ZZR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osaako joku rattaiden/ketjujen kanssa pelannut sanoa meneekö normiketjujen mitan puolesta taakse +2 ratas ?

Haarukassa oleva kireysmittari on alta kolmannessa viivassa .. olisko noin 2.75 kohdalla ?

Eilen meni orggis-pleksi vaihtoon. Uusi on vähän korkeampi ja tuo jännä leikkaus lisänä, saa nähä millainen on ajossa. Zero Gravity Marc 1, UK:sta tilattuna, malli on hieman kai prototyyppi asteella mutta saatavuus paranee pikkuhiljaa.

WP_20140422_003.jpg

Tarkoitus olisi laittaa 12V virranulosotto -09 ZZR:ään, kun kesän reissut lähestyy. Onko vinkkejä/kokemuksia, mistä kannatta ottaa releelle herätysvirta?
Vanhempiin pyöriin olen ottanut sen suoraan parkkivalon johdosta, mutta toimiiko sama myös -09:ssä?

Mä vaihdoin orkkis-pleksin tilalle PUIGin racingin eli"tuplakuplan". Valitettavasti ei vielä kuvaa ole tarjota...mut aika toimivan oloinen kapistus kun on paikallaan. :) Hintaa oli tasan huntti.

Tarkoitus olisi laittaa 12V virranulosotto -09 ZZR:ään, kun kesän reissut lähestyy. Onko vinkkejä/kokemuksia, mistä kannatta ottaa releelle herätysvirta?
Vanhempiin pyöriin olen ottanut sen suoraan parkkivalon johdosta, mutta toimiiko sama myös -09:ssä?

Mä nappasin herätevirran rosvoliittimellä (jonka käärin varmuudeksi vielä erkkariin) rekkarikilven valosta. Jos se nyt kärähtää sohlon kytkennän vuoksi niin ei ole katastrofi. Ei ongelmia 36tkm aikana.

Mä vaihdoin orkkis-pleksin tilalle PUIGin racingin eli"tuplakuplan". Valitettavasti ei vielä kuvaa ole tarjota...mut aika toimivan oloinen kapistus kun on paikallaan. :) Hintaa oli tasan huntti.

Miten ylös tuo ohjaa ilmavirran? Kun olen pitkä kuski ( 198cm ) niin orkkis plexi jää auttamatta matalaksi, ja kaikki ilmavirta on kypärässä, joten mietinnässä on joko tuplakupla tai touring pleksi....

Ei ole vielä testiajoa kerennyt tekemään. Oikean kokemuksen saa vasta heinäkuussa Saksan autobaanalla kun alkaa suihkimaan kohti Itävaltaa...:orgmp2: Mulla oli edellisessä ZZRssä (vm.2010) "Touring", oli sekin parempi kuin orkkis.:)

Oliko jollain tässä noi SW Motechin Blazet kiinni? Kaikki meni muuten suht helposti paikalleen mutta en keksi miten saisi siististi noi suojakalvot tohon laukkujen "hinkkaus" kohtaan kiinni. Tulee aina sellaista kamalaa kuprua kun vähänkin isompaa palaa yrittää siihen pistää tai alkaa myöhemmin irtoamaan. Joku 2x4cm kaistale riittäisi vähän suojaamaan tota perää laukulta.

Oliko jollain tässä noi SW Motechin Blazet kiinni? Kaikki meni muuten suht helposti paikalleen mutta en keksi miten saisi siististi noi suojakalvot tohon laukkujen "hinkkaus" kohtaan kiinni. Tulee aina sellaista kamalaa kuprua kun vähänkin isompaa palaa yrittää siihen pistää tai alkaa myöhemmin irtoamaan. Joku 2x4cm kaistale riittäisi vähän suojaamaan tota perää laukulta.

Hiustenkuivaajalla lämmittelet niitä kalvoja samalla kuin hissukseen yhdestä reunasta alkaen venyttelet niitä paikoilleen. En ole Blazejen kalvoja nähnyt mutta aika monen kanssa toi metodi toimii.

Hiustenkuivaajalla lämmittelet niitä kalvoja samalla kuin hissukseen yhdestä reunasta alkaen venyttelet niitä paikoilleen. En ole Blazejen kalvoja nähnyt mutta aika monen kanssa toi metodi toimii.

Joo toi voisi pelittää. Ajattelin ensin vedellä niitä saippuaveden kanssa mutta tuo muotoon venyminen voisi toimia paremmin. Ihan perus läpinäkyvää kalvoa tuo tuntuisi olevan.

Laitoin omaan 2013 malliin Kiinasta tilatun tuplakuplan, istui ihan hyvin. Vielä on ajossa testaamatta mutta varmasti parempi kuin alkuperäinen. Kun nostin ohjausta, alkoi alkuperäisellä tuulemaan suoraan kypärään (186cm).

Olen kanssa sivulaukkuja miettinyt, millaiset nuo blazet ovat käytännössäja mistä saisi edullisesti?

Meni touring visiirin tilaaminen Ebay.de:stä reisille:rant: Tuli juuri viesti myyjä firmalta, ettei he pysty toimittamaan myymäänsä tuotetta, koska heillä ei ole sitä hyllyssä ( ja tehtaalta 5 viikon toimitusaika ).:hanuria: Kyselin vastaava tuplakuplaa, jota he myös myivät.... mutta sitäkään ei ole hyllyssä:rant:. vaikka kumpaakin olematonta myydään edelleen ebayssä... No, kaupat perutaan ja nyt odotellaan maksua takaisin paypalille... Ja sen jälkeen myyjälle negatiivinen palaute....

On se kumma kun ei tämä houkuttele... ollu vekotin jo ties kuin kauan myynnissä mut ei vaan mene, mikä tässä on vikana :D ettiikö ihmiset pyöriä mis on putket vai eikö ketää vaan kiinnosta.

http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1530198

Kawa kyl palvellu maukkaasti, ehkä selkäkipujen takia pakko vaihtaa pystympää mut ei vaa mee kaupaks!

On hiano.
Kyllä se menee jollekin asiasta ymmärtävälle.

Tai,

Hommaat toiset kahvat, joilla tulee pystympi ajoasento. Jenkkifoorumilla ainakin niistä ollut puhetta.

Soon melkein samanlainen kuin mulla :)

-Hessu-

Back