WEIJO
Timppa
http://uppaa.fi/image/vPR tässä on mun pyörä.http://uppaa.fi/image/vPZ oli myös tämmönen toisena pyöränä kauppakassina Vespa super 278cc näppäräpeli tääl stadissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

):
Jos nyt tiivistäisi omat "kipukohdat" (jotka kyllä löytyvät myös edellisiltä neljältä sivultakin):
- epämukava penkki
- käsiin läpi tuleva moottorin värinä
- matkakäytössä lyhyet välitykset
- melkein viraton bensamittari (rakenteellinen ominaisuus, ei yksilövika)
Sinänsä ei ole tarkoitus haukkua pyörää, tuli sillä kuitenkin pyöreästi kymppitonni viime kesänä hierottua, eikä erityisiä vaihtoaikeita ole. Koeajolle lähtö on ihan todellinen riski lompakolle...![]()
Kiitoksia mielipiteistä! Ei tuollaiset pienet "kauneusvirheet" saa vielä negatiivisia fiiliksiä aikaan. On muuten nykyisessäkin pyörässä tuo bensamittarin ominaisuus, mahtaako olla aika yleinen...
Minkäs vuotinen sun peli on? Mitään radikaalia muutosta ei kait ole tullut 2014-> malleihin mutta pikku viilauksia moneen paikkaan mikäli oikein oon käsittänyt.
Tiedostan kyllä koeajon riskit mutta sen oon valmis ottamaan![]()
Tuossa noi 2014 muutokset: http://www.moottoripyora.org/keskus...saki-Z1000SX?p=6228736&viewfull=1#post6228736
Viittä vaille oli tämä pyörä liipasimella vuosi sitten mutta ylivuotisen ZZR:n tarjous oli sen verran kova, että tällä nyt mennään toistaiseksi. Noi -14 mallin uudet laukut olisi pop mutta omassa käytössä laukkujen käyttö jäi viime kesänä aika vähiin joten ei paha rasti mutta kovat lukittavat laukut olisi kuitenkin aina pykälän parempi kun puolikovat osittain vedenpitävät (ok sisäpussilla paremmin pysyy vesi pois).
Omasta mielestä toi huutaa uusia putkia mutta niin toisaalta 90% muistakin mopoista![]()
ps. joo ei kannata koeajaa![]()

Kiitoksia mielipiteistä! Ei tuollaiset pienet "kauneusvirheet" saa vielä negatiivisia fiiliksiä aikaan. On muuten nykyisessäkin pyörässä tuo bensamittarin ominaisuus, mahtaako olla aika yleinen...
Minkäs vuotinen sun peli on? Mitään radikaalia muutosta ei kait ole tullut 2014-> malleihin mutta pikku viilauksia moneen paikkaan mikäli oikein oon käsittänyt.
Kyllä siinä tuntuvasti enemmän potkua on, etenkin alakierroksilla. Varsinkin kyytiläisen kanssa sitkeyttä riittää ihan eri tavalla. Pyörät itsessään kun ovat painoltaan apaut samat.
Lisäksi alusta, etenkin takajousitus on onnistuneempi. Verrokkeina mulla Z750 -09 ja Z1000sx -11
turha niitä hevosia on pelätä. kaasun asento se vauhdn määrän päättää. ite ajelin heti kortin saatuani kaverin r1:llä ja viellä henki pihisee. ite oon kaikkia kyseliöitä neuvonnu niin että osta semmonen menopeli kun haluat niin valtyt kesken kauden pyörän vaihdolta ja säästät bensarahaa. mootoripyöräily on kummiskin niin fiilis laji että jos ei mopo mielytä niin ei sillä silloin tule ajettuakaan

Eihän tuo tonniseksi mikään tehopakkaus ole, ja muutenkin pehmeäkäytöksinen sekä helposti käsiteltävä. Se voi toki yllättää varomattoman, että keulan saa ylös ripeällä paikaltaanlähdöllä tahattomasti. Osasyy tuohon on selvästi tyypillistä tonnikyykkyä lyhyempi ykkösvaihteen välitys, joka toisaalta helpottaa selvästi arkikäyttötilanteissa matelua parkkipaikoilla yms.
moi! Onko kukaan ostannut pyöräänsä noita kawan omia geelisatuloita?
^ Onko geelipenkki saman muotoinen kuin alkuperäinen? Mielenkiintoista kuulla sitten käyttökokemuksia...