ZZR 1100 kulutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Julle

New member
Moro, taas pistetään ZZR - aiheinen kysymys...Älkää hermostuko, ei tämä pyörä enää kauan ole mulle uusi juttu ja kyseltävä loppuu
lookaround.gif

Eli paljonko olette saaneet kulutukseksi kaupunkiajossa? Tänään tankatessa laskin kulutuksen ja kaupunkiajossa meni noin 6,6 litraa/100 km.
033102beer_1_prv.gif

joop, riippuu vähän...sekakäytössä sellanen 6L, mutta kyllä pienemmälläkin pääsee. tasasta satkua kun ajelee niin pääsee alle viiteenkin! Mutta toisaalta oon mä saanu yli seiskankin kulutuksen...
tounge.gif

kaikki se syö...

5,3-6,7 lituraista sataselle sekalaisessa ajossa..
kärpiönä hieman enemmän..

Mulla oli viime vuonna 91-mallinen zzr.

Kulutus oli 5-6 litraa sadalle, josta tuo 6 litraa tuli mitattua Saksassa matkatavaroiden kanssa ja ripeää matkavauhtia pitäen. Ja zzr:ällä se ripeä tietenkin on todella ripeää
biggrin.gif

Kulutus on laskettu tripistä, joten todellinen kulutus lienee muutaman prosentin noita lukuja suurempi.

reippaassa matka ajossa 2 päällä menee n.6.5l
062802moto_prv.gif

5-8 litraa sadalla, riippuen tietty kahvan asennosta. Vireinä: Muzzy + Factory + K&N. Säädöissä ja aika rikkaalla menee.

Viidestä litrasta vajaaseen seittemään litraan on toi kulutus heitelly vakiolla -93 mallin zzr:llä.

Nyt kylmillä keleillä voi tuo kulutus olla korkeampi kuin sitten "oikeassa" kesä kelissä. Mulla ainakin viime syksynä kulutus nousi hiukan kelien kylmetessä.
sad.gif

Back