Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli onko tämä mez6 korvannut vanhan mez4:n?Samoja kokemuksia kuin Hanscilla. Erittäin herkkä kääntymään, jos vertaa esim. MEZ4:seen. Pitoakin tuntuisi olevan.
Ei ole. Ilmeisesti vähän kestävämpi ja agressiivisemmalla profiililla. Näin olen ymmärtänyt ja myös persuuksen alla fiilistellyt.sanoi:eli onko tämä mez6 korvannut vanhan mez4:n?
Kun esitin em. kysymyksen, oli vastaus: "Tulee pikkuhiljaa korvaamaan".eli onko tämä mez6 korvannut vanhan mez4:n?
Z6 etunen kuluu vähän huonosti, keskiosa tuntuu olevan liian kovaa vrt. reunoihin, alkaa muuttua kantikkaaksi vaikka kuviota on vielä mukavasti kautta renkaan. Z4 teki tuon aivan loppukilometreillä. huoltomiehen mukaan en ole ensimmäinen joka valittelee tuosta..
Nyt ollut etunenkin muutaman päivän alla ensimmäinen reaktio ekassa kallistuksessa oli: "hitto, nyt meni rengas alta"... ajanut 2 kesää mez4:lla ja ilmeisesti tuo mez6:n etunakki on profiililtaan 'jyrkempi' ja 'katoaa' alta vauhdikkaammin. sittemin kun tuohon tottui niin kiva on taittaa mutkiin, veikkaisin että mez4 tuntuisi hitaalta jos sitä nyt kokeilisi.
Vaihdoin kanssa eteen ja taakse samaan aikaan. Aikaisemmin oli Z4:set. Muutama sata kilometriä ajettu ja mielestäni etupää on kyllä levottomampi kaikilla alustoilla. Edellisissä oli etunakissa vielä jonkin verran pintaa, mutta vaihdoin senkin samalla. Johtuisiko tuosta mongertelevasta keskiurasta? Tosin on kyllä tuullut aika lailla näiden uusien kumien aikana. Muuten kyllä hyvin pitää ja hyviltä tuntuu.Tai jos jotain moittimista
nyt ihan hakemalla hakee, niin etupää vaikutti poikkeuksellisen levottomalta soratiellä (!) ajaessa.
Niin, kyllä sitä sorapintaa joskus tulee ajeltua enemmänkin ja jotenkin tuntuisi, että Z6F olisi
ollut muita kokeilemiani renkaita levottomampi soralla. Tiedä tuosta sitten - onhan siinä se
pitkittäinen ura...?
Vai että joku metzeler, mulla on nyt ja 6000km ollu tuo me 1 sportec takana ja alkaa oleen melekosen loppu, ei ole kyllä pidossa valittamista kun vaan saa lämpöseks. Ja ei se mun mopedi edes polta kumia eikä keuliJoku mezlerin rengas tuossa on takanakkina, kuluu vaan niin nopeesti. 5000km ja oli sliksi. Nyt ajettu 7000km ja vaihtoon menossa. Mutta erittäin pitävä rengas on, kun ei kunnolla polta kumia vaan alkaa vetää keulia![]()
Niin ja pyörä on piikkinenLuulis kestävän vähän pitempään takarenkaan![]()
![]()
Mulla on (K 1200 RS) jo lähes 10 tkm takana ja näyttäis siltä, että menis joku 15 tkm. Ainakin nuo on vielä ihan käyttökelpoiset.Takarengas on se raskaisiisn pyöriin tarkoitettu B-malli.jahas, Z6 takanen kesti sitten karvan päälle 9000km..