Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
) korkanneeseen m6 kierteeseen toiminut "väliaikaisena" pikakorjauksena pidempi Pultti! Jostain syystä melkein kaikki kierteet on syvempiä kuin pultin pituus!? Sitten kun sekin on korkannut niin helicoil tai vastaava! 
....mun melkein museoikäisessä japsissa(vmax) on miltei jokaiseen(= useita) korkanneeseen m6 kierteeseen toiminut "väliaikaisena" pikakorjauksena pidempi Pultti! Jostain syystä melkein kaikki kierteet on syvempiä kuin pultin pituus!? Sitten kun sekin on korkannut niin helicoil tai vastaava!
![]()
Ostetaan:
ZXR750 J "K" -92 sopiva ehjä nopeusmittari.
Tai pelkästään nopeusmittarin taakse tuleva ehjä "kulmavaihde" J-malliin. Se mihin vaijerin pää kiinnittyy.
Oon herätelly inspiraatiota kun kevätkin muutaman viikon päästä alkaa. Oon optimisti
Täytyy tutkia saako tota kulmaa varaosana jos ei keltään löydy...
Ebaystä löysin pelkän hammasvaihteen, varaosana ei enään saatavilla. Yhden rattaan spoorit akselikiinnitykseen oli antautuneet ja näin ollen pääsi sitomaan.

Noin hienon pelin kanssa menee päivä ihan ihastellessaKummasti se päivä menee tallissa vaikkei oikein mitään aikaiseksi saakaan.![]()
Joo näyttää olevan hyllyssä Vantaalla hyvin kokoja. Ajatus oli, ettei tarvisi hankkia mikrometriä tätä varten, jos siellä olisi tiedossa olevat koot paikallaan. Hyvähän ne toisaalta on kuitenkin mitata.Stormilta 16 kpl ~ 50€.
Joo näyttää olevan hyllyssä Vantaalla hyvin kokoja. Ajatus oli, ettei tarvisi hankkia mikrometriä tätä varten, jos siellä olisi tiedossa olevat koot paikallaan. Hyvähän ne toisaalta on kuitenkin mitata.
Joo näyttää olevan hyllyssä Vantaalla hyvin kokoja. Ajatus oli, ettei tarvisi hankkia mikrometriä tätä varten, jos siellä olisi tiedossa olevat koot paikallaan. Hyvähän ne toisaalta on kuitenkin mitata.
Jos niitä on smirglailtu niin eikö ne oo ilman muuta pakko mitata...Miten mun päässä ei nyt yhdisty ajatus smirgelillä säädetyistä välyksistä ja mittaamatta tunnetun vahvuisista paloista?Jos niitä on smirglailtu niin eikö ne oo ilman muuta pakko mitata...
Juu varmasti onkin mitattu mutta jälkipolville ei ole jtetty tietoa, minkä kokoiset ne on (tai paremminkin oli) asennuksen jäljiltä.
Ajattelin että oikotienä onneen olisi heittänyt vaikka vakiokokoiset palat smirgattujen tilalle ja mitannut sitten välyksen ja hakenut taulukosta oikean kokoiset palat. Tossa kun ei tartte nokkia irrottaa...