tutkimaan sen laukkujen kiinnityksen ja yleensä sen mahdollisuudetkin aika tarkkaan. Itse pidin ysissä vain totebägiä ja tankkilakkua. Rahallahan saa, mm. kovat laukutkin kyykkypyörään.

Muutama masokistiluonteinen kyytiläinen ilmaantui, mutta he eivät viihtyneet peräpaksilla paria sataa kilsaa pidempään. Totta puhuakseni en minäkään olisi siellä pitkään istuskellut vaikka elämäntapamotoristiksi itseni luenkin. Aika ankea paikka.

Muutama masokistiluonteinen kyytiläinen ilmaantui, mutta he eivät viihtyneet peräpaksilla paria sataa kilsaa pidempään. Totta puhuakseni en minäkään olisi siellä pitkään istuskellut vaikka elämäntapamotoristiksi itseni luenkin. Aika ankea paikka.
Lieneekö tottumiskysymys, kun kaksi edeltävää vuotta ennen ysiä matkustin kutosen kyytissä pari vuotta.
tounge.gif

Itse asiassa tulin ajatelleeksi juuri, että pituudella varmaan tässäkin aika suuri merkitys. Itse kun kuulun sinne hukkapätkien joukkoon, niin ei esimerkiksi polvikulma muodostu kiduttavaksi mikä saattaa olla monen pitemmän ongelma?

Back