zzr 1200 manuaali hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kapsu_zx10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kapsu_zx10

New member
Tuli tossa heinäkuussa täydennettyä kawaperhettä ja ostettua joukon jatkoksi zzr 1200. Kerrassaan hieno pyörä ajella : )

Olen etsinyt aika lailla englanninkielistä manuskaa zzr 1200:een, saksankielinen on jo ladattu, joten sitä ei tartte. Onko kellään tiedossa nettiosoitetta / linkkiä mistä ko. pyörän enklanninkielinen Service Manuaalia olisi mahdollisesti ladattavissa ?

Kaikista tiedoista etukäteen kiittäen,

kapsu

kawaperhe: zx-12r. zzr 1200, se vanha zx-10 ja musta lammas dr 650

Kiitos JAL.....kyllä mä ne kaikki jo kävin läpitte...sieltä venäjän karhusivuilta löytikin tuo saksankielinen yli 400-sivuinen manuaali.

t:kapsu

ZZR 1200:n omistajille tiedoksi (Skoge, Palrag, KEG ja muut). Englanninkielinen manuaali löytyi ebaystä: http://cgi.ebay.com/ebaymot....Q:US:11

.....manuaali on CD:llä ja hintaa tuli toimituksineen huimat 17 $ : ) Joten raportoin sitten myöhemmin onko sisällöllisesti myös hintansa väärti.

kapsu

Mulla on nyt englanninkielinen manuaali hallussa CD:llä (kopiointisuojattu) ja printattuna kansioon. Joten jos jollakin zzr1200 kuskilla tarvetta, niin mietitään jakelutapaa....

kapsu

Ps. juuh, ja on hintansa väärtti. Täsmälleen samansisältöinen kuin tuo saksankielinen +460 sivuinen opus...

Tänne voisi olla tarvetta saada printattuna tai cd:nä. En nimittäin myöskään usko kopiosuojauksen olevan ylitsepääsemätön ongelma.
Asustelen pk-seudulla ja mielelläni jaan hankintakustannuksiasi ;)

Max73@suomi24.fi tai 044-2622733 tavoittaa.

Back