• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZZR 1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terppis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
crazy.gif
räntää
crazy.gif

tulihan sitten tulpat vaihdettua ja venttilit säädettyä...
nyt on ohuimmat palat 240 joten ei taida ihan heti tarvii kantta raottaa
smile_org.gif

uuden takanakinkin sitten pyöräytin , tollasen Z4...

nyt vielä k&n pesuun, uudet koneliukkarit ja putsari, sitten äkkiä kokoon ettei tuu mielitekoja
nixweiss.gif

tää ajokauden odottelu on kyllä ihan
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

oikein isolla reijällä...

Saattaisin harkita luopua omastani, mikäli potentiaalinen ostajaehdokas löytyisi.

Huoltohistoriakin löytyy tästä topikista
tounge.gif

Nyt jos joku osaisi sanoa mitä öljyä kannattaa zzr 1200 -04:seen laittaa kun sen öljynvaihtoon vien ennen kesää? jostakin kuulin että ovat aika vaativia öljyn suhteen??
062802moto_prv.gif

Saattaisin harkita luopua omastani, mikäli potentiaalinen ostajaehdokas löytyisi.
Taitaa käydä samallatavalla  
cool.gif
hiukan tekis mieli jotain soranorsua tilalle....saas nährä.
Toisaalta eivät nämä tallinnurkassa mitään kuluta jos pitää seisonnassa. Myyminen on kuin ilmatteeksi antaisi ja vastaavia ei enää tehdä.
Pitäis löytyä sellainen ilmainen tallinnurkka jostain, niin ehkä sitten.
cool.gif

smile_org.gif
mulla jää kesäkuussa 300 neliöö tyhjää nurkkaa, jos aletaan keräämään näitä sinne...
biggrin.gif

biggrin.gif
kausi korkattu  
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
hyvin toimii , uus takarengas on tosi hyvän oloinen, ja mikä hitto näissä vanhoissa kawoissa oikein on kun ne toimii melkein millä tahansa muulla kuin moottoripyöräöljyllä parhaiten.

laitoin castrollin 10w60 öljyt koneeseen ja kytkin on ihan unelma, laatikosta hävis kaikki takkuilut ja koneen äänet pehmeni, siis ihan eri kuin act evolla...
nixweiss.gif

ihme juttu...
062802jumpie_prv.gif

taidankin ajaa tämänkin kesän tällä ja jättää maxin talliin...
wink.gif

Eilen kaveri soitteli, että "aurinko paistaa, nyt mennään". Mielelläni olisin, mutta tsetori rötköttää vielä tallissa semisti palasina ja koneen yläkerta auki nukkumassa talviunia. Tottahan toki herättäminen kävisi nopiasti, jos vain kusti polkisi mulle tilatut säätöpalat näin pääsiäisen aikana, mutta taitaa olla turha toivo. Muutama pala pitää vaihtaa, pulauttaa uudet Delvacit sisään ja sitten ei muuta kuin kauden ensimmäiset savut ulos.

Olisko jollakin olemassa / tiedossa mistä löytyis "huolto-ohje" Kawasaki zzr 1200 -04 seen?

Minulla olis zzr1100 vuosimallia 2000 eli sama kuin 1999.Kävin penkillä näyttämässä omaa pärrää,ja sain aika hyvät lukemat omasta mielestäni.Penkki oli juuri kalibrotiu ja kaveri sanoi,että ei kannata pettyä lukemista.Penkki kuulemma näytti pari heppaa pienempää mikä on todellista.Toki huomautin kaveria,että miten hä saa rammairin tehot ulos? Hän vastasi että sitä hän ei saa paperille!Oman setorin kohdalle sain 147.6 ja vääntöä 116.8 takanakilta.
062802moto_prv.gif

Delvakista juttua taas kerran!Mun täytyy sanoa niille kavereille,että jättäkää mopopoilu niille jotka rakastavat tätä kyseistä harrastusta,ja käyttävät oikeita öljyjä!Delvak on traktori öljy/raskas koneisiin tarkoitettu :bisseä:Minä joka kunnioitan prätkääni sen verran,että en viitsi laittaa tota öljyä mikä on tarkoitettu muuhun tarkoitukseen :bisseä:Pyörä mikä on ajettu delvakilla on takuu varmasti pyöräkaupassa vaikka kuinka kauan.Ei niitä öljyjä turhaan tehdä sopiviksi joksikin laitteisiin.Kirjoitukset kertovat mitä kertovat,toki ihmiset valitsevat itse mitä käyttävätt!Minä puolestani käytän Castrollia mitä vaan te kirjoitatte muuta.Rakastan pyörääni ja se ansaitsee parasta
pftroest.gif
Castrol on ROCK !
033102bebe_1_prv.gif

Pitääkö tankki irrottaa kun vaihtaa polttoainesuodattimen ja missä se ilmanputsari on? ZZR-1100 C-malli -92

tankin joudut irrottaan jokatapauksessa jos ilmanputsariakin vaihtelet. Elikkäs ilmanputsari löytyypi tankin alta..

juu ja jos et tankkia ole ennen irroittanut, katso että irrotat oikean polttoaineletkun. hanalle tulee 2 letkua. pa-anturin piuha on myös siellä tankin pohjassa sitten kiinni (ainakin C-mallissa).

ilmanputsarin kotelo tahtoo ajan mittaan vääntyillä niin ettei se istu tiiviisti enää varsinkin jos on ylikiristetty usein. laita vaikka jeesusteippiä jos irvistää.

suosittelen ostamaan vaikka haynesin service manuaalin. ainakin stormilta löytyi jopa hyllystä kohtuu hintaan - joskus.

Back