• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZZR 1400

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei se suuren suuri ero ole mutta uudempi ainakin sitten vei vähemmän. ABS:it on kyllä hyvät en itse pyörää enää ilman osta. Uudemmissa 07< ei taida olla sitä rungon luhistumisvaaraakaan enää. Näin syksyllä kyllä pitäis jo saada edukkaasti 09:jä...
 
Kieltämättä, kun on ABSeihin Buimurissa tottunu, voi olla hankala tottua absittomaan. Pitää seurailla tilannetta.
 
Onko kellään etu virsu irti ja spacerit kourassa? Tarvisin sellaset spacerit ja kalliita ovat jopa ebayssä niin valmistan kyseiset kikkareet itte jos sais joltain mitat ja vaikka jonkun valokuvan?
 
Mitäs raati sanoo tästä käppyrästä, pyörä vm 2008 ja Samin autopajalla tänään säädettävänä. Ainoa mikä ajossa hiukan häiritsi säädön jälkeen oli vääntö/tehokuoppa siinä 3000 kierroksen nurkilla, häiritsevämpi kuin ennen säätöä. Muuten pyörä vetää todella tasaisesti. Ainoa juttu minkä unohdin kysyä että onko tuo nyt takapyörätehoa, Sami sanoi ainakin että vakiovehkeeksi puskee älyttömän hyvät tehot ulos. Pyörällä ajettu noin 28 000.

WP_20150925_18_51_56_Pro.jpg
 
Mitäs raati sanoo tästä käppyrästä, pyörä vm 2008 ja Samin autopajalla tänään säädettävänä. Ainoa mikä ajossa hiukan häiritsi säädön jälkeen oli vääntö/tehokuoppa siinä 3000 kierroksen nurkilla, häiritsevämpi kuin ennen säätöä. Muuten pyörä vetää todella tasaisesti. Ainoa juttu minkä unohdin kysyä että onko tuo nyt takapyörätehoa, Sami sanoi ainakin että vakiovehkeeksi puskee älyttömän hyvät tehot ulos. Pyörällä ajettu noin 28 000.

katso liitettä 8205

Jos sulla vakiopeli niin kyllähän toi konetehoa on.
 
Kävin koeajamassa -08 rekistöityä ZZRrää (tais olla kuitenkin -07 -mallia) vkoloppuna. Pyörässä oli Akran pöntöt. Alakierroksilta kun avasi reilummin kaasua niin tuntui, että ensin tulee lievä hyytyminen ja sen jälkeen kierrokset alkaa nousta tosi ripeään -> hankala ajaa. Kaasunvaste oli siis aika huono jopa Bemarin jälkeen. En tiedä kuinka pyörää on säädetty pönttöjen vaihdon jälkeen ja onko poistettu toisioläppiä tms. Oletan, että läpät oli poistettu, koska voimaa sinänsä tuntui olevan alakierroksillakin reilusti, mutta nopeaa kaasuavausta ei oikein kestänyt pikkukierroksilta tehdä.

Onko raadin arvio, että tuommonen käytös kuuluu ominaisuuksiin vai saako tuosta säätämällä hyvän?

Ja eikun säätämään. Itselläni on röörit 4-1 ja LeoVince Poverikommanterilla ja autotunella. Lähtee huomattavasti mukavammin kuin vakioilla osilla :D
 
Vaihdoin akun 2007 Zetoriin ja pitäis saada kello säädettyä kohdalleen. On kyllä lontoo kielinen ohjekirja, mutta ei oikeen aukene. Onko muita namiskoita kuin pari nappia mittareiden välissä...?
 
Niillä "Mode"- ja "Reset"-painikkeilla saat kellon säädettyä, kunhan ensin olet Mode-painikkeella kellon kohdalle mennyt. Reset-painiketta painamalla tunnit alkavat vilkkua ja Mode-painikkeella vaihdat niitä tunteja. Reset-painikkeella sitten vahvistat tunnit ja siirryt minuuttien vaihtamiseen - Mode-painikkeella taas vaihdat niitä minuutteja ja lopuksi Reset ja vielä lopuksi Mode, niin poistut kellovalikosta... suunnilleen noin...
 
Uutena ison zetorin omistajana kiinnostaa tämä "mittarirajoitin" ja sen poisto, kyllä tuo 300 km/h riittää mulle, mutta kun on lentokentällä menty lujaa ilman rajoittimia, niin sillä kyselen josko sais vakiona menemään sen 300+ km/h. Näkyy videoilla meno loppuvan 10 t kierrokseen, kun on 300 lasissa.
 
Uutena ison zetorin omistajana kiinnostaa tämä "mittarirajoitin" ja sen poisto, kyllä tuo 300 km/h riittää mulle, mutta kun on lentokentällä menty lujaa ilman rajoittimia, niin sillä kyselen josko sais vakiona menemään sen 300+ km/h. Näkyy videoilla meno loppuvan 10 t kierrokseen, kun on 300 lasissa.

ei kai se muuta tarvi kuin speedohealerin + hyvät olosuhteet ja osaavan kuskin.
speedohealerin saa ostettua vaikka stormilta.

itse muistaakseni ajanut vakiolla -08 mallilla 306 seisovalle mailille...

tossa nyt kuiten yks 304 veto. muuten vakio paitsi sliparit (+ säätätön commander, nollakartalla sekä quickshift).

https://www.youtube.com/watch?v=QtaogwztHVI
 
Niillä "Mode"- ja "Reset"-painikkeilla saat kellon säädettyä, kunhan ensin olet Mode-painikkeella kellon kohdalle mennyt. Reset-painiketta painamalla tunnit alkavat vilkkua ja Mode-painikkeella vaihdat niitä tunteja. Reset-painikkeella sitten vahvistat tunnit ja siirryt minuuttien vaihtamiseen - Mode-painikkeella taas vaihdat niitä minuutteja ja lopuksi Reset ja vielä lopuksi Mode, niin poistut kellovalikosta... suunnilleen noin...


Ei rupea kellon kohta vilkkumaan, vaikka mode-napilla kulkee kaikki läpi. Onkohan joku kikka vai liekkö sökö tämä säätö ?
 
"ZZR 1400 Meeting of Finland" !!!
Joko on perustettu ?
Jos ei niin, pitäiskö pistää pystyyn ?:jpstyle:
 
Viimeksi muokattu:
Ei rupea kellon kohta vilkkumaan, vaikka mode-napilla kulkee kaikki läpi. Onkohan joku kikka vai liekkö sökö tämä säätö ?


No löytyihän se säätö, eli MOLEMPIA nappeja yhtäaikaa painamalla saa kelattua eri näytöt ja sitten set ja mode napilla säätämään...
 
Itse olen itä suomesta, mutta mikä olis hyvä keskeinen paikka aloittaa tapahtuma, miltä tuntuis esim. Kuopio/Rauhalahti,
vai pitäiskö olla "etelämpänä" ?
 
Back
Ylös