ZZR 1100

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terppis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jollei kivettymät lähde kuparisäikeellä niin miten tuollainen kitarankieli toimii paremmin ?

No erohan on siinä koittaako painaa puolipehmeällä vai kunnolla kovalla :grin: Tuollainen kuparilangan säie on vetelää kuin makaroni, kitarankieli taas jokseenkin jäykintä mahdollista "rautalankaa" mitä helposti on saatavilla.
 
No erohan on siinä koittaako painaa puolipehmeällä vai kunnolla kovalla :grin: Tuollainen kuparilangan säie on vetelää kuin makaroni, kitarankieli taas jokseenkin jäykintä mahdollista "rautalankaa" mitä helposti on saatavilla.

Juuri näin. Kuparisäikeellä saa tökkiä vaikka kämmenselkäänsä koko päivän, teräskielellä alkaa ekasta tökkäisystä ketuttamaan. Joskus on kielelläkin saanut painella suutinta kovasti että menee läpi ja vielä rassata jahka sai läpi.

Nopea vaihtoehto testiin on napata sivuleikkureilla teräsharjasta suortuva, silläkin pääsee ainakin alkuun mutta paksuudesta ei ole varmaa tietoa.

Olen nähnyt ja putsannut kaasareita jotka ovat olleet ainakin 7 vuotta koskematta ja bensa on kupeissa muuttunut kissanhiekaksi ja suuttimien aukot hävinneet. Kyseessä oli vielä 250 2-tahti joka on tarkka kunnon seokselle. Hyvin alkoi laulamaan putsauksen jäljiltä. Rohkeasti tulta päin vaan, ei suutinta niin herkästi saa langanpätkällä ovaaliksi (ompeluneulalla tms tökkiminen on eri asia ja väkivaltaisempaa hommaa suuttimille).

Gpz900:n tilasin uuden suutinsatsin Six Sigma jet kits firmalta ja sieltä saa kyllä pyynnöstä sillä tavalla numeroidut suuttimet kun haluaa ihan kohtuullisen järkevään hintaan, joskaan originaaleja Keihin-osia ei saa. Neulaputket jos haluat uusia niin ne tarvinnee ostaa alkuperäisinä.
 
Viimeksi muokattu:
Eikä tuosta kovemman langan käytöstä rassaamiseen luulis kauheasti haittaa olevan. Jos reikä kasvaa satkun ohjearvosta, niin luulis kuitenkin toimivan paremmin kuin se tukossa oleva, jota ei pehmeällä auki saa. Kuhan ei millisellä rassaa puolimillistä reikää, niinkuin John Holmes.
 
nyt taisin keksiä syyn miksi se kawa alkaa oireilemaan ensin pulputuksella paisarissa ja myöhemmin keittää . Kyseessä siis kawa jossa wisecon ylikoon männät ja josta alakerran lohkon välikannakset poistettu. Syy ehkä kaasarin tulviminen , jossa kohon neulan vastakappaleen O renkaan pettäminen , bensaa sylinteriin ja kun et tiedä et joku niistä keskimmäisistä tulvii niin startatessa se paine isku hajottaa joko kannentiivisteen tai lohkon ja sylinteri putken välisen O renkaan. arvelen ma tai sitten on hiushalkeama jossain, kannessa, lohkossa, ehkä mä jo uskon että 25 vuotta ja ja toinen kaasari toinen kansi toinen lohko toinen syylari kolme kannentiivistettä, kolmas kerta kun keitti, etten vaan kykene enkä osaa
 
Back
Ylös