Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hitto ! Mie oonkin aina ihmetelly niillä tauoilla kun yks yrittää laitella siihen kermittiin naama punasena laatuosia väkisin !!No nythän sekin sit selvis
![]()

Ehkä hiukan iso ja näyttää sappinesteen väriseltä fiat puntolta mutta silti ihan hieno.
Sinunkin ruhon alla se iso ja tehokas mopo ei näyttäis yhtään pahalta![]()

PS.Modet poistakaa nämä jotta laatuketju säilyy asiassa![]()

Mulla oli edellisessä -08 mallissa se korkeampi Kawan oma Touring/vaimikäihmeenspoiler-pleksi se ny oli ..toimi se hyvin kyllä. Nyt uudessa -12 mallissa oli koko kesän orkkis, eikä se ainakaan huono ollu. Himpun tässä ollut mietinnässä josko ensi keväänä sitten kokeilis tuplakuplaa, onko siitä kellään kokemusta ? Lähinnä tuonne kesän autobaanataipaleille sitä kaipaisin...jos se toimii siellä paremmin kuni orkkis...
Joopa joo, taas tyhmyyttäni avasin suuni väärässä paikassa ja Zetka tai tehdä kauppansa. No täytyy ruveta vissiin lihottaan mopo kassaa jos kevääks hankkis uuden special edition mallin cruising:
.Siinähän on kiinni nestekytkimen letkut mäntineen vissiin?Pysyykö paketti kasassa jos kytkintä ei paina...vai kannattaako varmistaa vaikka nippusiteellä mäntä paikoilleen?En mää nyt tiedä, riippuuhan se miten pakkailee. Tuon lisäksi hyvä tankkilaukku, ja ilman muuta niitä vakuumimuovipusseja, ne ovat suorastaan taikasana.Jos kahdestaan reissaat, aika snadit on noi 33 litraset, sano.....yksin menee loistavasti..![]()

...jos mä sanon että on se jalattoman vähän vittumaista ajella prätkällä Saksan läpi päivään niin jo on kohta joku jalaton sanomassa että kädettömällä se vasta vittumaista onkin mikäs jalattoman matkatessa, häh?....
..väsyttää..No eihän se nyt vittu aina tarkoita jos mä sanon jostain jotain ettei niillä joku voi tehdä matkaa.....jos mä sanon että on se jalattoman vähän vittumaista ajella prätkällä Saksan läpi päivään niin jo on kohta joku jalaton sanomassa että kädettömällä se vasta vittumaista onkin mikäs jalattoman matkatessa, häh?....
Itsellä ollut vuosien mittaan varmaan lähes kaikki laukkukoot mitä löytyy ja yleisenä toteamuksena siihen että kolmekolmonen on hiukka snadi kahdelle, kun akat vaan tuppaa aina järjestämään joka kerta pienen ennätyskokeen siitä kuin paljon yhteen laukkuun saa tungettua kamaa ja sitten otetaan se toinenkin laukku heidän kamoilleen......väsyttää..
Pitäisi alkaa pikkuhiljaa laittaa mopoa talvikuntoon.Meinasin "kaivaa" eturattaan esiin ja puhdistaa kaikki mönjät pois mitä sieltä löytyy...mutta kysymys on:Voiko tuon "suojakopan" avata noin vaan?.Siinähän on kiinni nestekytkimen letkut mäntineen vissiin?Pysyykö paketti kasassa jos kytkintä ei paina...vai kannattaako varmistaa vaikka nippusiteellä mäntä paikoilleen?