ZZR 600 nytkytys

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli tapaus on tälläinen. Tuo alue ei muutu suuttimia/neulojen korkeutta säätämällä suuntaan eikä toiseen tässä värkissä.
vian huomaa yksin ajaessa kun yrittää tuolla välillä ajaa tasakaasulla ja kaksipäällä se ei jaksa nostaa kierroksia kyseiseltä alueelta ollenkaan vaan alkaa röpeltämään kuin ei olisi polttoaineesta tietoakaan.

Olisiko mahdollisia vinkkejä mistä mahtaa johtua?

Ja vm.91 (onko alipainehanassa mahdollista olla vikaa esim. jos tuolla alueella on heikompi alipaine? )
Vika tuli yhtäkkiä mitään varoittelematta.
 
Mikäli olet vaihtanut jossaain vaiheessa suuttimet taikka putkiston, niin vaihda vaan suosiolla vakiosuuttimet ja neulat takas...  se on ominaisuus joka oli myös edellisvuoden mallissa. Itsellä oli Yoshimuran tehari jossa kyseinen piirre vain tehostui -> Eli muuttui juuri kuvatunlaiseksi röpötykseksi. Korjaantui/parani vaihtamalla vakiosuuttimet takas.
Jo silloin (1990) mp-lehdet kertoivat kuopasta sillä kierrosalueella. Tätä huomiota tukivat myös jarrudynotulokset. Vakioputkella sitä tehokuoppaa ei ajossa juuri huomaa.

Mutta jos se vain ilmeni kuin salama kirkkaalta taivaaalta, niin sitten vika on muualla.
Tulppa sökö? Alipaineletkut ehjiä ja paikoillaan? Imukurkut tiukasti paikoillaan ja ehjät? Jne...
 
Juu imuvuotoa ei ainakaan brakecleanerin mukaan ole.
Vaihdoin vakio suuttimet (oliko 140 vakio en varma ;) )
ja normaali neulat , mutta ei sitä kyllä noin voi jättää kun se ei kestä kaasua alle 5000 kierroksilla juuri ollenkaan eli laihalla ilmeisesti ollaan ja pahasti. Tarvii ny koittaa vielä noilla vakio pääsuuttimilla ja pistää factoryn neulat takas ja toivoo parasta =).
onko kukaan koskaan saanut selville mitä tossa jyvässä pitäs muuttaa että se kuoppa katois?

Ja kiitoksia kuitenkin selventävästä lausunnosta ;)
 
Back
Ylös