• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

joskus on hyötyä siitä ett on nainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Virpi77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On se teillä helppoa. Minä kun ajan rajoitusten mukaan, niin 100 nopeusmittarin lukemalla tukankuivaaja näyttää 160km/h!!!
Eiköhän mailimittareissa ole myös km/h-lukemat
wink.gif
On, mutta kun ei ehi niitä kattoo, kun noitten naikkosten vaatteet sen kun vähenee
wink.gif
Eikä se ole olenkaan paha
tounge.gif
Joo, tää aika vuodesta on tosi paha.
Kun yhdistää kevään, mopoilun ja naisten vähenevät vaatteet, niin huhhuh. Kohta ne varmaan vakuutusyhtiöissä ottaa käyttöön kevätlisän. Keväisin omavastuu on 3x normaali.

Pitäis vaan musitaa jättää pyörä parkkiin ja istahtaa manskulla jollekkin sopivalle näköalaterassille juomaan limua ja nauttimaan maisemista. Ei tulisi kuin niska kipeäksi.

[tyly viesti] Vittuako ajatte ylinopeutta? [/tyly viesti]
Oon tostakin kohdasta ajellut talven aikana monesti mopolla, eikä oo ketään kiinnostanu. Rajoitusten mukaan tietysti.

Näin keväällä kun pääsee vääntää kahvaa nii ei jotenki tahdo lopettaa. Tuo kiihtyvyys tuntuu niiiiin hyvältä näin alkukaudesta. Ja nyt kun on vissiin joku tehovalvonta menossa nii
confused_orig.gif
Pitää varoa...

Edit: kelpaiskohan poliiseille selitys, että vahingossa väänsin kahvaa enkä saanut himmattua, kun piti pitää niin lujaa tangosta kii!

Saakutti kun pääsisis ajeleen mutta mopotti edelleen talvisäilössä... Oikeestaan oman saamattomuuden takia
withstupid.gif

Äitee kertoili, että usein on ajanut autoa ja puhunut kännykkään ja poliisi osunut näköetäisyydelle. Poliisisetä kuitenkin on vaan sormea heristänyt.

Kerran sain parkkisakon (ainoan toistaiseksi) kun ei ollut parkkikiekkoa. Viereinen auto oli myöskin puutteellinen kiekon suhteen. Kun äijä kirjoitteli mulle lappua niin sanoin, että viereinenkin auto on sitten sakkopaikalla. Äijä kuittasi vaan että, niinpä näkyy ja kertoi hoitavansa sakon autoon. Kuitenkin minuutin päästä viereiseen autoon käveli nainen. Arvaatko antoiko sakkoa?

Varmaankin taas siinä Tussulantien vakiopaikalla eli bussipysäkillä rautatien ylittävällä sillalla? Siihen on niiiiin helppo ladata, kun startti tapahtuu valoista suoraan motarille.
niin juuri se sama mesta...ja kyllä ne kissalan pojat näki et tultiin lujaa mutta eivät saaneet mittariin kuin 116 niin mitä siit sen enempää...

niin ja enhän mä tänne mitään tosijuttuja kirjoittele kunhaan vaan repäsin ton luvun jostain.....
tounge.gif

Back