Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, perillä kannattaa tankata joka tapauksessa.sounds like a plan! Mites tankkaus, pysähdytäänkö vielä ennen ahvenistoa lataamaan tankit täyteen vai kuis tehään?
Varmaan hölmö kysymys, mutta menköön. Onkos tämä sama kuin koulutusryhmä? Jos näin on olisin kiinnostunut.Myydään hitaan ryhmän jäsenhintainen lippu maanantaille.
Koulutusryhmllä taitaa olla oma ryhmä eli tää lippu ei ole siihen.Varmaan hölmö kysymys, mutta menköön. Onkos tämä sama kuin koulutusryhmä? Jos näin on olisin kiinnostunut.Myydään hitaan ryhmän jäsenhintainen lippu maanantaille.
Näin vähän arvelinkin. Kuinkakonhan tällainen aloittelija olisi jaloissa tuolla hitaan ryhmän vuorolla? Polte olisi kova päästä ajamaan, mutta muiden tukkeena en halua olla. Onko tämä hidas ryhmä sama kuin muilla radoilla keskinopea vai miten nuo Ahvenistolla menee? Ja onko Ahvenistolla hitaassa ryhmässä sallittua ohittaa myös mutkissa vai pelkästään suorilla?Koulutusryhmllä taitaa olla oma ryhmä eli tää lippu ei ole siihen.Varmaan hölmö kysymys, mutta menköön. Onkos tämä sama kuin koulutusryhmä? Jos näin on olisin kiinnostunut.Myydään hitaan ryhmän jäsenhintainen lippu maanantaille.
Hitaassa ryhmässä kyse on hitaista kuskeista. Vähän venyvä käsite silti. Toiset (köhöm) on hitaampia kuin toiset.Näin vähän arvelinkin. Kuinkakonhan tällainen aloittelija olisi jaloissa tuolla hitaan ryhmän vuorolla? Polte olisi kova päästä ajamaan, mutta muiden tukkeena en halua olla. Onko tämä hidas ryhmä sama kuin muilla radoilla keskinopea vai miten nuo Ahvenistolla menee? Ja onko Ahvenistolla hitaassa ryhmässä sallittua ohittaa myös mutkissa vai pelkästään suorilla?
Tän viestin perusteella olen siis nyt myös kiinnostunut hitaan ryhmän org-hintaisesta lipusta maanantaille. Eli jos jollain myytävänä, niin ei muuta kun ilmoitusta. Aikaakin on vielä hyvinHitaassa ryhmässä kyse on hitaista kuskeista. Vähän venyvä käsite silti. Toiset (köhöm) on hitaampia kuin toiset.Näin vähän arvelinkin. Kuinkakonhan tällainen aloittelija olisi jaloissa tuolla hitaan ryhmän vuorolla? Polte olisi kova päästä ajamaan, mutta muiden tukkeena en halua olla. Onko tämä hidas ryhmä sama kuin muilla radoilla keskinopea vai miten nuo Ahvenistolla menee? Ja onko Ahvenistolla hitaassa ryhmässä sallittua ohittaa myös mutkissa vai pelkästään suorilla?
Jos on epävarma omasta vauhdistaan, hidas ryhmä on juuri se oikea paikka mun mielestä. Jos taas olet liian nopea hitaaseen, sut neuvotaan keskinopeaan.
Hitaassa saa kait olla toisten jaloissa![]()
![]()
Kyllä siinä on kyltti "moottorirata". Etelän suunnasta kun tullaan niin rata on vasemmalla puolella tietä. Oikealla puolella tietä on sillä kohtaa valkea omakotitalo ja kyltti. Ratavarikolle ajetaan radan alittavan tunnelin läpi. Googlen kartta näyttää tuon osoitteen parisataa metriä liian pohjoiseen. Rullaa tietä vähän etelän suuntaan niin löytyy radalle ohjaava kyltti.Mistä tonne radalle ajetaan?? Kuuklemapsissa ei näy mtn kylttejä tms. missään Poltinahontie 47 kohdalla...
Google on näköjään vahingos "peittäny" ton kyltin.Mistä tonne radalle ajetaan?? Kuuklemapsissa ei näy mtn kylttejä tms. missään Poltinahontie 47 kohdalla...
Edelleen tarjolla. En pääse paikalle huomenna, koska tällä hetkellä ei ole pyörää, enkä ole sielläpäinkään. Kärsitään sanktiot, jos tätä ei nyt kukaan huomiseen aamuun mennessä halua.Noni, heräsin tänään siihen, että tämähän on maanantaina ja olin lipulle ilmoittautunut. Unohtunut koko homma. Vuoro näyttää olevan maanantaina 11.7. klo 13-15 ja ajoryhmänä keskiketterä/nopea.
LAHJOITETAAN POIES!
Tämäkin piti tehdä jo aikaa sitten. Pyörää ei tällä hetkellä ole käsillä ja itse olen nyt keskellä Suomea.
Jos vielä illasta tai aamulla huomenna lupaavat sadetta kuten nyt, niin ajotaito III:ssa on ainakin mun paikka vapaanaAjotaito III ryhmä täynnä, että sit taas seuraavaan kertaan.