• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

matka Chicagosta LosAngelesiin Street Bobilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja evahelena
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

evahelena

New member
Hei orgin väki!

Olen kirjoittamasta matkamuisteloita 2.5.-15.5. ajamaltani Route66:ltä.

Kiinnostaa tietää, onko halukkaita lukijoita, kokemusten jakajia JA panenko koko kertomuksen kerralla ineen vai päiväetappi kerrallaan?

Jaan mielelläni tämän kokemuksen muiden kanssa koska se oli niin antoisa ja opettavainen
smile_org.gif

Ilman muuta on halukkaita lukijoita. Kaikki vaan kerralla näytille, niin ei tarvi odotella tarinan jatkoa tuskissaan.

mmm´kayyy  mutta jos kerralla pitää julkaista koko stoori niin sit se kestää ainakin viikon. Onneksi kuvat on jo valmiina, arvatkaas, otimme Ukon kanssa 870 kuvaa!
cool.gif

Ilman muuta tarinaa kehiin.
Ite ajelin Los Angelesista New Yorkiin, joten kyllä siinä jonkun verran samoja reittejä on tullu ajettua
smile_org.gif

062802moto_prv.gif
sport05.gif

Matkakertomukset ovat hienoa sisältöä tälle foorumille. Kaikkihan meistä ainakin suunnittelee jonkinlaista prätkäretkeä, joten on mielenkiintoista lukea muiden retkistä.
Eli tarinaa kehiin vaan.

heippa Mikki
"hauska tappa vanha tuttu",
niinkus Mannerheimilla oli kuuulemma tapana sanoa ; )

mulla menee ensi viikkoon se kertomus koska haluan laittaa sellaisia yksityiskohtia mukaan (kuten paikan nimet) joita en ihankaikkea muista ulkoa

samalla käyn läpi meidän ottamat 840 kuvaa plus 7:stä eri maasta matkakaverien lähettämät kuvat joita on satoja

oletko tulossa HooJiin tapaamiseen huomenna?
062802moto_prv.gif

Mulla alkaa huomenna arki
sad_orig.gif
Mun saikkuloma loppuu ja hilpasen heti aamusta töihin. Menen "lämmitelemään" sunnuntaina ettei sitten maanantaiaamuna ole vastassa mitään elämää suurempaa. Elikkä mun ajelut on huomenissa vain iltalenkki kotinurkissa että tulee uni sit silmään paremmin.
( jos siis huominen on sunnuntai/lauantai menee kyl hikoillessa kevätjuhlissa, mutta suvivirren kyllä jaksaa kuunnella useammaanin kertaan
tounge.gif
)

Mut tekase matkakertomuksesi ihan rauhassa, hyvää malttaa kyllä odotella. Eikä tuommoista reissu kovin nopsaan voi kirjoitellakkaan, on siinä niin paljon tapahtumia ja juttuja varmaan...

Tsemppiä kirjoitteluun! Mä lupasin viedä mukerot koulunpäätösjätskille ja tossa ne jo koputtelee ja hoputtelee... nam.

täältä  viedään mun viestit suoraan törkylaari24:een jossa olen saanut perääni huorittelijan, joka on jahdannut minua jo jonkun aikaa ....

en vielä tiedä kuka se on, mutta niin kauan kun en tiedä ja tätä vainoajaa ei saada selville (rikosilmoitus ja poliisitutkinta on työn alla)
javascript:emoticon('
mad.gif
')javascript:emoticon('
mad.gif
')

minun on paras pitää matalaa profiilia ja antaa matkakertmuksen kehittyä valmiiksi tällä omalla läppärillä

noh, ei se vanhene muutamassa viikossa, jonka jälkeen tiedän mitä tehdä

vauu, tämä päivä oli ihana ajopäivä, ystävättäreni kanssa huristeltiin siellä sun täällä javascript:emoticon('
sport05.gif
')

Siis joo... huomasin. Tosiiiiii sairasta. Mä heitä heipat kans tonnee 24 puolelle... Älä anna ton latistaa!

No yritän selittää:
Täällä Suomessa on m m Suomi24 keskustelufoorumi jossa on alaosio "moottoripyöräily". Kirjoitin sinne puolisen vuotta mutta siellä noudateta annettuja eettisiä sääntöjä eikä ylläpito pidä riittävää kontrollia. Lokaa heitellään hervottomasti eikä faktisiin henkilöihin kohdistettuja loukkauksia  pyynnöistä huolimatta poisteta.

Mutta se siitä!
En halua edes ajatella sinne päin.

Laita ihmeessä kertomus tänne. Ainakin meitsi lukee erittäin mielellään näitä kertomuksia ja jos siinnä on vielä kuvia värittämässä kertomusta, niin kaksinverroin mukavampaa.

Jään mielenkiinnolla odottelemaan.  
smile_org.gif

nooh, just pääsin yhdeksänteen päivään ...
kirjoittaminen on hidasta koska minulla on ollut tosi paljon tekemistä tuon matkan jälkeen.
Eli kunhan saan nuo loput viisi päivää puhtaaksikirjoitettua.
Kuvat olen jo valinnut (otin niitä yhteensä 940 plus ryhmän muiden kuvat päälle!)
Tässä yksi kuva noin muuten vaan etukäteen koko matkamme dramaattisimmalta päivältä
http://www.jakoon.fi/w.php?f=122996746

avautuu salasanalla midpoint

löysin auton kyljestä M O N T A suomalaista nimmaria,
katso itse!

Mahtavaa... Tosi kiva nähdä että jaksat "kaikesta huolimatta"
kirjoitelle ja kertoa meille matkastasi. Olen muutaman viikon ollut tosiiiiiiiiiiiii kiireinen mutta tänään kurkkasin tänne ja sontikseen... ja täältähän löytyi mukava ylläri
smile_org.gif

Koeajelin muuten Moto-Guzzin Norgen,Sportin ja Bellagion mallit tässä menneellä viikolla... mä taidan pysyä Suzuki miehenä mahtavasta "ukko fiiliksestä" huolimatta.... 😉

Koitahan jaksaaa ruistailla matkakertomustasi ja muista ajella aina kun säät sen sallii.... mulla pitää vielä säiden lisäksi huomioida vaimo? (/ rinnnastettavisssa pyörremyrskyyn) ajelusäiden ja valintaa valikoidessa 😉

tjaah, kohta kerron kaiken sen vähän mitä itse tiedän, olen jo ahkeroinut sivulle 26 joka on 12.päivä ja nuo kaksi saan nekin kohta kirjoitettua.

Back