• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZZR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
täällä just samat ongelmat,kuin J.N kirjoitti,eli huomasin itsekin vähän aikaa sitten tuon nykimisen 2,5-3 t.kierroksen kohdalla.Tekee sen tasakaasulla ja tasaisesti siitä kiihdyttäessä.Mittarissa nyt 1400km ja vika ilmeni n.1000km jälkeen(vai liekö liian herkkä perstuntuma?)Maallikolla tuli ensin mieleen ruiskurunkojen synkka.Tankilla käynnin jälkeen ilmiö mielestäni hävisi hetkeksi.Voisko eri yhtiöiden bensan laadussa
olla niin suuria eroja,vai onko ihan hakuammuntaa?
Taidanpa minäkin laittaa tuon nykimisen ABC:n paskan bensan syyksi, nyt pari kertaa muualla tankannut niin on hävinnyt taas kokonaan.

Ensimmäinen tonni takana isolla Kawalla ja hyvältähän se tuntuu, vaihtopäätös ja valinta ei kaduta yhtään.

Sellainen asia tuli mieleen kysyä pidempään laitteen kanssa touhunneilta, että millainen pyörän laatikko mielestänne on? Omassani se on jotenkin "raaka", etenkin ykkönen kolahtaa sisään melko kovin.

Öljyt menee vaihtoon tänään josko sillä olisi vaikutusta asiaan.

Mielellään kuulisin muiden kokemuksia asiasta.

Joo, ykkönen paukahtaa, mutta jos odottelet kytkin pohjassa hetken, niin sitten menee nätimmin.

^^kytkimen työsylinteri irtki ja se tappi putsaukseen niin kevenee ja helpottuu koko toiminta.

sveitsiläiset kellot ja kawan lootat on tehty eri pajoissa
tounge.gif

ps..kato ettei ketjut oo liian kireellä tai muuten vain kuivat.

Kawan kuuluukin paukahdella, kolista, rutista... muuten kawamiehet eivät tunne oloansa kotoisaksi. Tehtaan insinöörit ovat ottaneet tämän huomioon jo suunnitteluvaiheessa.
tounge.gif

14satanen on kuitenkin kawoista siistikäyntisimpiä mitä kuunnellut. ettei melkein hondamainen ? lopetan enemmän kiroilun. hymiö.

en tiedä... välillä kyllä on kuin kiviä pesukoneessa käynnistyksen jälkeen. nokkaketjusta vissiin kuuluu? lakkaa kun antaa kierroksia. siis kawa.

tänään heitti immobilizer errorin kun olin parkissa ollut 30min avaimet lukossa. toisella yrittämällä FI vaan näytöllä, kolmannella yrittämällä yrittämällä häiriö nollaantui.

nixweiss.gif

en tiedä... välillä kyllä on kuin kiviä pesukoneessa käynnistyksen jälkeen. nokkaketjusta vissiin kuuluu? lakkaa kun antaa kierroksia. siis kawa.

tänään heitti immobilizer errorin kun olin parkissa ollut 30min avaimet lukossa. toisella yrittämällä FI vaan näytöllä, kolmannella yrittämällä yrittämällä häiriö nollaantui.

nixweiss.gif
Nokkaketjun kiristäjä toimii öljynpaineella. Rosahtelee ennenkuin paine nousee.
Mulla kun on pyörä tallissa, niin otin hälyttimen pois käytöstä. Tuntui tyhjentävän akun viikossa. Virta päälle, virta pois ja painaa kumpaakin mustaa nappia yhtäaikaa muutaman sekunnin. Valo lakkaa vilkuttamasta.

jos öljynpaine pääsee syystä mistä tahansa laskemaan, niin kiristäjä ei toimi kuten pitäisi ja nokkaketju voi pompata, ajoitukset mennä ja koneellekin täystuho.. ennen busissa oli vastaava ja jokunen kone kerkesi poikimaan. toivottavasti kawa on tehnyt senkin paremmin. onko tietoa kun 2jorma2 olet ropannut 14satkua? kannattaisiko laittaa mekaaninen kiristin? manuaalisesti säädettävä? apeko? niinku wanhoissa kawoissa suositellaan.

tuli vain mieleen.

jos öljynpaine pääsee syystä mistä tahansa laskemaan, niin kiristäjä ei toimi kuten pitäisi ja nokkaketju voi pompata, ajoitukset mennä ja koneellekin täystuho.. ennen busissa oli vastaava ja jokunen kone kerkesi poikimaan. toivottavasti kawa on tehnyt senkin paremmin. onko tietoa kun 2jorma2 olet ropannut 14satkua? kannattaisiko laittaa mekaaninen kiristin? manuaalisesti säädettävä? apeko? niinku wanhoissa kawoissa suositellaan.

tuli vain mieleen.
Mun on jo pitkän aikaa pitänyt laittaa mekaaninen, mutta on vain tässä hässäkässä vielä jäänyt vaihtamatta. Empä usko, että öljynpaineella toimivasta tulee mitään ongelmia. Mutta pääsis siitä ikävästä rosahduksesta eroon ja sais mielenrauhan.

Mulla se hydraulinen ei toiminut enää kunnolla ollenkaan, raklatti lähes koko ajan ketju. Siitä on kai mennyt se lukitussysteemi jotenkin vituiksi. Tuolla asiasta valittelin.
Tämä APE on kyllä toiminut pirun hyvin, on erittäin siistiääninen kone nykyään.

koskas 2jorma2 uskallat julkaista tietoja penkityksestä eli vähän teho/vääntö faktaa. Hallin ajot alkaa lähestyä joten kait pyörä alkaa kunnossa olemaan?

koskas 2jorma2 uskallat julkaista tietoja penkityksestä eli vähän teho/vääntö faktaa. Hallin ajot alkaa lähestyä joten kait pyörä alkaa kunnossa olemaan?
Olisin laittanut, mutta kun toi kuvan laitto ei oikein ole hanskassa.
Käppyrä nähtävillä mun albumissa (jos osaatte siirtää, niin hyvä). Numeroina: teho 377.1 hp ja vääntö 273.2 Nm. Turbon paine oli 0,6 bar. Kierroksia ei tuoreella koneella viittinyt ottaa kymppitonnia enemmän.

Katteita sovitellu koko päivän, joten aika pitkällä jo.

Pitäähän noin hullut käyrät saada kunnolla näkyville tähän ketjuun  
omg.gif

(Klikkailemalla isompi)
On se hurja  
bowdown.gif

miten tuollasen tehon saa välitettyä rullille? äkkiä luulisi että luiston kanssa tulee ongelmia?

meneekö 400 rikki?

Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.

Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
Garminin teline (ja muut RAM-vehkeet) menee ihan nätisti jommankumman puolen kahvapultteihin. Ohjausakselin reikään saa kans yhdensorttisen RAM-pallon kiinni. Paikan hyvyys tai huonous noiden RAMmien kanssa riippuu aika pitkälti siitä kuinka pitkän varren siihen kiinnityspalloon tällää kiinni. 3.5" varsi vasemman puolen kahvapulteissa kiinni tuntuu tuovan Zumon aika hyvin hollille.

Virran ulosotto mulla on SW-Motechin quick-lock tankkilaukun kautta, eli tupakansytytintöpseli on tankkilaukussa joka saa virran tankinkorkin ympärillä olevan kiinnitysrenkaansa kautta. Piuhan tolle vedin sen tankin edessä olevan muovinpalan alta, runkopalkin yläreunaa pitkin satulan alle jossa mulla on muutkin sähköviritykset.

Back