Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko noissa moponaveissa aina mukana tuo palikka millä sen saa tankoon kiinni?
Kiinnostaisi itseäkin ostaa, tuostakin syystä mitä tate66 sanoi että saisi hieman uutta reittiä "vakioiden" kaveriksi..
Ainakin Tomtom ja Garmin naveissa tulee kaikissa.Tuleeko noissa moponaveissa aina mukana tuo palikka millä sen saa tankoon kiinni?
Kyllä niissä yleensä teline tulee mukana
Ok, hyvä tietää, että ei tarvitse kyhätä itse mitään häkkyrää vaan siististi tankoon, kun ei pahemmin ole etukatetta minkä taakse sen saisi.Ainakin Tomtom ja Garmin naveissa tulee kaikissa.
Kotomaassa naviksi riitänee vaikka kännykkä. Jos taasen haaveissa keskieuroopan reissut, ainoa oikea vaihtoehto on kunnollinen mp navi, täällä 2500km /3 pvä ajettuna, on pakko operoida ja varmistaa navinkin ohjeet mm. zoomaamalla ajossakin. Itsellä ollut Garmin 660 8 vuotta (560 vaihdettu takuuseen), aikoinaan maksoi 550€, mutta hintansa väärti.
ONko kellään kokemusta halpisnaveista MP-käyttöön. Ebaysta löytyis:
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...28b50be&pid=100005&rk=2&rkt=6&sd=263014622727
Tämä navijuttu on todella käyttäjäkohtainen.
M.B
Jostain luin että uusiin kotareihin saisi kännyn näytön näkyviin mittaristossa. Jos tieto pitää kutinsa niin hieno juttu. Seuraava kysymys on sitten kännyn ohjaaminen, onnistuuko tangossa olevilla kytkimillä. Mut tämä suuntaus varmasti yleistyy ja hyvä niin.Minä haluaisin integroidun navin kaikkiin vehkeisiini, moto mukaanlukien. Mutta onko vielä yhdelläkään valmistajalla sellaista? Ehkä jossain goldwingissä?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ONko kellään kokemusta halpisnaveista MP-käyttöön. Ebaysta löytyis:
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-...28b50be&pid=100005&rk=2&rkt=6&sd=263014622727
Tuo navin käyttö ajaessa on kyllä kamikaze veto, joka on parempi, jos se ei onnistu ollenkaan.
Minä haluaisin integroidun navin kaikkiin vehkeisiini, moto mukaanlukien. Mutta onko vielä yhdelläkään valmistajalla sellaista? Ehkä jossain goldwingissä?
Sent from my iPhone using Tapatalk