• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kimppakiva Porvoosta Pellinkiin su 23.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mimmosta säätä luvattu viikonlopuksi?
Skånesta tulos ja torstaiiltana alkas vapaa
062802moto_prv.gif

Moikka Tuppervaari.
Sieltä sitä vaan matkan päältä ollaan yhteydessä..

Näyttää siltä että lauantaihin asti on aurinkoista ja sunnuntaina sataisi.
Säästähän ei kuitenkaan koskaan tiedä.

Jos niin onnettomasti käy että sunnuntaina on kurja keli, lähdetään matkaan lauantaina. Seuratkaa foorumia mahdollisen aikataulumuutosten varalta.
Tuo sinä paluukuormassa ruotsalaista auringonpaistetta!

juu tekniikka pelaa
smile_org.gif
mää otan pari lootaa mukaan arskaa ja ripottelen huomenna ne pitkinpoikin pkseutua.pidetään peukkua et riittäs koko viikonlopulle
thumbs-up.gif

Voisipa lähteäkin, jos tuo Iltasanomien sääennuste ei pidä paikkaansa. Meinaan, kun ainakin nyt näyttäisi just sunnuntaille mustia pilviä ja vesisadetta. Lauantaille olisi luvassa parempaa..?

Jaa, niinpähän Jolanda oli jo todennutkin.. Ei tullut luettua tarpeeksi tarkkaan.

juu tekniikka pelaa
smile_org.gif
mää otan pari lootaa mukaan arskaa ja ripottelen huomenna ne pitkinpoikin pkseutua.pidetään peukkua et riittäs koko viikonlopulle
thumbs-up.gif

Moikka Tuppervaari.
Sieltä sitä vaan matkan päältä ollaan yhteydessä..

Näyttää siltä että lauantaihin asti on aurinkoista ja sunnuntaina sataisi.
Säästähän ei kuitenkaan koskaan tiedä.

Jos niin onnettomasti käy että sunnuntaina on kurja keli, lähdetään matkaan lauantaina. Seuratkaa foorumia mahdollisen aikataulumuutosten varalta.
Tuo sinä paluukuormassa ruotsalaista auringonpaistetta!
Hmm... mulle toi Taiteiden Yön jälkeinen lauantai voi kyllä olla vähän paha rasti  
lookaround_orig.gif
Siis jos siihen päädytään.

Mä kans mukaan, lauantain todennäköisesti jo mopoilen muualla, joten toivotaan myös sunnuntaille loistokelejä! Tai edes kuivaa
tounge.gif

Ja hesasta mukaan...

Näyttää siltä että meitä on lähdössä aika iso porukka.

Pitäisi ehkä soittaa varoitus Pellinkiin Benitan kahvituvalle ettei  rouva saa shokkia kun päräytetään pihaan.
Osaa varautua pullapuolen kanssa.

Mustiossa sai kioskiyrittäjä, vanharouva, alkukesästä melkein shokin kun päräytimme pihan täyteen moottoripyöriä.
Hoki hokemistaan: ei ole kuin neljä pullaa, ei ole kuin neljä pullaa, pitää laittaa lisää kahvia, pitää laittaa lisää kahvia.
Tiskasi järkyttyneenä kahvinkeittimen lasikannua  sellaisella kolinalla että ajattelin sen särkyvän.
Meni ihan sekaisin kun tupa yhtäkkiä täyttyi äärimmileen asiakkaista.
Kun lopulta jokainen oli saanut maksettua ostoksesa, yritin minäkin maksaa omat syötäväni.
Rouva oli jo sen verran tolkuissaan että kysyi: kuka tämän porukan tänne toi?
Sanoin että minä. Hän siihen että: talo tarjoaa.

Näyttää siltä että meitä on lähdössä aika iso porukka.

Pitäisi ehkä soittaa varoitus Pellinkiin Benitan kahvituvalle ettei  rouva saa shokkia kun päräytetään pihaan.
Osaa varautua pullapuolen kanssa.

Mustiossa sai kioskiyrittäjä, vanharouva, alkukesästä melkein shokin kun päräytimme pihan täyteen moottoripyöriä.
Hoki hokemistaan: ei ole kuin neljä pullaa, ei ole kuin neljä pullaa, pitää laittaa lisää kahvia, pitää laittaa lisää kahvia.
Tiskasi järkyttyneenä kahvinkeittimen lasikannua  sellaisella kolinalla että ajattelin sen särkyvän.
Meni ihan sekaisin kun tupa yhtäkkiä täyttyi äärimmileen asiakkaista.
Kun lopulta jokainen oli saanut maksettua ostoksesa, yritin minäkin maksaa omat syötäväni.
Rouva oli jo sen verran tolkuissaan että kysyi: kuka tämän porukan tänne toi?
Sanoin että minä. Hän siihen että: talo tarjoaa.
On me siellä aika isolla revohkalla käyty joten ei Benita pelästy. Mutta on varmaa viksua soitella että pannu on kuumana.

sport05.gif

Iku

Voi voi.. Lauantaina kummipoika 2 vee..silloin ei pääse mukaan. Toivon että keli muuttuu ja mennään sunnuntaina, niin pääsen mukaan!!

Kerma. Vääksyyn et päässyt. Pääsetkö tällä kertaa?

Juu tai ainakin erittäin vahva ehkä, harmittaa nimittäin toi viime viikonlopun missaaminen jonnii verran..
Ne on hienoja teitä siellä suunnittelemallasi reitillä, Ikulta sain alkukesästä reittivinkin ja olen niillä kulmilla pari kertaa hurruuttellut  
sport05.gif

WTF,ootko sä vaihtanut Customiin,hei hei,sää oot nyt väärään porukkaan eksynyt  
tounge.gif

Bombertone olet itsekkin olet ollut mukana! Tiedät että pyöriä on mukana laidasta laitaan.
Custom sanan pudotin nimestä jo alkumatkalla. Oli minun juoneni saada porukan koostumus hieman vanhemmaksi
biggrin.gif
Kaikenikäiset ovat tietysti tervetulleita jos malttavat ajaa rauhallisesti.

Tule mukaan sinäkin..
mutta sovitaanko,  tällä kertaa et sitten keuli etkä kiihdyttele
biggrin.gif

Kaikella ystävyydellä
Jolanda

tällä kertaa et sitten keuli etkä kiihdyttele
biggrin.gif
Työnnättekö siellä pyöriä?

Hauskaa.. Talutetaan.

Ei vaiskaan. Ihan normaalisti ajetaan säännösten mukaan + siihen vähän lisää, toisinaan. Porukassa on mukana aina niitäkin jotka ajaisivat mielellään poliiseja pakoon, mutta kun mukava seura painaa vaakakupissa enemmän niin malttavat mukana.

Ja toiseksi, eikö se ole enempi mies joka  hillitsee itsensä vaikka kaveri kiusaa  
smile_org.gif
Ainakin nainen ajattelee näin.

mäkin ensikertailaisena tulisin,mutta omaan kolmevuotiaan suunnistustaidon
wink.gif
Ei sinun tarvitse kuin perässä ajaa.
Minä se tässä lukihäiriöisenä stressissä olen. Veturi joka lukee viittoja väärin eikä luota aina edes navigaattoriinsa.
Onneksi porukka on ymmärtänyt ettei kaikkea voi saada. Mukavaa ajotapahtumaa ja täydellistä veturia.   
biggrin.gif

Vaikkei reitti kuulema ole vaikea, käyn etukäteen ajamassa sen.
Ei sitten tarvitse niska punaisena ajella edessä.

Back