• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto Ma-Ti 11-12.7.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sounds like a plan! Mites tankkaus, pysähdytäänkö vielä ennen ahvenistoa lataamaan tankit täyteen vai kuis tehään?
Joo, perillä kannattaa tankata joka tapauksessa.

Porukalle tiedoksi ketkä eivät ole vielä huomanneet, liikenneympyrän vieressä ei ole enää sitä automaattiasemaa mikä oli radalta katsoen lähin paikka tankata.

Myydään hitaan ryhmän jäsenhintainen lippu maanantaille.
Varmaan hölmö kysymys, mutta menköön. Onkos tämä sama kuin koulutusryhmä? Jos näin on olisin kiinnostunut.
Koulutusryhmllä taitaa olla oma ryhmä eli tää lippu ei ole siihen.
Näin vähän arvelinkin. Kuinkakonhan tällainen aloittelija olisi jaloissa tuolla hitaan ryhmän vuorolla? Polte olisi kova päästä ajamaan, mutta muiden tukkeena en halua olla. Onko tämä hidas ryhmä sama kuin muilla radoilla keskinopea vai miten nuo Ahvenistolla menee? Ja onko Ahvenistolla hitaassa ryhmässä sallittua ohittaa myös mutkissa vai pelkästään suorilla?

Näin vähän arvelinkin. Kuinkakonhan tällainen aloittelija olisi jaloissa tuolla hitaan ryhmän vuorolla? Polte olisi kova päästä ajamaan, mutta muiden tukkeena en halua olla. Onko tämä hidas ryhmä sama kuin muilla radoilla keskinopea vai miten nuo Ahvenistolla menee? Ja onko Ahvenistolla hitaassa ryhmässä sallittua ohittaa myös mutkissa vai pelkästään suorilla?
Hitaassa ryhmässä kyse on hitaista kuskeista. Vähän venyvä käsite silti. Toiset (köhöm) on hitaampia kuin toiset.
Jos on epävarma omasta vauhdistaan, hidas ryhmä on juuri se oikea paikka mun mielestä. Jos taas olet liian nopea hitaaseen, sut neuvotaan keskinopeaan.

Hitaassa saa kait olla toisten jaloissa
nixweiss.gif
wink.gif

Hitaassa ryhmässä kyse on hitaista kuskeista. Vähän venyvä käsite silti. Toiset (köhöm) on hitaampia kuin toiset.
Jos on epävarma omasta vauhdistaan, hidas ryhmä on juuri se oikea paikka mun mielestä. Jos taas olet liian nopea hitaaseen, sut neuvotaan keskinopeaan.

Hitaassa saa kait olla toisten jaloissa  
nixweiss.gif
wink.gif
Tän viestin perusteella olen siis nyt myös kiinnostunut hitaan ryhmän org-hintaisesta lipusta maanantaille. Eli jos jollain myytävänä, niin ei muuta kun ilmoitusta. Aikaakin on vielä hyvin
biggrin.gif

Mistä tonne radalle ajetaan?? Kuuklemapsissa ei näy mtn kylttejä tms. missään Poltinahontie 47 kohdalla...

Mistä tonne radalle ajetaan?? Kuuklemapsissa ei näy mtn kylttejä tms. missään Poltinahontie 47 kohdalla...
Kyllä siinä on kyltti "moottorirata". Etelän suunnasta kun tullaan niin rata on vasemmalla puolella tietä. Oikealla puolella tietä on sillä kohtaa valkea omakotitalo ja kyltti. Ratavarikolle ajetaan radan alittavan tunnelin läpi. Googlen kartta näyttää tuon osoitteen parisataa metriä liian pohjoiseen. Rullaa tietä vähän etelän suuntaan niin löytyy radalle ohjaava kyltti.

Jooh, kiitos. Vähän tota kopperoa epäilinkin, kylttiä en huomannut. tosin kuuklella on katunroissa vielä tekemistä, eivät ihan osu kohdalle.

Toiv. menee mopo äänistä läpi.

Onnistuneiden kauppojen johdosta myynnissä koulutusryhmän jäsenhintainen lippu tiistaille 12.7, jos joku haluaa välttämättä ajella vesisateessa.
biggrin.gif

Noni, heräsin tänään siihen, että tämähän on maanantaina ja olin lipulle ilmoittautunut. Unohtunut koko homma. Vuoro näyttää olevan maanantaina 11.7. klo 13-15 ja ajoryhmänä keskiketterä/nopea.

LAHJOITETAAN POIES!

Tämäkin piti tehdä jo aikaa sitten. Pyörää ei tällä hetkellä ole käsillä ja itse olen nyt keskellä Suomea.
Edelleen tarjolla. En pääse paikalle huomenna, koska tällä hetkellä ei ole pyörää, enkä ole sielläpäinkään. Kärsitään sanktiot, jos tätä ei nyt kukaan huomiseen aamuun mennessä halua.  
sad_orig.gif

Ajotaito III ryhmä täynnä, että sit taas seuraavaan kertaan.
Jos vielä illasta tai aamulla huomenna lupaavat sadetta kuten nyt, niin ajotaito III:ssa on ainakin mun paikka vapaana  
sad_orig.gif
. Ei oikein tänä kesänä tunnu natsaavan nää kelit ainakaan mun ratavarauspäivillä. Ei viitsi lähteä Hämeenlinnaan  
nixweiss.gif
arvuuttelemaan vähäisiä lomapäiviä, josko jonkun setin pääsis ajamaan. Pää kun ei anna periksi ajaa sateella nopemapia kierrosaikoja etsien.
Lohdutonta katsottavaa on toi ORG tutkaennuste huomiselle
bawling.gif

Taitaa ajot jäädä väliin huomenna, pitää mennä lekuriin aamulla.
sad_orig.gif

Tulen kuitenkin liputtamaan vuoroni.

Jos olis yhtään pitemmältä ajanut ainoastaan tekemään desibeliennätyksiä ja liputtamaan niin saattaisi harmittaa.
Oma vika, ei auta. Olihan hyvät makkarsopat!

Mahtavat ajot tänään ja hienoa kun oppii kokoajan valtavasti lisää rata-ajosta! Kiitos järkkäreille taas vaivannäöstä!

Varikollakin aivan mahtavaa .Org -henkeä - tätä lisää!

Ensimmäisen kerran kelit suosi ratailua tänä kesänä omalla kohdalla
biggrin.gif
. Tästä on taas hyvä jatkaa

ihan kivaa oli puolitoista settiä, ennenkuin sain pyörän nurin.

Että pitikin lähteä.. Onneksi itselle ei käynyt mitään ja pyöräkin selvisi aika vähällä. tosin clipari meni poikki, joten kotiin ajaminen ei oikein enää onnistunut. Jukalle kiitos autokyytistä!

Asiaa tutkittuani ja mietittyäni olen aika varma, vasemman puolen lankarulla otti maahan kiinni ja kaatoi pyörän. Tämä tapahtui sokeassa vasurissa ennen paluusuoraa.
http://nettikauppa.mphotelli.com/epages....33-4032

Gixxerissä takaa haarukka tulee vasemmalta enemmän "ulos", joten sillä puolen pitkän mallin lankarulla tulee pidemmälle kuin jalkatappi.
Vakavasti harkitsen lyhyempiä lankarullia.

Huomasin myös, että kyllä koneposken suojien pulteissa kannattaa käyttää prikkoja.
http://www.rg-racing.com/browseB....BK.aspx
Muuten niistä ei kaatuessa ole pahemmin iloa. Onneksi ei mennyt koppa puhki.

Back