ZZR 1400

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäis olla tilaustavaraa Kawasakin huoltopisteissä. :bisseä:
Taitaa saada myös Stormilta, en sitten tiedä pitääkö siellä tietää osanumero valmiiksi vai ei. :dunno:

Stormilta kattelin mut niitä on miljoona eli mittojen mukaan joutus kahlaa,sellanen kun mpvaraosat löyty toivottavasti tulee kans perille.
Täälläkin manattu ja mainittu takapyörän laakeri jumppa edessä vinkasee ku pukilla pyörää kääntää ja kuulostelin eilen uutukaista kotiin ajettaessa hitaassa vauhdissa pientä naputusta ketjujen suunnasta mut ei ollu ketju.
 
Viimeksi muokattu:
Kertokaas zetori miehet et miks mittaristossa palaa keltainen abs valo etu/taka jarrunesteitten vaihdon jälkeen??
 
Mites toi abs valo kun palaa nyt pyörän käydessä jarrunesteitten vaihdon jälkeen?
Herjaako sitä kun kahva ja poljin on käynyt pohjassa??
Saaks resetoituu akun irrottamalla vai?
 
Viimeksi muokattu:
Mites toi abs valo kun palaa nyt pyörän käydessä jarrunesteitten vaihdon jälkeen?
Herjaako sitä kun kahva ja poljin on käynyt pohjassa??
Saaks resetoituu akun irrottamalla vai?

Abs-valo sammuu useimmissa pyörissä siinä vaiheessa, kun pyörä kulkee yli 10 km/h. Tästä ei liene kyse?
 
Kova napsuna kuuluu eturattaan luota,vittu kun en saa sitä koppaa irti siitä et pääsis näkemään rattaan kunnon,kolmelka pultilla näyttäs olevan kiinni,mut ei irtoo.
Naputus kuuluu ja tuntuu sen puolen jalkatappiin asti vapaalla ja veto päällä,en huomannu tota vielä 200km sitten et äkkiä on pahentunut.
Ettei nyt olis isompaa häikkää kun eturatas,ketjut on hyvät ja napsuna on ihan tasasta,kuuluu samana kun työntelee eteen ja taakse päin.
Voisko olla joku laakeri
Kyllä se napsuu takaa ja on kovempaa kun on kireemmällä ketjut eli vissiin takapyörän laakerit.
 
Viimeksi muokattu:
Kova napsuna kuuluu eturattaan luota,vittu kun en saa sitä koppaa irti siitä et pääsis näkemään rattaan kunnon,kolmelka pultilla näyttäs olevan kiinni,mut ei irtoo.
Naputus kuuluu ja tuntuu sen puolen jalkatappiin asti vapaalla ja veto päällä,en huomannu tota vielä 200km sitten et äkkiä on pahentunut.
Ettei nyt olis isompaa häikkää kun eturatas,ketjut on hyvät ja napsuna on ihan tasasta,kuuluu samana kun työntelee eteen ja taakse päin.
Voisko olla joku laakeri
Kyllä se napsuu takaa ja on kovempaa kun on kireemmällä ketjut eli vissiin takapyörän laakerit.

Jos laakeri ääntää niin se on aika äkkiä hileinä. Mulla multin eturatas oli 19000km kohdalla kulunut kuopalle ja liikkeelle lähtiessä raksahteli aika pahasti. Lopput kun vaihdoin eturattaan. Tarkistaisin kyllä eturattaan. Ei kai ketju ole liian kireellä?
 
Kyllä se takana paukkaa ja pahenee kun nousee selkään,eturattaan kattosin kun saisin sen perkuleen kopan irti,monellako pultilla se on kiinni en löydä kun 3??
 
Otin ketjut pois takarattaalta ja lykein pyörää ees taas ni ei kuulu mitään pauket ei vaikka istuu päällä.
4. ruuvi löyty eturattaan kopasta,mut ei irtoo et pääsis näkee eturattaan kunnon.
 
Tartteeko kawassa irrottaa kytkimen työsylinteri eturattaan kopasta ennen ku kopan saa irti?
 
Eturatas vaimennettu alkuperäinen kunnosta päätellen hampaat mutkalla ilmeisesti 45tkm rullattu,vaihdettu vaan takaratas ja ketjut tai sit ei niitäkään vai onko zetoris kullan väriset ensiasennus ketjut?
 
Viimeksi muokattu:
Mistäs zetoriin löytää harmaan takakuupan siihen matkustajan penkin päälle?
 
Viimeksi muokattu:
Ketjut/rattaat ja takapyörän laakerit vaihdettu oli alkuperäiset 45tkm rullattu joten ei ihme et vähän paukku ja rutisi:)
Huomenna vaihtuu rekkarikilpi.
 
Back
Ylös